Al berichtje achtegelaten bij FB, komt goedquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat duurt nog een half jaar...
Gaan we overigens terug naar topic 39?
Inderdaad ja. Lijkt ook wel of dat Roda in Eindhoven de beste wedstrijd van het jaar speeltquote:
Tsja, hij speelde altijd 'groots met een zachte g'...quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:14 schreef neilpad het volgende:
Ik heb dit jaar niet zo'n angst voor Roda eerlijk gezegd. Ook al spelen ze nu wel aardig voetbal, ik vind dat ze behoorlijk in hebben geleverd. Geen Meeuwis iig die altijd boven zichzelf leek uit te stijgen tegen PSV.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:34 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tsja, hij speelde altijd 'groots met een zachte g'...
Dan heeft PSV alle moeilijke al gehadquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:12 schreef ruud.nl het volgende:
Dit seizoen wordt met die traditie gebroken en wordt er een keertje van hen gewonnen.![]()
De week erop tegen Feyenoord.
Neuh.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus het is zeker dat Honda in de winter komt ?
Oh ik zie hem alquote:
Goede zaak.quote:'Ojo kiest na lang nadenken voor PSV'
PSV lijkt ook de komende jaren nog te beschikken over Funso Ojo. Het Belgische talent kreeg maanden geleden al een voorstel voor contractverlenging, maar ging daar tot op heden niet op in. Nu wil hij alsnog verlengen.
De achttienjarige Ojo wilde eerst weten hoe de nieuwe trainer Fred Rutten over hem dacht. "Het gevoel van Funso bij de nieuwe trainer is goed", vertelt zaakwaarnemer Karel van Burik in De Telegraaf. "We denken daarom dat een nieuw contract bij PSV het beste voor zijn loopbaan is. Volgende week zal er wel wat meer duidelijk worden over de looptijd en dat soort zaken."
Ojo heeft in Eindhoven de kans om voor vijf jaar bij te tekenen. Recent toonden ook onder meer FC Twente en enkele buitenlandse clubs interesse, maar PSV trekt nu alsnog aan het langste eind. Ojo maakte enkele weken geleden nog zijn Europese debuut in het rood-witte shirt.
Dat denk ik nou elk seizoen, dit jaar doorbreken we de traditiequote:Op zaterdag 5 september 2009 13:12 schreef ruud.nl het volgende:
Dit seizoen wordt met die traditie gebroken en wordt er een keertje van hen gewonnen.![]()
De week erop tegen Feyenoord.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Vukovic. Iemand enig idee wanneer hij begint met trainen?quote:Op zondag 6 september 2009 11:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Trouwens wel beter dat Marcellis weer terug is.
quote:
quote:Pas later in de week duidelijkheid over rentree Afellay
5 september 2009 RvN
Jonathan Reis en Dirk Marcellis lijken op tijd fit voor het duel tegen Roda JC volgende week zaterdag. Beiden maakten vrijdag hun rentree in het elftal van PSV. Of Ibrahim Afellay tegen Roda JC kan spelen, zal afgewacht moeten worden. Hij heeft de training van de selectie nog niet kunnen hervatten. pas aan het einde van de week wordt duidelijk of hij op tijd speelklaar is, zo meldt het Eindhovens Dagblad.
Pas volgende week komt daar duidelijkheid over.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 16:05 schreef RayMania het volgende:
PSV heeft de meeste kaarten (en meeste geel) van de Eredivisie gepakt.
[ afbeelding ]
Uhm....quote:Op zondag 6 september 2009 14:49 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv wint gewoon van Roda JC. Psv heeft bij twente uit , ajax thuis, nac thuis , groningen uit ook gewoon gewonnen. Dus we gaan gewoon winnen. Hebben nu rust genoeg gehad. Geen europese wedstrijd meer tussendoor.
Ben niet vies van een functionele overtreding alleen moet je wel zorgen dat je een brede selectie hebt als je zoveel kaarten pakt want dat breekt je altijd op in de eindfase van het seizoen.quote:Op zondag 6 september 2009 16:05 schreef RayMania het volgende:
PSV heeft de meeste kaarten (en meeste geel) van de Eredivisie gepakt.
[ afbeelding ]
Tja, och, als we met gelijk spel tegen een subtopper 'blij' moeten zijn zegt dat wel iets over het niveau waarop we spelenquote:Op zondag 6 september 2009 16:29 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bedoel een punt gehaald.Dat is toch een goed resultaat.
Je hebt het wel over twente uit hoorquote:Op zondag 6 september 2009 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, och, als we met gelijk spel tegen een subtopper 'blij' moeten zijn zegt dat wel iets over het niveau waarop we spelen
Is en blijft niks meer dan een subtopper. Een ploeg als PSV moet daar normaal gesproken winnen. Dat de werkelijkheid al enige jaren anders is ben ik me pijnlijk van bewust.quote:Op zondag 6 september 2009 19:53 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over twente uit hoor
Zelfs de functionele overtreding (zie Ooijer) is soms gezocht, dat moet echt veranderen.quote:Op zondag 6 september 2009 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben niet vies van een functionele overtreding alleen moet je wel zorgen dat je een brede selectie hebt als je zoveel kaarten pakt want dat breekt je altijd op in de eindfase van het seizoen.
Wat een flauwekul, Twente kan met minder middelen tegen PSV op. Dat betekent mijn inziens dat de organisatie beter is. PSV is toch geen subtopper, dan is Twente dat ook niet. De top is niet meer zo absoluut als voorheen.quote:Op zondag 6 september 2009 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is en blijft niks meer dan een subtopper. Een ploeg als PSV moet daar normaal gesproken winnen. Dat de werkelijkheid al enige jaren anders is ben ik me pijnlijk van bewust.
Dat moet dit jaar toch gewoon lukken inderdaad, mag ik hopen. Weer niet winnen van Roda thuis is eigenlijk gewoon schandalig, met alle respect voor Rodaquote:
Alles beter dan de fairplay prijs winnen en troosteloos 5e worden.quote:Op zondag 6 september 2009 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben niet vies van een functionele overtreding alleen moet je wel zorgen dat je een brede selectie hebt als je zoveel kaarten pakt want dat breekt je altijd op in de eindfase van het seizoen.
quote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Die S.
sowieso een tattoo op je achterhoofd.
hehequote:Op maandag 7 september 2009 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
Ze moeten nog wel even een stuk van zijn hoofd verwijderen, om die spelfout eruit te halen.
Ik las eerst PSDquote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Die S.
sowieso een tattoo op je achterhoofd.
quote:
alhoewel ik het altijd wel mooi vind om mensen met ZO'N toewijding te zien voor een club, vraag ik me toch altijd sterk af wat ze bezielt.quote:
Als ik ooit een tattoo zou laten zetten zou het waarschijnlijk een PSV tattoo zijn, gewoon omdat ik vrij zeker weet dat dat de rest van mijn leven 'mijn' club is. Dat kan je niet zomaar veranderen. Maar:quote:Op maandag 7 september 2009 14:27 schreef KELDER het volgende:
[..]
alhoewel ik het altijd wel mooi vind om mensen met ZO'N toewijding te zien voor een club, vraag ik me toch altijd sterk af wat ze bezielt.
"forever" is één woord...quote:
quote:
Ach, de tattoo staat toch al scheef, kan dat er ook nog wel bijquote:
En de keer daarvoor was het toch 4-3 ofzo? Leuke wedstrijd was dat iigquote:
niet per sequote:
Stonden met 0-2 achter. Bij rust 2-2.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:28 schreef ruud.nl het volgende:
Jong PSV heeft gisteren in ieder geval het goede voorbeeld gegeven door Jong Roda met 5-2 te verslaan in een bekerwedstrijd.![]()
3x Jonathan Reis
1x Romario
1x Hasselbaink
Misschien speelde Nilis ook meequote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klinkt leuk he. Romario en Hasselbaink
Reisquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:28 schreef ruud.nl het volgende:
Jong PSV heeft gisteren in ieder geval het goede voorbeeld gegeven door Jong Roda met 5-2 te verslaan in een bekerwedstrijd.![]()
3x Jonathan Reis
1x Romario
1x Hasselbaink
quote:Ibrahim Afellay is een optie voor Barcelona. De spelmaker van PSV, die iedere transferperiode weer met grote Europese topclubs in verband wordt gebracht maar voorlopig nog altijd in Nederland speelt, heeft een goede indruk gemaakt op de scouts van Barça, die een positief advies hebben afgegeven. In Spanje denkt men dat het contract van Afellay voor elf miljoen euro is af te kopen. (El Mundo Deportivo)
Hij heeft na dit seizoen toch nog maar een 1-jarig contract?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
15 is het bedrag wat Hamburg kreeg voor die prutser van een de Jong toch ?
Dan is 25 wel op zijn plaats hier
Heeft ie dat zelf gedaan ja?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zelf je kop kaal scheren ok, maar zelf die tattoo zetten had ik nooit gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
http://www.brabantsdagbla(...)zoenkaarthouders.ecequote:Ongeveer tweehonderd vaste bezoekers van PSV kunnen door de brand vorige week op de tribune van het stadion zaterdagavond tijdens het competitieduel tegen Roda JC niet op hun eigen plaats terecht. Het herstelwerk is dan nog in volle gang, liet stadionmanager Frank Wijnveld donderdag weten.
Is in 'mijn' vak, maar heb verder niks gehoord. Als ik de foto's zie is het ook aan de andere kant van het vak...quote:Op donderdag 10 september 2009 15:43 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)zoenkaarthouders.ece
Een beetje zoals de_boswachter van Fok! bedoel je?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
Lazovic
Ik geef 5 euro als ie oprot bij PSV
Weinig mislijkmakende mannetjes gezien bij PSV zoals hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |