quote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Die S.
sowieso een tattoo op je achterhoofd.
hehequote:Op maandag 7 september 2009 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
Ze moeten nog wel even een stuk van zijn hoofd verwijderen, om die spelfout eruit te halen.
Ik las eerst PSDquote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Die S.
sowieso een tattoo op je achterhoofd.
quote:
alhoewel ik het altijd wel mooi vind om mensen met ZO'N toewijding te zien voor een club, vraag ik me toch altijd sterk af wat ze bezielt.quote:
Als ik ooit een tattoo zou laten zetten zou het waarschijnlijk een PSV tattoo zijn, gewoon omdat ik vrij zeker weet dat dat de rest van mijn leven 'mijn' club is. Dat kan je niet zomaar veranderen. Maar:quote:Op maandag 7 september 2009 14:27 schreef KELDER het volgende:
[..]
alhoewel ik het altijd wel mooi vind om mensen met ZO'N toewijding te zien voor een club, vraag ik me toch altijd sterk af wat ze bezielt.
"forever" is één woord...quote:
quote:
Ach, de tattoo staat toch al scheef, kan dat er ook nog wel bijquote:
En de keer daarvoor was het toch 4-3 ofzo? Leuke wedstrijd was dat iigquote:
niet per sequote:
Stonden met 0-2 achter. Bij rust 2-2.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:28 schreef ruud.nl het volgende:
Jong PSV heeft gisteren in ieder geval het goede voorbeeld gegeven door Jong Roda met 5-2 te verslaan in een bekerwedstrijd.![]()
3x Jonathan Reis
1x Romario
1x Hasselbaink
Misschien speelde Nilis ook meequote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klinkt leuk he. Romario en Hasselbaink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |