Hopelijk gaat het niet jongenquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef styliste het volgende:
Goed, we zijn inmiddels toe aan topic nr 4!
Woensdag wordt de hemelwaterafvoer geplaatst en het dak gedekt.
Ik denk dat het een meisje wordquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet jongen![]()
(slechte tvp)
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet jongen![]()
(slechte tvp)
stelletje droogklotenquote:
Boven de bar in de keuken.quote:
ik zal van de week eens een foto maken van de uitbouwen rondom onsquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Leuke lampen
Al die uitbouwen. Die steken wel behoorlijk af met de rest van het blok zeg
Ik wil ze eigenlijk ook emailleren maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat het beste kan doen...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef Forno het volgende:
Mooie lamp idd. Beetje jaren 30/40 look niet? Zulke zoek ik ook nog. Wit lijkt me wel een mooi kleurtje, geemailleerd nog mooier.
Ja, die huizen zijn in de jaren 90 gebouwd en lijken dus totaal niet op die van ons.quote:Op zondag 6 september 2009 09:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de voorkant van het huis.
Want neem aan dat de huizen die we bij de bak zien aan de overkant staan?
Ja snap ik! Die huizen passen eigenlijk ook niet in deze wijk maar goed.quote:Op zondag 6 september 2009 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
ben wel benieuwd al heb ik wel een idee.
Dat ging alleen down the drain toen ik de foto bij de bakken zag. Tis dat de stenen anders zijn aan de overkant, dacht echt huh!
Ikea inderdaad, de Lidingo is het geworden. Alleen het blad komt niet bij Ikea vandaan. Dat ga ik op maat bestellen bij mijn leverancier, dat wordt een donker noten laminaat 8 cm hoog met aluminium randquote:Op maandag 7 september 2009 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, jullie hebben snel de indeling van de keuken omgegooid en beslissingen genomen!
Goed hoor!
Wat voor keuken wordt het? Ikea toch? Welke lijn?
Oh, nog een vraagje, ik ben gek van je lampen. Kun je mij wellicht pm-en waar je ze vandaan hebt? Ik zou er graag 2 in de keuken willen, zooo gaaf.
Ging perfect! Ze zijn met spoed op maat besteld weer dus ze piesten precas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:43 schreef Rallydame het volgende:
En in deel 4 ben ik natuurlijk ook weer van de partij.![]()
Mooie tuindeuren zeg. Ging dat nu allemaal wel gewoon goed?
Ook hier gaat het weer hard.... Wij moeten ook maar weer eens aan de slag..
Solly!quote:Op zondag 13 september 2009 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
ik dacht al..dat is dan die dame die tegen mij zei "vergeet je ons niet!"
![]()
Ben wel errug benieuwd naar de foto's en de vooruitgang natuurlijk
Maar beter nu er achter komen dan als alles al zo goed als klaar isquote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef Oblivion het volgende:
Tegenvaller die vloer zeg...
Zijn de mindere keuzes in een verbouwing.
quote:Op maandag 14 september 2009 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar beter nu er achter komen dan als alles al zo goed als klaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |