quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:22 schreef o.us het volgende:
TS is homo.
dat,quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:26 schreef padlarf het volgende:
Helemaal open!![]()
Tenzij je het woord hebt, dan bovenste dicht
maar gebruik je ook dagelijks alle bestek / alle glazen / alles in je huis "omdat ik er voor betaald heb"?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:30 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb toch betaald voor de knoopjes, wil ik ze gebruiken ook
Dat 'mag' toch niet? Als je staat bovenste dicht?quote:
Alleen als je het woord hebt heb je je bovenste knoopje dicht. Anders niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat 'mag' toch niet? Als je staat bovenste dicht?
Wat 'hoort' eigenlijk bij een 3knoops?
Als je op een receptie bent kan je toch niet met je jas open gaan staanquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:52 schreef padlarf het volgende:
Alleen als je het woord hebt heb je je bovenste knoopje dicht. Anders niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:18 schreef swarmahoer het volgende:
bovenste (2) dicht staand, zittend alles open
JA ALLESquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:41 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar gebruik je ook dagelijks alle bestek / alle glazen / alles in je huis "omdat ik er voor betaald heb"?
wat een onzinargument....
paupers die met een colbertje aan gaan stappenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat dus
En bij loesoe gaan op de dansvloer de colbert uit.
Toch geen verplichting hoop ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:48 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Overigens zijn 3-knoopsjasjes alleen acceptabel als je hbo doet/ hebt gedaan.
Of bij een bruiloft of begravenis.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:26 schreef padlarf het volgende:
Helemaal open!![]()
Tenzij je het woord hebt, dan bovenste dicht
Ik had het dan ook over bruiloftenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
paupers die met een colbertje aan gaan stappen
vooral tijdens de introductie heb ik dr veel gezien, triestheid ten top, meestal gaat dat gepaard met een dikke buik en dikke keel, en brallerig accent en lange haren
quote:
gelukkig, ik had al n heel ander beeld van je gekregenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over bruiloftenNatuurlijk ga ik niet met zo'n ding stappen
Ik ben godverdomme geen corpsbal.
Tuurlijk, het ziet er alleen niet uit en het is er niet voor gemaakt dat ze allemaal dicht worden gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:09 schreef dr.dunno het volgende:
op een tweeknoop kun je prima twee knopen dicht doen, of open laten hangen.
quote:who gives a fuck what others may feel about it?
Over wat voor jasjes heb jij het dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Jesse_ het volgende:
Open is ook geen optie TS, tenzij je er op straat als Batman bij wil lopen.
[...]
Een colbertje met tegenwindquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Over wat voor jasjes heb jij het dan?
Eens. Die vaatwasser staat er ook niet voor Lul met de korte voornaam!quote:
Om het kaf van het koren te kunnen scheiden jongen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:47 schreef Appelknaller het volgende:
God wat is het toch weer lekker logisch allemaal, als je maar 1 knoopje dichtdoet op een tweeknoops jasje waarom zitten er dan 2 op?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Om het kaf van het koren te kunnen scheiden jongen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:22 schreef o.us het volgende:
TS is homo.
Serieus reageren op trollposts.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:41 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar gebruik je ook dagelijks alle bestek / alle glazen / alles in je huis "omdat ik er voor betaald heb"?
wat een onzinargument....
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:29 schreef kikoooooo het volgende:
TS heeft zojuist zijn eerste pak gekocht bij suit supply, kreeg daar wat te horen en wil nu even wijs komen doen
quote:
Meestal met van die enorme schoenen eronder. En dan zo'n das die er niet uitziet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:00 schreef Seam het volgende:
TS snapt het
Terechte klacht en een toevoeging van mij:
jochies van 20 die een pak dragen
Sowieso, jonge gasten met een stropdas.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Meestal met van die enorme schoenen eronder. En dan zo'n das die er niet uitziet.![]()
![]()
Vertel.. Je hebt zojuist je eerste jasje bij zo'n stink tent als de suit supply gekocht, je hebt advies gekregen en je voelt je nu DE man.. Chapeauquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:21 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt wel een soort epidemie. Tegenwoordig hebben heel veel mannen die een jasje (colbert) aanhebben alle knoopjes dicht. Of ze heben juist alleen het onderste knoopje dicht bij een tweeknoopsjasje. Alle knopen van zo'n jasje dichtdoen is geen fgezicht. Gister zag ik ook weer zo'n blije druif trots rondlopen met allebei de knopen van zijn tweeknoopsjasje dicht.
Of open, of alleen het bovenste knoopje dicht bij een tweeknoopsjasje. Bij een drieknoopsjasje alleen het middelste knoopje dicht of eventueel de bovenste twee. Over vierknoopsjasjes () za ik het maar niet hebben en eenknoopsjasjes zijn dus voor obers en goochelaars (althans volgens Jort Kelder).
Zijn er hier meer mensen die opvalt dat mannen steeds vaker alle knopen van hun jasje dichtdoen en dat dat er niet uitziet?
stoere reactiequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vertel.. Je hebt zojuist je eerste jasje bij zo'n stink tent als de suit supply gekocht, je hebt advies gekregen en je voelt je nu DE man.. Chapeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:23 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb zelf een vijfknoopsjas, hoe moet ik deze dragen volgens TS?nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof me, echt niet doen.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
Wat moet ik NIET doen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:27 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
niet
geloof me, echt niet doen.
*checkt foboquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:28 schreef NoFidea het volgende:
Kan iemand mij nog ff regels geven voor:
1 knoops jasje?
2 knoops jasje?
3 knoops jasje?
4 knoops jasje?
Bedankt
5 knoops jasje heb je ook hoor!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:28 schreef NoFidea het volgende:
1 knoops jasje?
2 knoops jasje?
3 knoops jasje?
4 knoops jasje?
Bedankt
Hahaquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:30 schreef Teezie het volgende:
[..]
*checkt fobo
IK WIL JOU WEL EENS ZIEN ZONDER JASJE![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:23 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb zelf een vijfknoopsjas, hoe moet ik deze dragen volgens TS?Niet. Gewoon in zo'n zak doen als het Leger des Heils weer eens langskomt of gooi hem in zo'n kleding container.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedank me later maar.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Niet dragen, tenzij ober of goochelaar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:28 schreef NoFidea het volgende:
1 knoops jasje?
Bovenste knoop dicht als je iemand een hand geeft of eventueel als je voor een groep mensen staat te praten.quote:2 knoops jasje?
Alleen het middelste knoopje of de bovenste twee dicht in de gevallen als beschreven bij het 2 knoopsjasje.quote:3 knoops jasje?
Liever helemaal niet dragen.quote:4 knoops jasje?
Graag gedaan.quote:Bedankt
quote:
Bedankt.quote:
Ehm, tegenwoordige tijd van een bijvoegelijk naamwoord? Het staat er goed hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand de TT trouwens aanpassen. Er staat verkeerd met een d maar het is natuurlijk gewoon met een t want het is tegenwoordige tijd.
qftquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet dragen, tenzij ober of goochelaar.
[..]
Bovenste knoop dicht als je iemand een hand geeft of eventueel als je voor een groep mensen staat te praten.
[..]
Alleen het middelste knoopje of de bovenste twee dicht in de gevallen als beschreven bij het 2 knoopsjasje.
[..]
Liever helemaal niet dragen.
[..]
Graag gedaan.
Het was een grap.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:27 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Ehm, tegenwoordige tijd van een bijvoegelijk naamwoord? Het staat er goed hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |