quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:22 schreef o.us het volgende:
TS is homo.
dat,quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:26 schreef padlarf het volgende:
Helemaal open!![]()
Tenzij je het woord hebt, dan bovenste dicht
maar gebruik je ook dagelijks alle bestek / alle glazen / alles in je huis "omdat ik er voor betaald heb"?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:30 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb toch betaald voor de knoopjes, wil ik ze gebruiken ook
Dat 'mag' toch niet? Als je staat bovenste dicht?quote:
Alleen als je het woord hebt heb je je bovenste knoopje dicht. Anders niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat 'mag' toch niet? Als je staat bovenste dicht?
Wat 'hoort' eigenlijk bij een 3knoops?
Als je op een receptie bent kan je toch niet met je jas open gaan staanquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:52 schreef padlarf het volgende:
Alleen als je het woord hebt heb je je bovenste knoopje dicht. Anders niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:18 schreef swarmahoer het volgende:
bovenste (2) dicht staand, zittend alles open
JA ALLESquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:41 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar gebruik je ook dagelijks alle bestek / alle glazen / alles in je huis "omdat ik er voor betaald heb"?
wat een onzinargument....
paupers die met een colbertje aan gaan stappenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat dus
En bij loesoe gaan op de dansvloer de colbert uit.
Toch geen verplichting hoop ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:48 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Overigens zijn 3-knoopsjasjes alleen acceptabel als je hbo doet/ hebt gedaan.
Of bij een bruiloft of begravenis.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:26 schreef padlarf het volgende:
Helemaal open!![]()
Tenzij je het woord hebt, dan bovenste dicht
Ik had het dan ook over bruiloftenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
paupers die met een colbertje aan gaan stappen
vooral tijdens de introductie heb ik dr veel gezien, triestheid ten top, meestal gaat dat gepaard met een dikke buik en dikke keel, en brallerig accent en lange haren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |