quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
FLUUUTVP
Morgen weer optreden op klein festivalletjezin in
Dan kun je het net zo goed zelf doen, want ik heb niks meer liggen. Bij een (web-)winkel een euro of 50-60.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, alleen maar rooie kruisjes en disk errors
[..]
Kan je niet een HD'tje opsturen dan? En wat kost dat allemaal?
Is geloof ik nu een 120 gb SATA schijfje... wat kost bijv. een 160?
De mijne was 46,- bij Computerland, meen ik. Was wel een PATA, maar de prijzen lopen niet erg uiteen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:29 schreef The_Dean het volgende:
Is geloof ik nu een 120 gb SATA schijfje... wat kost bijv. een 160?
Lijkt mij een offer you can't refuse!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:20 schreef Witchfynder het volgende:
Als je opschiet met mijn bas, dan kan ik hem komen halen en gelijk je laptop installeren.
Het Slayer syndroomquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, wanneer Manowar weer met hun eerste drummer optreedt, klinken ze gelijk weer als een echte band.
quote:
altijd lekker he, een dagje vrij van je vrouwtjequote:Op zaterdag 5 september 2009 09:45 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Een weekend echt vrij![]()
![]()
![]()
Vriendin moet werken en ik ben niet on call![]()
![]()
![]()
Whoot![]()
![]()
![]()
en dan de hort op
Jullie doen het klinken als een straf. Ik zou het fijn vinden als mijn vriendin eens een zaterdag vrij zou zijn...quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
altijd lekker he, een dagje vrij van je vrouwtje
quote:
het is geen straf, maar soms wel lekker, om het huis alleen voor jezelf te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jullie doen het klinken als een straf. Ik zou het fijn vinden als mijn vriendin eens een zaterdag vrij zou zijn...
dan moet je het alcohol verstoppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het is geen straf, maar soms wel lekker, om het huis alleen voor jezelf te hebben
daarnaast is mijn vrouwtje vaak zat thuis, wanneer ik er ook ben
Word gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed zelf doen, want ik heb niks meer liggen. Bij een (web-)winkel een euro of 50-60.
Het was meer een aanbod mocht je het zelf niet kunnen/willen doen...
Ik heb ze nog gezien in 1999 op dynamo. Bijzoner vet optreden!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, wanneer Manowar weer met hun eerste drummer optreedt, klinken ze gelijk weer als een echte band.
Ik zou het fijn vinden om een vriendin te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jullie doen het klinken als een straf. Ik zou het fijn vinden als mijn vriendin eens een zaterdag vrij zou zijn...
Heb de headstock geschuurt, zit geen logo op, dus we komen nooit te weten of het een ibanez wasquote:
Goede keus... kostte wel wat centen zeker?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
heb een Weber MASS 100 gekocht!
kan ik me fender twin en marshall plexi op 10 zetten + niet dood gaan + uber sound hebben
[ afbeelding ]
250... prijs van een goed pedaal, valt mee dus ansicht!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goede keus... kostte wel wat centen zeker?
Nou, ik heb anders van de week een prima pedaal gekocht voor 40quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
250... prijs van een goed pedaal, valt mee dus ansicht!
wat voor een heb je in gedachten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb al een aardig bedragje bijelkaar voor een LP.
Classic vs. Standard.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Gitaarmat het volgende:
En wat is het verschil tussen deze en die van jouw?
Blijkbaar wel, want ik vind er geen ruk aan. SG FTW!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice! met een goede les paul kan het nooit misgaan! \m/
Zoiets als die van Tele. Of díe van tele. Nog niet 100% zeker dus dat het een Standard én die van jouw wordt. Maar het wordt wel een tweedehands.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:01 schreef TeleluvR het volgende:
Toch mooi dat je al besloten hebt dat je em wilt zonder em uberhaupt te hebben bespeelt.
Foto's volgens ooit nog wel eens. Gitaar staat momenteel niet hier! Beetje voor je Karma, geen LP in huis!
Ah, ok. Ik zou sowieso voor een tweedehands gaan, nieuw zijn die krengen simpelweg te duur...quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zoiets als die van Tele. Of díe van tele. Nog niet 100% zeker dus dat het een Standard én die van jouw wordt. Maar het wordt wel een tweedehands.
Ik had 'm gisteren opstaan op m'n MP3-speler, vind 'm stiekem best goed eigenlijkquote:
Ik ben zo'n beetje de belichaming van de anti-Megadeth... maar zelfs Witchfynder roept dat ik hem wellicht goed vind... geloof er niks van!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik had 'm gisteren opstaan op m'n MP3-speler, vind 'm stiekem best goed eigenlijk
Of een explorer...quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef The_Dean het volgende:
Snap niet waarom niet meer mensen een V kopen
Sorry, vind ze gewoon niet mooi, een Randy Rhoads of een King V daarentegen dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, zelfs Marco Roelofs [Heideroosjes] heeft een witte LTD EX-401quote:
Wat voor Dean?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sorry, vind ze gewoon niet mooi, een Randy Rhoads of een King V daarentegen dan weer wel.
Gisteren nog een bandje gezien met een gitarist op een Dean met zo'n stomme headstock
Daarom..quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zou sowieso voor een tweedehands gaan, nieuw zijn die krengen simpelweg te duur...
Volgens mij een V, zo'n bruine... Maar ik kon het niet goed zien omdat het nogal druk was daar.quote:
Die vind ik dan weer te recht en te puntig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, zelfs Marco Roelofs [Heideroosjes] heeft een witte LTD EX-401
[ afbeelding ]
Ja klopt, doe mij ook maar gewoon zo-een!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer te recht en te puntig.
Net alsof ze dat ding ontworpen hebben met een waterpas en geodriehoek.
Zal wel zo'n '79 V zijn geweest dan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij een V, zo'n bruine... Maar ik kon het niet goed zien omdat het nogal druk was daar.
Zo een?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat voor een heb je in gedachten?
Ik zal de foto's eens aan die kerel laten zien. Vragen of hij het weet. ;Dquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heb de headstock geschuurt, zit geen logo op, dus we komen nooit te weten of het een ibanez was
Ja,z oiets geloof ik, maar kan net zo goed ook een Caddilac zijn geweestquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal wel zo'n '79 V zijn geweest dan.
[ afbeelding ]
Als ik die nog eens kan vinden voor een normaal bedragquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja klopt, doe mij ook maar gewoon zo-een!
[ afbeelding ]
Liever wat goedkoper, want het normale bedrag is echt belachelijk hoog!quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik die nog eens kan vinden voor een normaal bedrag
quote:
Geld, ik wil elk modelquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef The_Dean het volgende:
Tof, zal wel niet denk ik hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zal de foto's eens aan die kerel laten zien. Vragen of hij het weet. ;D
Je bent nu gejinxed voor het levenquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:51 schreef guitarist het volgende:
Een jaar geleden had ik van een oude man hier uit de buurt een paar oude gitaarpedaaltje gekregen (chorus, compressor/sustainer), hij deed er niks meer mee. Ik heb hem een cd'tje van de band gegeven als bedankje, waar hij heel erg blij mee was.
Ik deed nu ook niks meer met de pedaaltjes dus ik heb deze week die pedaaltjes omgeruild voor een Cry Baby, en nu hoor ik dat die man een paar dagen geleden (na dat ik de pedaaltjes omgeruild had) overleden is. Dat voelt niet echt goed.
- geweldige riffs;quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben zo'n beetje de belichaming van de anti-Megadeth... maar zelfs Witchfynder roept dat ik hem wellicht goed vind... geloof er niks van!
Maar dat is allemaal toch zo'n beetje standaard bij Megadeth?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:32 schreef Witchfynder het volgende:
- geweldige riffs;
- geweldige solo's;
- geweldig drumwerk;
- geweldige productie door Andy Sneap;
- geweldige teksten;
- geweldige alles.
Megadeth heerscht.
Tof, wat ik verwachte eigenlijk! Heb een tijdje een CE-3 gehad, maar die was het net niet! Ik kan nu zelf mijn CH-1 wegdoen, stereo gebruik ik toch nooit!quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tof, wat ik verwachte eigenlijk! Heb een tijdje een CE-3 gehad, maar die was het net niet! Ik kan nu zelf mijn CH-1 wegdoen, stereo gebruik ik toch nooit!
Die Ärtze!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Scheint die sonne auch für nazis? Ich könnt’s nicht verstehen.
Dürfen Faschos auch verreisen? Das wär ungerecht.
Können Rassisten etwa auch den blauen Himmel sehen?
Scheint die Sonne auch für Nazis?
wenn’s nach mir geht, tut sie’s nicht:
ich will nen Sommer nur für mich!!
quote:
Geweldig, ik wil er wel 1!quote:
Mooi dat wil ik wel eens horenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ohhh, kan niet wachten tot ik die weber mass binnen heb
ik zal wel wat filmpjes maken met hoe het klinkt als ik hem heb..!
Een normaal bedrag = een bedrag betaalbaar voor Mennoquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Liever wat goedkoper, want het normale bedrag is echt belachelijk hoog!
Het is een beetje als lopen met 1 schoen aan en 1 blote voet jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat lijkt me echt niks, die 4e omwikkeld
Sommige dingen moet je niet aan wennen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het is een beetje als lopen met 1 schoen aan en 1 blote voet ja![]()
Even wennen dus.
ik zou wel willen, maar kan er geen betaalbare 7-snaar variant van vindenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef The_Dean het volgende:
dus beetje geluk gehad met wanneer je mocht spelen, altijd mooiquote:Op zondag 6 september 2009 03:30 schreef Witchfynder het volgende:
Zo en weer terug van een...interessante gig. Band stond er op als derde te gaan en dus als headliner. Wij loten met de andere band, wij als tweede. Na ons ging 3/4 van het publiek weg.
Het Jerry Lee Lewis-effect noem ik dat.
Haha, dat is altijd leuk. Wij hebben ook een keer een recensie gehad dat wij als voorprogramma beter waren dan de hoofdact.quote:Op zondag 6 september 2009 03:30 schreef Witchfynder het volgende:
Zo en weer terug van een...interessante gig. Band stond er op als derde te gaan en dus als headliner. Wij loten met de andere band, wij als tweede. Na ons ging 3/4 van het publiek weg.
Het Jerry Lee Lewis-effect noem ik dat.
Tof, schijnen een heeeleee mooie sound te hebben. Post je even wat samples als je hem binnen hebt?quote:Op zondag 6 september 2009 11:38 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die versterker komt ergens deze week.
Zij wel ok idd ik heb erover gespeeld toen ik mijn ES 335 ging uittestenquote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, schijnen een heeeleee mooie sound te hebben. Post je even wat samples als je hem binnen hebt?
(hoe maak je trouwens zelf van die Guitargeek schema's? Of heb je zelf zitten Photoshoppen?)
Ik zal kijken wat ik kan doen, mijn studiospulletjes staan al een tijdje in opslag (weinig ruimte). En ja, heb zelf zitten knippen en plakken van andere setups.quote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, schijnen een heeeleee mooie sound te hebben. Post je even wat samples als je hem binnen hebt?
(hoe maak je trouwens zelf van die Guitargeek schema's? Of heb je zelf zitten Photoshoppen?)
Die hadden wij een maandje geleden als headliner op een festival hierzo (uit je bak)!quote:Op zondag 6 september 2009 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister ook supertof optreden gehad na een tijdje eindelijk weer opgetreden echt heel veel positieve reacties was echt supertof.
Was met de Melomanics, kende ze eigenlijk alleen van naam maar toffe band
Die Big Muff zie ik de laatste tijd erg veel, wat is het kenmerkende geluid hiervan?quote:Op zondag 6 september 2009 11:38 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die versterker komt ergens deze week.
Superberoemde fuzz. Nirvana, Dinosaur jr, Kyuss, Smashing Pumpkins... David Gilmour schijnt het veel gebruikt te hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die Big Muff zie ik de laatste tijd erg veel, wat is het kenmerkende geluid hiervan?
santana!!quote:Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die Big Muff zie ik de laatste tijd erg veel, wat is het kenmerkende geluid hiervan?
er zit toch helaas wel verschil in geluid tussen de orginele en de little big muff, vriend van me heeft ze allebei en met a/b testen hoor je toch wel degelijk verschil. helaas, want de orginele is echt te grootquote:Op zondag 6 september 2009 13:31 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Superberoemde fuzz. Nirvana, Dinosaur jr, Kyuss, Smashing Pumpkins... David Gilmour schijnt het veel gebruikt te hebben.
Ik heb zelf overigens de little big muff, maar die zijn intern identiek. Een echte big muff is ook bizar groot, en als je dan ziet hoe groot het printplaatje is...
quote:Op zondag 6 september 2009 13:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Reset jij je password ff Jorikjet? Wordt schijtziek van die avatar van je.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:57 schreef InTheDarkness het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)taar.html%3Fxref%3D1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijzonder geniaal.
Zo met een omweg werkt het alsnogquote:Op zondag 6 september 2009 15:07 schreef allsystemshalt het volgende:
grmbl![]()
Pro tools wil niet opnemen als je met vacuum meespeelt met een track in een track![]()
de fucking manual doorwroet![]()
Conrad.nlquote:Op zondag 6 september 2009 17:20 schreef infp2009 het volgende:
Beetje een suffe vraag, maar weet iemand waar ik breed klittenband kan bestellen online? Voor de pedaaltjes...
Uh, dat is niet bepaald powermetal hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 17:23 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wist helemaal niet dat powermetal over draken ging. Dacht meer aan Pantera en Machinehead enzo.
goed, dat sloeg dus op dat genreschema van Dean![]()
Wat is dat dan?quote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, dat is niet bepaald powermetal hoor.
Lolz nou dat wil niet zo lukkenquote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij krijgt steeds meer fun in meisies scoren.
Metal is een verzamelterm. Machine Head maakt een crossover soort van Metal, maar in de puurste zin maken zij Thrash Metal. Pantera is wat lastiger, want zij zijn begonnen als Glam Metal bandquote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef The_Dean het volgende:
Pantera en Machine Head? Gewoon metal. Bij powermetal ga je meer de Freedom Call en Ivory Knight kant op...
Cowboys From Hell vind ik mooierquote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Cynic het volgende:
Het beste Pantera album is TGST
Die is ook wel aardig. Ik hou wel van de donkere sfeer van TGSTK.quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Cowboys From Hell vind ik mooier
Ik schrok wel toen ik Power Metal hoorde en erachter kwam dat Phil Anselmo ook echt kan zingenquote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Vind Pantera wel cool
Lekkere heavy groovy riffs
Chorusquote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Beetje een noob vraag. Maar met wat voor effect krijg ik zo'n geluid.
Gaat om de intro,
Top, dank je wel. Zit helaas niet in m'n versterker, dus zal pedaaltje (of andere ampquote:
Leuk nummer trouwensquote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Top, dank je wel. Zit helaas niet in m'n versterker, dus zal pedaaltje (of andere amp) worden
Ja, ook een geniale uitvoering. Komt van deze dvd http://www.amazon.co.uk/C(...)Scotts/dp/B000068C4Jquote:
Erg gaaf jaquote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef tjoptjop het volgende:
http://link.marktplaats.nl/274815504
Hebben, hebben, hebben
Whoozaaa!!!quote:Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef Meursault het volgende:
Ik heb weer een gitaar op bezoek:
[ afbeelding ]
Hij is van m'n broer (die eigenlijk drummer is) en hij moet nodig afgesteld worden.
METALZZZZquote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
zal ik overigens als ik een nieuwe gitaar heb mijn allereerste (en heel neppe) gitaar smashen?
Gelukkig hebben we de foto's nog!quote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
METALZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel zonde van je eerste gitaar
Small clone!quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Top, dank je wel. Zit helaas niet in m'n versterker, dus zal pedaaltje (of andere amp) worden
Ach, tis zo'n neppe fender stratocaster met een body van plasticquote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
METALZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel zonde van je eerste gitaar
Guitar Hero?quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach, tis zo'n neppe fender stratocaster met een body van plastic
Daarom ben ik er ook op begonnenquote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef Meursault het volgende:
Een Amuse gitaar is dus eigenlijk een gitaar ter voorbereiding op het echte gitaarspelen..
Ik denk dat de desbetreffende marketeer dat precies in gedachten had toen hij deze briljante naam bedacht.quote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef Meursault het volgende:
Een Amuse gitaar is dus eigenlijk een gitaar ter voorbereiding op het echte gitaarspelen..
Nee Caliber, een of ander niet bestaand merkquote:
Ik ook.quote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook op begonnen
Amuse STC-33 van de Wehkamp
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ook.Ik heb hem ook nog steeds staan.
quote:Je kunt albums aanschaffen en laten signeren bij een speciale balie en eventueel kun je met je helden op de foto gaan.
minimeetquote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga met I Kissed Charles op de foto.![]()
[..]
Dude.quote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga met I Kissed Charles op de foto.![]()
[..]
Niet eens. 2 jaar geleden een meisje die allemaal foto's op Hyves ging zetten dat ze met mij en de bassist op de foto staat.quote:
Wat is de gelegenheid?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, wie zaterdag of zondag een biertje wil komen halen is van harte welkom
Jarig komende zondagquote:
Ah! Ga maar veel geld ophalen, dan kun je je wellicht een nieuwe LP veroorloven!quote:
quote:
Heb je'm pas net gehaald?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
+Maak er een gezellige dag van!
Mijn rijbewijs is er niet voor die tijd, dus even langskomen zit er niet in...
Nee, moet nog beginnen, 8-daagse cursus staat gepland voor oktober...quote:
Ah, ok, ik dacht dat je'm nog moest ophalenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, moet nog beginnen, 8-daagse cursus staat gepland voor oktober...
I know... ik heb er ook wel zin in na 7 jaar uitstelgedrag (lees: studeren en gitaren kopen), auto staat al klaar, dus het mag eens tijd worden!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ah, ok, ik dacht dat je'm nog moest ophalenSucces dan, autorijden is tof!
Ah, daarom zit je te informeren naar de prijs! Nieuw zijn ze rond de 250 euro, leuk speeltje!quote:
Stryper?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:27 schreef The_Dean het volgende:
To heeeeeeeeeeeelllllll with the deviiiiillllllllllllll!
Dat ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ah, daarom zit je te informeren naar de prijs! Nieuw zijn ze rond de 250 euro, leuk speeltje!
Yeeeeeeaaaaaaaahhhhhhh! Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll!!quote:
Ik heb de RC-2 zitten zat functies op, ik weet nog niet eens hoe dat hele ding werkt, de basis dingen zijn zat voor mij. Misschien het overwegen waard als je niet te veel geld over de balk wilt gooien.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Yeeeeeeaaaaaaaahhhhhhh! Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll!!
of mijn wirelesquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ah! Ga maar veel geld ophalen, dan kun je je wellicht een nieuwe LP veroorloven!![]()
Zou ik je rekening nog maar eens checken als ik jou wasquote:
En die versie van Lacuna Coil is live nog zoveel beter. Had toen ik het hoorde gewoon kippenvel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Scary_Hairy het volgende:
Vandaag in de auto geluisterd naar de laatste aflevering van http://www.metalcastshow.com/. Dit keer hadden ze 50 minuten aan covers. Zaten leuke versies tussen. De Radiohead (Street Spirit door Stream of Passion) en Depeche Mode (Enjoy the Silence door Lacuna Coil) covers waren van een heel andere sfeer als ze door een dame worden gezongen. Ik kon ze wel waarderen.
Wow zij is echt mini. Ja of de gitaar is supergroot, maar gezien de hummies is die een normaal formaat.quote:
Zij is klein jaquote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wow zij is echt mini. Ja of de gitaar is supergroot, maar gezien de hummies is die een normaal formaat.
Dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
De gitaar is gaaf, maar ze hadden echt een ander moeten vinden om die gitaar vast te houden op de foto.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Aresdreams het volgende:
dean, ik ga de wireless goed voor je inpakken vanavond en dan morgen op de bus
Heb al gemaild dat ik de volgende keer wel wil poserenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
De gitaar is gaaf, maar ze hadden echt een ander moeten vinden om die gitaar vast te houden op de foto.
Ja, dat heb ik ook, ben bijna twee meter en bij mij is het al snel een ukelele.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Cynic het volgende:
Ik heb dat met gitaren een beetje andersom, ze moeten wel een beetje een fatsoenlijke omvang hebben anders is het net of ik een banjo bespeel.
Heb je de bassist van Valkyre nog niet gezienquote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Cynic het volgende:
Die bassist van Trivium is trouwens ook een behoorlijke kabouter, volgens mij is hij bijna net zo groot als z'n bas....
Mooie foto's maken helpt heb ik gehoordquote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver ik raak die kut ibanez maar niet kwijt
HEt is een mooie foto =(quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooie foto's maken helpt heb ik gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
Pracht foto!!! Maar daar willen de meningen nog wel eens over verschillen vrees ikquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEt is een mooie foto =(
[ afbeelding ]
Kijk em eens glimmen =(
We vind mooi.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk =(
Zit te denken aan EC-1000
[ afbeelding ]
Prima, ik zal de snaren zo snel mogelijk naar je opsturen, wil je nog een stukje voorspelbaarheid erbij of heb je daar al genoeg van ?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vooruit, nulletje er bij. ¤ 10,00.
Je zal er inderdaad maar eentje aan de muur hebben hangenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk =(
Zit te denken aan EC-1000
[ afbeelding ]
Heb jij nou ook precies die ?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je zal er inderdaad maar eentje aan de muur hebben hangen![]()
![]()
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat er ook iemand 10 oktober naar die beurs bij Musik-Produktiv?
Zoiiets is niet goed voor m'n eigen beursquote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien ga ik er wel even kijken, hangt er van af of er nog iemand met me mee wil.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zou het niet meer wetenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sweet
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag
Nee, puur sado-masochisme om daarheen te gaanquote:Op woensdag 9 september 2009 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoiiets is niet goed voor m'n eigen beurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |