Wat is de gelegenheid?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, wie zaterdag of zondag een biertje wil komen halen is van harte welkom
Jarig komende zondagquote:
Ah! Ga maar veel geld ophalen, dan kun je je wellicht een nieuwe LP veroorloven!quote:
quote:
Heb je'm pas net gehaald?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
+Maak er een gezellige dag van!
Mijn rijbewijs is er niet voor die tijd, dus even langskomen zit er niet in...
Nee, moet nog beginnen, 8-daagse cursus staat gepland voor oktober...quote:
Ah, ok, ik dacht dat je'm nog moest ophalenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, moet nog beginnen, 8-daagse cursus staat gepland voor oktober...
I know... ik heb er ook wel zin in na 7 jaar uitstelgedrag (lees: studeren en gitaren kopen), auto staat al klaar, dus het mag eens tijd worden!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ah, ok, ik dacht dat je'm nog moest ophalenSucces dan, autorijden is tof!
Ah, daarom zit je te informeren naar de prijs! Nieuw zijn ze rond de 250 euro, leuk speeltje!quote:
Stryper?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:27 schreef The_Dean het volgende:
To heeeeeeeeeeeelllllll with the deviiiiillllllllllllll!
Dat ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ah, daarom zit je te informeren naar de prijs! Nieuw zijn ze rond de 250 euro, leuk speeltje!
Yeeeeeeaaaaaaaahhhhhhh! Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll!!quote:
Ik heb de RC-2 zitten zat functies op, ik weet nog niet eens hoe dat hele ding werkt, de basis dingen zijn zat voor mij. Misschien het overwegen waard als je niet te veel geld over de balk wilt gooien.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Yeeeeeeaaaaaaaahhhhhhh! Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll!!
of mijn wirelesquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ah! Ga maar veel geld ophalen, dan kun je je wellicht een nieuwe LP veroorloven!![]()
Zou ik je rekening nog maar eens checken als ik jou wasquote:
En die versie van Lacuna Coil is live nog zoveel beter. Had toen ik het hoorde gewoon kippenvel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Scary_Hairy het volgende:
Vandaag in de auto geluisterd naar de laatste aflevering van http://www.metalcastshow.com/. Dit keer hadden ze 50 minuten aan covers. Zaten leuke versies tussen. De Radiohead (Street Spirit door Stream of Passion) en Depeche Mode (Enjoy the Silence door Lacuna Coil) covers waren van een heel andere sfeer als ze door een dame worden gezongen. Ik kon ze wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |