Wat voor Dean?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sorry, vind ze gewoon niet mooi, een Randy Rhoads of een King V daarentegen dan weer wel.
Gisteren nog een bandje gezien met een gitarist op een Dean met zo'n stomme headstock
Daarom..quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zou sowieso voor een tweedehands gaan, nieuw zijn die krengen simpelweg te duur...
Volgens mij een V, zo'n bruine... Maar ik kon het niet goed zien omdat het nogal druk was daar.quote:
Die vind ik dan weer te recht en te puntig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, zelfs Marco Roelofs [Heideroosjes] heeft een witte LTD EX-401
[ afbeelding ]
Ja klopt, doe mij ook maar gewoon zo-een!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer te recht en te puntig.
Net alsof ze dat ding ontworpen hebben met een waterpas en geodriehoek.
Zal wel zo'n '79 V zijn geweest dan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij een V, zo'n bruine... Maar ik kon het niet goed zien omdat het nogal druk was daar.
Zo een?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat voor een heb je in gedachten?
Ik zal de foto's eens aan die kerel laten zien. Vragen of hij het weet. ;Dquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heb de headstock geschuurt, zit geen logo op, dus we komen nooit te weten of het een ibanez was
Ja,z oiets geloof ik, maar kan net zo goed ook een Caddilac zijn geweestquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal wel zo'n '79 V zijn geweest dan.
[ afbeelding ]
Als ik die nog eens kan vinden voor een normaal bedragquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja klopt, doe mij ook maar gewoon zo-een!
[ afbeelding ]
Liever wat goedkoper, want het normale bedrag is echt belachelijk hoog!quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik die nog eens kan vinden voor een normaal bedrag
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |