Ja, ook een geniale uitvoering. Komt van deze dvd http://www.amazon.co.uk/C(...)Scotts/dp/B000068C4Jquote:
Erg gaaf jaquote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef tjoptjop het volgende:
http://link.marktplaats.nl/274815504
Hebben, hebben, hebben
Whoozaaa!!!quote:Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef Meursault het volgende:
Ik heb weer een gitaar op bezoek:
[ afbeelding ]
Hij is van m'n broer (die eigenlijk drummer is) en hij moet nodig afgesteld worden.
METALZZZZquote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
zal ik overigens als ik een nieuwe gitaar heb mijn allereerste (en heel neppe) gitaar smashen?
Gelukkig hebben we de foto's nog!quote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
METALZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel zonde van je eerste gitaar
Small clone!quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Top, dank je wel. Zit helaas niet in m'n versterker, dus zal pedaaltje (of andere amp) worden
Ach, tis zo'n neppe fender stratocaster met een body van plasticquote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
METALZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel zonde van je eerste gitaar
Guitar Hero?quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach, tis zo'n neppe fender stratocaster met een body van plastic
Daarom ben ik er ook op begonnenquote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef Meursault het volgende:
Een Amuse gitaar is dus eigenlijk een gitaar ter voorbereiding op het echte gitaarspelen..
Ik denk dat de desbetreffende marketeer dat precies in gedachten had toen hij deze briljante naam bedacht.quote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef Meursault het volgende:
Een Amuse gitaar is dus eigenlijk een gitaar ter voorbereiding op het echte gitaarspelen..
Ik ook.quote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook op begonnen
Amuse STC-33 van de Wehkamp
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ook.Ik heb hem ook nog steeds staan.
quote:Je kunt albums aanschaffen en laten signeren bij een speciale balie en eventueel kun je met je helden op de foto gaan.
minimeetquote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga met I Kissed Charles op de foto.![]()
[..]
Dude.quote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga met I Kissed Charles op de foto.![]()
[..]
Niet eens. 2 jaar geleden een meisje die allemaal foto's op Hyves ging zetten dat ze met mij en de bassist op de foto staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |