quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ontzettend gaar, ik kijk elke keer weer uit naar 'n vrije dag. Hoe lang moet ik dit nog gaan doen? En wordt 't wel beter als ik dé baan krijg? Ik ben er bang voor, ik romantiseer teveel denk ik
Maar wat wil ik dan wel?
OT: er spookt vanalles door m'n hoofd dus, en ik voel me dus ook vanalles door elkaar
Hier staat de kachel alweer aan nadat ik zeker dik een uur door de stromende regen heb gelopen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
Drukke dag gehad, zo lekker slapen...herfstachtige nachten
Eindelijk fatsoenlijk onder een dekbed kunnen slapen
quote:
hier sluit ik me bij aanquote:
Gedeelde smart is halve smart toch? Toch voelt het nog niet echt beter.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef heavenstar het volgende:
godverdomeklotekutterringshitzooi!!!!!...zo dus....
Nu je het zegt... ik heb ook nog geen avondeten gehad bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:42 schreef ObviousClone het volgende:
...en hongerig dus net nog lopen koken
als je je klote voelt... heb je dan zin in bonbons?? Ik heb dan juist echt totaal nergens zin in.... Maar goed, sterkte... Voel mezelf iets beter dan gister. Kom gewoon niet los van 'het probleem', terwijl het eigenlijk zo simpel is maar in a way wil en kan ik dat ook weer nietquote:Op zondag 6 september 2009 16:07 schreef candygirl het volgende:
met een doos bonbons en laptop het bed ingekropen om er denk ik vandaag ook niet meer uit te komen....
zit er zo doorheen
quote:Op maandag 7 september 2009 07:39 schreef zwartedoos het volgende:
Slecht geslapen, misselijk zie als een berg op tegen mn werk
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 15:14 schreef heaven7 het volgende:
Voel me alleenig, kut en verveel me te pletter (kijk daadwerkelijk uit naar vanavond, dan 'mag' ik weer naar school, hoe triest ben je dan)
gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 7 september 2009 14:27 schreef Lau. het volgende:
Sinds vrijdag al kut... opa is overleden...
jammer dat je alleen verdrietig bent omdat ik verdrietig benquote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef skyrebel het volgende:
Leuk weekend gehad, beetje jammer dat het overstemd door iemands verdriet. En dat maakt mij helaas ook verdrietig
quote:Op maandag 7 september 2009 21:29 schreef candygirl het volgende:
ontzettend ongelukkig.......![]()
geloof dat ik me nog nooit zo ongelukkig heb gevoeld
story of my life. Dont feel so happy either... Wat ik ook doe. Het blijf in mn kop rondspoken.quote:Op maandag 7 september 2009 21:29 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ga maar naar bed word gek van mijn eigen gedachtes![]()
je moet dan ook geen verkering aan mij vragen!quote:
Had je me maar niet moeten afwijzenquote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef fraubitch het volgende:
OT: Kaakpijn. Nog steeds.
Ik moest echt hard lachen en nu doet mijn kaak weer pijnquote:Op maandag 7 september 2009 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Had je me maar niet moeten afwijzen.
tip: ga eens in de bibliotheek zitten studeren... dat helpt bij mij ook echt ontzettend want ik ken het studie ontwijkende gedrag van jou. Dan ligt er weer iets in de weg, als gevolg daarvan zie je weer iets anders etc. etc.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch typisch dat elke keer als ik wil gaan studeren ik eerst de bedden wil verschonen, wil stofzuigen en de was wil doen
quote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef elcastel het volgende:
Lekker, lang leve de hangmat.
Slapen jijquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Miam het volgende:
moe enzo.
Ga ik doen ook!quote:
Tjek, maar nog 'n half dagje werken en dan naar Nijmegen voor 'n mooi concertje, kheb d'r zin an!quote:
Succes!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:37 schreef Aboojo het volgende:
Aboojo spaced 'm flink! Nog een paar uurtjes en dan vertrek ik richting een vriendin om haar te verrassen. Hopelijk is ze daarna niet meer 'een' vriendin maar 'mijn' vriendin! En anders kan ik weer een blauwtje op de lijst noteren.
Bij jou ook al?quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:35 schreef zwartedoos het volgende:
Dromen zuigenVerder blij als t 6uur is
Same here.quote:
succes met je sollicitatie!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef candygirl het volgende:
onrustig, moe, ongerust!
morgen werken en een sollicitatie
En deze heb ik er inmiddels uitgesport, dus topfit weer nu. En nu feesten !quote:
Wat fijn Heavenstarquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:17 schreef heavenstar het volgende:
vandaag 13 jaar geleden kwam mijn zoon op de wereld, toen wisten we niet eens zeker of hij het zou halen.......maar als ik nu naar hem kijk zie ik nog steeds dat hij een vechter is en voel me dan zo gelukkig! !!
![]()
Beetje moe van vrouwenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Urquhart het volgende:
Beetje moe van een hele dag werken.
Mijn bankrekening wordt deze week een stuk gelukkiger.quote:
........................................................quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:17 schreef heavenstar het volgende:
vandaag 13 jaar geleden kwam mijn zoon op de wereld, toen wisten we niet eens zeker of hij het zou halen.......maar als ik nu naar hem kijk zie ik nog steeds dat hij een vechter is en voel me dan zo gelukkig! !!
![]()
PROEST!!!quote:Op zondag 13 september 2009 02:45 schreef DjinN het volgende:
kut man...ik ben knokezat...Ga je naar een kroeg toe, en bestel je Boswandeling..normaal krijg je dan zon bodempje (3cm hoog ofzo ?)...ik kreeg een vol glas!
HEERSCH NIEUW BARMEISJE DIE NIET WEET HOE ZE BOSWANDELING MOET INSCHENKEN!
![]()
tis dat alles hier al om 3 uur sluit maar anders....quote:Op zondag 13 september 2009 02:47 schreef Flores het volgende:
[..]
PROEST!!!![]()
Jij hebt nog een leuke nacht voor de boeg.
(ben wel jaloers)
das balenquote:Op zondag 13 september 2009 09:23 schreef skyrebel het volgende:
helaas kutweer vandaag, dus dat wordt niet springen
same here... alleen typ ik meteen maar een "samenvatting" en dus zit ik toch achter de pcquote:Op zondag 13 september 2009 11:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja primaNu laptop aan de kant en studeren.. ik kan het wel!
niet dusquote:Op zondag 13 september 2009 16:52 schreef candygirl het volgende:
zoen
en
,daarom even relaxen @ zwembad /sauna
tsja.........quote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet duszit ik al 2 uur voor niks klaar in mn bikini, hoop dat alles goedkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |