Kut.
Het ging aardig, ik heb na lang twijfelen ervoor gekozen weer aan een opleiding te beginnen, dit na jaren te hebben gewerkt. Het voelde voor mij alsof ik eindelijk het licht had gezien, maar nu ben ik een meisje tegen gekomen waar ik echt helemaal gek van ben.
Nu is het zo dat zij samen woont met haar vriend, en op het punt staat om samen met hem een huis te kopen. In andere woorden, ze is totaal onbereikbaar voor mij. Ik denk dat ik mezelf alleen voor de gek houd, en ik realiseer mij dat ook half, maar toch ben ik hierdoor compleet ontregeld.
Op de een of andere manier zie ik de studie, waar ik tot kort geleden nog zo zeker van was, niet meer zitten. Het is alsof ik weer terug bij af ben en mijn toekomst zie ik weer donker in. Erger nog, ik kijk niet meer vooruit en leef weer van dag tot dag, een hopeloze situatie dus.
Ik heb het gevoel dat ik niet snel nog een zo'n meisje tegen zal komen . Ik kan mij niet voorstellen dat ik nog iemand zoals haar zal ontmoeten, want in 24 jaar ben ik nog nooit zo iemand tegengekomen.
Drank versterkt dit gevoel, zoals nu, en hoe meer ik er over nadenk hoe donkerder ik mijn leven zie worden, maar ik krijg haar echt niet uit mijn hoofd. Ik voel mij kut, echt kut.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)