Ze is er helemaal op gekleedquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
En Regina is natuurlijk gewoon een schatje
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
En Regina is natuurlijk gewoon een schatje
Ik weet nog steeds het telefoonnummer van (wat zal het zijn?) 13-14 jaar geleden. Maar toen presenteerde Jurre het nog niet.quote:
Michiel's baas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is Jurre? hij lijkt op Fransie Bouwer
Dus jij staat d'r al op te wachten op station RAI?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik lees op twitter dat Nikki net geland is. 10 minuten met de trein, uitstappen bij station Rai en 5 minuten lopen en dan kan ze ook gaan Bridgetgolfen.
Waarom ben ik daar niet op gekomen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij staat d'r al op te wachten op station RAI?
MaWquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
bon soir
is het al water ballet ?
Geen auto waarmee je haar op Schiphol op kan halen en bij de midgetgolfbaan af kan zetten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar niet op gekomen?
t is zo tijd vor gluh-weinquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
bon soir
is het al water ballet ?
Ik zou haar aanraden om met de trein te gaan. Ik heb altijd het gevoel dat je 3 rondjes om Schiphol heen moet rijden voordat je op de snelweg bent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen auto waarmee je haar op Schiphol op kan halen en bij de midgetgolfbaan af kan zetten?
Ik denk omdat de schakeling op de lokatieset niet erg makkelijk te maken isquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:59 schreef gerbenp het volgende:
Geen backstageWaarom kan dat nou weer niet?
Uiteraard! http://www.omroep.nl/live/thema/bnn101tv-bb-nl.asxquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:59 schreef Againzender het volgende:
is dit te zien op internet?
Zucht, jammer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik denk omdat de schakeling op de lokatieset niet erg makkelijk te maken is.
http://www.omroep.nl/live/thema/bnn101tv-bb-nl.asxquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:59 schreef Againzender het volgende:
is dit te zien op internet?
dank!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, op www.101tv.nl en dan naar Livestream
Nou, die Serious Request wachtmuziek was ik na een dag ook wel zat hoor. Vooral omdat ze een CD hadden met 4 nummers erop ofzo, en die elk reclameblok lieten horen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef gerbenp het volgende:
Ach, het serious request wachtmuziekje mag ook dan wel weer voor mij. Beter dan die reclames.
Oh ja, dat was wel weer zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, die Serious Request wachtmuziek was ik na een dag ook wel zat hoor. Vooral omdat ze een CD hadden met 4 nummers erop ofzo, en die elk reclameblok lieten horen.
Of ze moeten even flink inkopen doen kwa cd's, dan hebben ze teminste betere wachtmuziek.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, die Serious Request wachtmuziek was ik na een dag ook wel zat hoor. Vooral omdat ze een CD hadden met 4 nummers erop ofzo, en die elk reclameblok lieten horen.
Briljant gevondenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil tot 10 leren tellen in het Zweeds, en dan vind ik het woord fyra het mooiste woord.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wacht even, die herrie staat zo hard, ik hoor je er heel vaag tussendoor...
This used to be a funhousequote:
Nee, het lukte niet echt.quote:
jewel ik snap dat ze aftelt in dr lied, maar snap jouw opmerking nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
This used to be a funhouse
But now it's full of evil clowns
It's time to start the countdown
I'm gonna burn it down down down
I'm gonna burn it down
9, 8, 7, 6 5 4, 3, 2, 1, fun
* muisje-eliza is geboren en getogen in het gooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is ook geen kunst een Gooische Vrouw te worden, maar om eentje te blijven.
Jaja, dat weet ik. Ik wiki op biografieën als ik niets te doen heb.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza is geboren en getogen in het gooi
Bridget komt uit Den Haag
Goede vraagquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maakt Mary J. Blige nog steeds muziek? Ik heb de laatste tijd niet veel van haar gehoord...
wist je ook dat ik geboren en getogen ben in Naarden- het gooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik. Ik wiki op biografieën als ik niets te doen heb.
Ik loop één minuut achter, ik hoor La Roux nu pas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Bulletproof
Helaas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wist je ook dat ik geboren en getogen ben in Naarden- het gooi
Flinke vertraging dan want ik luister ook 'gewoon' via het internetquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik loop één minuut achter, ik hoor La Roux nu pas.
Je kunt ook off-air jingles luisteren. Kan dus zijn dat het de bedoeling is dat je ze niet hoort. Een PSB-alarm hoort natuurlijk ook niet bij La Roux.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef gerbenp het volgende:
We horen geen geluid van de jingles/tv effecten. Iemand die nu mee leest, doe er wat aan!
twitter t naar Michielquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef gerbenp het volgende:
We horen geen geluid van de jingles/tv effecten. Iemand die nu mee leest, doe er wat aan!
I know.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook off-air jingles luisteren. Kan dus zijn dat het de bedoeling is dat je ze niet hoort. Een PSB-alarm hoort natuurlijk ook niet bij La Roux.
t is vast warmer daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas.
Ik heb niets kunnen vinden op Wikipedia. Ik kan wel een bio aanmaken, maar mocht er iets fout gaan dan vlucht ik naar Uruzgan...
Bergen huizen in Naarden overigens (no pun intended).
De seks blijft, maar de berg afwas groeit alleen maar...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef Marc63 het volgende:
Die Bridget kun je er wel bij hebben op een feestje. Zorg wel dat je genoeg drank in huis hebt.
Niet likken!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Ik verwacht nu wel een moment dat Martin Gaus komt.
Als ze elke avond zoveel drinkt als tijdens het midgetgolfen dan moet je wel oppassen voor DIE LUCHT!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou er geen moeite mee hebben er naast wakker te worden
Plaatje was door de pluggers al bij 3FM afgeleverd en stond volgens mij al in de Freak11 toen besloten werd om toch nog maar een keer I'm Yours uit te brengen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar eigenlijk pas dit jaar een echte hit geworden. Leuke plaat vind ik het
Humorquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
whahahahah de stoppen zijn doorgeslagen![]()
draaien die dan op een aparte voorziening ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:47 schreef Broekie het volgende:
Ahh, er zijn wat stoppen doorgesprongen, dus er is geen TV meer. Wel nog radio.
Jammer eigenlijk van I'm Yours want die plaat is aardig kapot gedraaid.. Naja, gelukkig is het alsnog een leuke zomerhit geworden al is het eigenlijk een jaar te laatquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Plaatje was door de pluggers al bij 3FM afgeleverd en stond volgens mij al in de Freak11 toen besloten werd om toch nog maar een keer I'm Yours uit te brengen.
alleen heeft volgens mij iedereen er nou een tyfus hekel aangekregenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk van I'm Yours want die plaat is aardig kapot gedraaid.. Naja, gelukkig is het alsnog een leuke zomerhit geworden al is het eigenlijk een jaar te laat
Jup, ook niet ze vreemd na meer dan 400 draaibeurtenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen heeft volgens mij iedereen er nou een tyfus hekel aangekregen
Wat jammer voor Henriiiiiiiiiii dat hij verliefd is op Elize. Nikkie Plessen is degene die op cameramannen valt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Net probeerden ze het weer even, maar nu de klok weer in beeld... Hopelijk krijgt Henriiiiiiiiiiiii het weer gemaakt!
Nou hartstikke leuk...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die klok zegt tijd voor een biertje
* Ofyles2 dit al eerder bedacht...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef gerbenp het volgende:
JAAAAAA! Het is weer gerepareerd, ik laat nog als noodplan de 3fmcam open staan
Lol , Elize gaat de eeuwige vrijgezel zijn, zie haar soms bij vriend van mij , die bevriend is met haar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat jammer voor Henriiiiiiiiiii dat hij verliefd is op Elize. Nikkie Plessen is degene die op cameramannen valt.
Goed idee!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die klok zegt tijd voor een biertje
En daar kom je nu pas mee?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze heeft wel een flinke bibs zag ik laatst op DWDD
tv maakt groterquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze heeft wel een flinke bibs zag ik laatst op DWDD
maar bij DWDD was ie dynamisch...hij bewoog zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee?
Ik zag het al op de CD-hoes.
shake that bootyquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar bij DWDD was ie dynamisch...hij bewoog zo
Gossipquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:59 schreef gerbenp het volgende:
Wat is dit nou weer voor muziek?
Sorry dat ik je daarnet verkeerd begreep.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehoord, zal wel een kwestie van wennen worden dan.
Dat was trouwens Heavy Cross die is behoorlijk vaak op 3FM gedraaidquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehoord, zal wel een kwestie van wennen worden dan.
Maakt niets uit, kan wel af en toe tegen afkraken. Ligt eraan op welk niveau hé.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je daarnet verkeerd begreep.
die jongen van fok en twitterquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet! Voor mij!
Ik denk dat Arno net de groeten heeft overgebracht.
Behoorlijk vaak gedraaid? Hij is zelfs Megahit geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was trouwens Heavy Cross die is behoorlijk vaak op 3FM gedraaid. Hun eerste single 'Standing in the way of control' is een GIGANTISCHE achtbaanplaat. Mogen ze van mij wel opnieuw uitbrengen. Wereldplaat
.
Die kon niet. Althans, ik geloof dat ze het hem wel gevraagd hadden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Valt me op dat Van Velzen er niet is..
pas 10 weken terugquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Behoorlijk vaak gedraaid? Hij is zelfs Megahit geweest.
Jupquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Behoorlijk vaak gedraaid? Hij is zelfs Megahit geweest.
het plenst hier en gitaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Vette regen daar![]()
. atm is het nog droog hier in het Noorden
Die is weggespoeld en verdronken in de plas met waterquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Met dit weer niet zo handig als je van suiker bent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:06 schreef themauster het volgende:
[..]
het plenst hier en gitaar
Suikermeisjes
Was dat heavy cross dan als wachtmuziekje? of was dit een andere versie?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. geloof dat ze ook een nieuwe single hebben, maar die vind ik wat minder (titel weet ik ff niet).
De 2e formatie inmiddels de 1e had een rooie maar Heidi is natuurlijk de leukstequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
De suikermeisjes in oude formatie
had het al getwitterd , toen hij het had over alles migreren van mya naar der rudyquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef gerbenp het volgende:
Onder welke username zullen we Kevin vanavond zien?
Of Prince.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef gerbenp het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef themauster het volgende:
[..]
De 2e formatie inmiddels de 1e had een rooie maar Heidi is natuurlijk de leukste
Was die rode niet Siobhan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef themauster het volgende:
[..]
De 2e formatie inmiddels de 1e had een rooie maar Heidi is natuurlijk de leukste
Proost!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Proost!
Waar is Timo met z'n Warsteiner?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:06 schreef themauster het volgende:
[..]
het plenst hier en gitaar
Suikermeisjes
Geloof dat het idd Heavy Cross wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Was dat heavy cross dan als wachtmuziekje? of was dit een andere versie?
Ik ken alleen de eerste formatie, maar heeft zij de Taco hoest gehad? Of was dat dan weer een andere.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die had ook moeten midgetgolfen, volgens mij net zo lang als Nikki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |