* muisje-eliza is geboren en getogen in het gooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is ook geen kunst een Gooische Vrouw te worden, maar om eentje te blijven.
Jaja, dat weet ik. Ik wiki op biografieën als ik niets te doen heb.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza is geboren en getogen in het gooi
Bridget komt uit Den Haag
Goede vraagquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maakt Mary J. Blige nog steeds muziek? Ik heb de laatste tijd niet veel van haar gehoord...
wist je ook dat ik geboren en getogen ben in Naarden- het gooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik. Ik wiki op biografieën als ik niets te doen heb.
Ik loop één minuut achter, ik hoor La Roux nu pas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Bulletproof
Helaas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wist je ook dat ik geboren en getogen ben in Naarden- het gooi
Flinke vertraging dan want ik luister ook 'gewoon' via het internetquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik loop één minuut achter, ik hoor La Roux nu pas.
Je kunt ook off-air jingles luisteren. Kan dus zijn dat het de bedoeling is dat je ze niet hoort. Een PSB-alarm hoort natuurlijk ook niet bij La Roux.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef gerbenp het volgende:
We horen geen geluid van de jingles/tv effecten. Iemand die nu mee leest, doe er wat aan!
twitter t naar Michielquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef gerbenp het volgende:
We horen geen geluid van de jingles/tv effecten. Iemand die nu mee leest, doe er wat aan!
I know.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook off-air jingles luisteren. Kan dus zijn dat het de bedoeling is dat je ze niet hoort. Een PSB-alarm hoort natuurlijk ook niet bij La Roux.
t is vast warmer daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas.
Ik heb niets kunnen vinden op Wikipedia. Ik kan wel een bio aanmaken, maar mocht er iets fout gaan dan vlucht ik naar Uruzgan...
Bergen huizen in Naarden overigens (no pun intended).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |