Jammer eigenlijk van I'm Yours want die plaat is aardig kapot gedraaid.. Naja, gelukkig is het alsnog een leuke zomerhit geworden al is het eigenlijk een jaar te laatquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Plaatje was door de pluggers al bij 3FM afgeleverd en stond volgens mij al in de Freak11 toen besloten werd om toch nog maar een keer I'm Yours uit te brengen.
alleen heeft volgens mij iedereen er nou een tyfus hekel aangekregenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk van I'm Yours want die plaat is aardig kapot gedraaid.. Naja, gelukkig is het alsnog een leuke zomerhit geworden al is het eigenlijk een jaar te laat
Jup, ook niet ze vreemd na meer dan 400 draaibeurtenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen heeft volgens mij iedereen er nou een tyfus hekel aangekregen
Wat jammer voor Henriiiiiiiiiii dat hij verliefd is op Elize. Nikkie Plessen is degene die op cameramannen valt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Net probeerden ze het weer even, maar nu de klok weer in beeld... Hopelijk krijgt Henriiiiiiiiiiiii het weer gemaakt!
Nou hartstikke leuk...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die klok zegt tijd voor een biertje
* Ofyles2 dit al eerder bedacht...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef gerbenp het volgende:
JAAAAAA! Het is weer gerepareerd, ik laat nog als noodplan de 3fmcam open staan
Lol , Elize gaat de eeuwige vrijgezel zijn, zie haar soms bij vriend van mij , die bevriend is met haar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat jammer voor Henriiiiiiiiiii dat hij verliefd is op Elize. Nikkie Plessen is degene die op cameramannen valt.
Goed idee!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die klok zegt tijd voor een biertje
En daar kom je nu pas mee?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze heeft wel een flinke bibs zag ik laatst op DWDD
tv maakt groterquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze heeft wel een flinke bibs zag ik laatst op DWDD
maar bij DWDD was ie dynamisch...hij bewoog zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee?
Ik zag het al op de CD-hoes.
shake that bootyquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar bij DWDD was ie dynamisch...hij bewoog zo
Gossipquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:59 schreef gerbenp het volgende:
Wat is dit nou weer voor muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |