Ik ben benieuwd of het net zo geruisloos gaat als bij de zuiderburen. We hebben niets van ze gehoord, het HSL-traject daar is dus betrouwbaar vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KeeEn ik denk idd dat je gelijk hebt, dat de Thalys pas in december over de HSL gaat. Maar nog steeds gaat maandag niet "de trein naar Brussel" over de HSL. De Fyra rijdt maar tot Rotterdam.
Kom je morgen nog naar de meet in de Stairway? Ben eigenlijk wel benieuwd naar het hele gedoe rondom de camping
Mooi dan zijn we eruit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KeeEn ik denk idd dat je gelijk hebt, dat de Thalys pas in december over de HSL gaat. Maar nog steeds gaat maandag niet "de trein naar Brussel" over de HSL. De Fyra rijdt maar tot Rotterdam.
Kom je morgen nog naar de meet in de Stairway? Ben eigenlijk wel benieuwd naar het hele gedoe rondom de camping
Je meent hetquote:
De redactieleden van De Telegraaf vielen massaal in slaap bij de natuurkundelessen. Of hun natuurkundedocenten waren onbevoegd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef James1988 het volgende:
Zug met je mooie platenWelcome back
Het verhaaltje op http://funtestic.blogspot.com/ lijkt me trouwens een redelijk waarschijnlijke verklaring. Waarschijnlijker dan die Telegraaf-bagger.
Kun je niet wachten tot de tweede zondag van december?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je meent het![]()
Maar goed, wanneer gaat die stinkfyra in het weekend rijden? Eerder begin ik er niet aan.
Dan is dat nog enigszins realistische introductietarief voorbijquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je niet wachten tot de tweede zondag van december?
Meneertje ongeduld.
Ik probeer nog een gaatje in mijn agenda te vinden, het gaat nogal moeilijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dat nog enigszins realistische introductietarief voorbij
Mja, met de Thalys zoef je gelijk over het hele trajectquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dat nog enigszins realistische introductietarief voorbij
Nou, dan wil ik wel een zaterdagje Amsterdam-Antwerpen doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, met de Thalys zoef je gelijk over het hele traject
Richting Maastricht...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dagkaarten hebt voor voordeeluren, dan mag je daarmee doordeweeks na 9:00 reizen en in het weekend de hele dag. In juli en augustus mocht het ook doordeweeks de hele dag, maar dat telt niet meerGoeie reis morgen
![]()
Waar ga je heen?
Je kunt tot 3 mensen met korting meenemen met je voordeelurenaboquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:59 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Richting Maastricht...
Maar als ik je goed begrijp is het dus niet van belang dat mijn vrouw zelf geen voordeelurenabonnement heeft en kan zij die dagkaart ook gebruiken als ze samen met mij reist?
Vrees jij dat de HSL-Zuid een Grande Travaille Inutile wordt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar hebben we die hele KUTfyra eigenlijk ooit bij nodig?? Veel duurder dan de BNL, veel trager dan de Thalys. Wie zit er op dat ding te wachten?
Nou, misschien wel ja. Ik bedoel, de Benelux is nu al kut met peren, de vervoersvraag zal er niet minder op worden, het aanbod alleen wel, voor een prijs die niemand meer kan of wil opbrengen. Vergeet niet dat de Benelux gaat verdwijnen zodra de Fyra volledig in de vaart ligt. Ik denk dat veel mensen dan liever met de auto gaan ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrees jij dat de HSL-Zuid een Grande Travaille Inutile wordt?
Het verhaal van die blog past echter totaal niet bij het nieuwsbericht van het IVW. Het bericht in de Telegraaf daarentegen wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef James1988 het volgende:
Zug met je mooie platenWelcome back
Het verhaaltje op http://funtestic.blogspot.com/ lijkt me trouwens een redelijk waarschijnlijke verklaring. Waarschijnlijker dan die Telegraaf-bagger.
Wie heeft er nu gelijk dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Het verhaal van die blog past echter totaal niet bij het nieuwsbericht van het IVW. Het bericht in de Telegraaf daarentegen wel.
vast wel. Maar qua geloofwaardigheid tussen een schreeuwblog en een IVW-bericht kiezen? Mwoa...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar kun je nog lang op wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |