volgende keer gewoon een baksteen in je handtas en meppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij werd ik ook nog uitgeschecked door een paar dames
ben geen mikequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer gewoon een baksteen in je handtas en meppen
ben geen mikequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef Peter het volgende:
Wapper met je handje en zwaai overdreven naar ze?
Er zit een laptop inquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb je ook alleen maar wattenschijfjes erin zitten
jun je samen met hun naar de "disco" wtf is dat eigenlijk een Disco dat is so 80tiesquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij werd ik ook nog uitgeschecked door een paar dames
kan wel L.E.F zeggen maar dan snappen jullie het ook niet echtquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jun je samen met hun naar de "disco" wtf is dat eigenlijk een Disco dat is so 80ties
wist ook niet hoe ik het anders moest formulerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
"uit naar de disco"
Dat klinkt als de tijd van de kinderfuifjes in de garage! P+
Tegenwoordig ga je clubbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ook niet hoe ik het anders moest formuleren
geeft niet, het klonk schattigquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ook niet hoe ik het anders moest formuleren
Kan dat in Assen dan? Of moet je dan eerst naar een andere plaats ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah, dan ga ik lekker clubben morgen
neequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kan dat in Assen dan? Of moet je dan eerst naar een andere plaats ?
Nu daar is wat te belevenquote:
alleen dus club lefquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nu daar is wat te belevenWel een vakantiepark en nabij Westerbork
wtf is dat Bailen ? niuew soort sexquote:
das een durp in drentehquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wtf is dat Bailen ? niuew soort sex
Ach welneequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wat las ik jij hebt een jaloerse Mexicaan achter je aan
Wanneer ga je ook alweer? Doe je de Mex jezelf cadeau en zie je hem pas op je verjaardag?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welneeHij vindt het verdre leuk voor me, maar hij wil er niets over horen. Ja, dan moet ie er ook niet naar vragen. Hij had dus gister van Mex gehoord dat ik naar Parijs kwam en vanochtend (voor hem vannacht) sprak ie me er over aan, dat ie jaloers was en me "haatte".
en ze hebben daar een goeie gay club ?quote:
neequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ze hebben daar een goeie gay club ?
ok je gaat dus "spot de gay" spelen in een "straight" clubquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, er is geen gay nightlife in drenthe
nee, ga gewoon uit, niets gay of straightquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok je gaat dus "spot de gay" spelen in een "straight" club
Daarna pasquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer? Doe je de Mex jezelf cadeau en zie je hem pas op je verjaardag?
Sommige mensen snappen niet dat je ook ene goede avond uit met vrienden kan hebben gewoon met drinken, dansen, lachen, kletsen i.p.v. achter de mannen aan te gaan. Ze vinden de avond dan ook vaak alleen geslaagd als ze gescoord hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, ga gewoon uit, niets gay of straight
als ik uitga dan ga ik met vrienden uit en dan heb ik geen behoefde om achter mannen aan te gaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet dat je ook ene goede avond uit met vrienden kan hebben gewoon met drinken, dansen, lachen, kletsen i.p.v. achter de mannen aan te gaan. Ze vinden de avond dan ook vaak alleen geslaagd als ze gescoord hebben.
ike ga ongeveer 5 keer per week uit met vrienden om te kletsen en te dansen en te lachen, als je tenminste mij bedoelde. Misschien kun je wat beter oplettten voordat je oordeeltquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet dat je ook ene goede avond uit met vrienden kan hebben gewoon met drinken, dansen, lachen, kletsen i.p.v. achter de mannen aan te gaan. Ze vinden de avond dan ook vaak alleen geslaagd als ze gescoord hebben.
Ja en de Lindequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat is net zoiets als De Hoeve in Groesbeek
ok met wie ga je ? vrienden ? en wat zijn die ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, ga gewoon uit, niets gay of straight
Bij mij ligt het aan m'n bui. Maar ik ga er niet speciaal voor uit om te jagen. What happens, happens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ik uitga dan ga ik met vrienden uit en dan heb ik geen behoefde om achter mannen aan te gaan
allemaal hetero vriendenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok met wie ga je ? vrienden ? en wat zijn die ?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat is net zoiets als De Hoeve in Groesbeek
Ja heel vroeger kwam ik daar dus heel vaak Vond ik geweldig, net als E-Dry in Geldernquote:
[begin vooroordeel]quote:
E-Dry (E-3?) ben ik 1x geweest met de Bruce-groep.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heel vroeger kwam ik daar dus heel vaak Vond ik geweldig, net als E-Dry in Geldern
telkens een soort van mini vakantie
brommers kieknquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[begin vooroordeel]
Dat wordt dus bier dirnken, scheten laten, boeren en over tieten en auto's praten![]()
[eninde vooroordeel]
Hopelijk was je toen nog jonger en onschuldiger dan je nu nog bent?quote:
Ja en nog later Zenith achtig (nog groter in Venraij)quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
E-Dry (E-3?) ben ik 1x geweest met de Bruce-groep.
Groot. Beetje Time Outig.
Ik ben nog steeds onschuldigquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hopelijk was je toen nog jonger en onschuldiger dan je nu nog bent?
Jonger wel, onschuldiger niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hopelijk was je toen nog jonger en onschuldiger dan je nu nog bent?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jonger wel, onschuldiger niet.
Ik ben nog steeds onschuldig.
wel bier drinken ja de rest nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[begin vooroordeel]
Dat wordt dus bier dirnken, scheten laten, boeren en over tieten en auto's praten![]()
[eninde vooroordeel]
Nou ja, doe es liefquote:
Wat? Daar heb ik me altijd keurig gedragen.quote:
Die waren altijd wel leuk jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Daar heb ik me altijd keurig gedragen.
Zelfs op Secret/Kinky Black parties!
en wat doe je nog meer op zo'n avond ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel bier drinken ja de rest niet
niets, gewoon drinken met vrienden en als ik genoeg op heb probeer ik iets van dansenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat doe je nog meer op zo'n avond ?
Youtube.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niets, gewoon drinken met vrienden en als ik genoeg op heb probeer ik iets van dansen![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat behoorlijk zorgwekkend...quote:
en dans je dan alleen, met een van je vrienden of met een girlquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niets, gewoon drinken met vrienden en als ik genoeg op heb probeer ik iets van dansen![]()
Daar wil ik het zienquote:
Uhu. Best wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat behoorlijk zorgwekkend...
Tegen de tijd dat ik genoeg op heb is de rest al te moequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dans je dan alleen, met een van je vrienden of met een girlsorry voor al deze vragen ik ben nog nooit in een boeren disco geweest, of in ieder geval niet zonder te scoren hahahaha
pas maar op of ik stuur vrienden van mij naar die club op zaterdagquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar worden gene beelden van gemaakt
oh noes de mafiaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
pas maar op of ik stuur vrienden van mij naar die club op zaterdag
Hoop jequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar worden gene beelden van gemaakt
we zullen het zondag wel zienquote:
kan jij zoveel drinken dan ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik genoeg op heb is de rest al te moe
is ie weer naar de vs dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:28 schreef Stroekie het volgende:
jullie krijgen de groeten van Mieke. En nee dit keer is hij niet van de vliegtuigtrap gelazerd
quote:KVAL zegt (19:04):
are you going to arrive to paris yet?
quote:KVAL zegt (19:07):
are you here yet?
quote:KVAL zegt (19:09):
is it the 10th yet?
quote:KVAL zegt (19:27):
is it the 10th already?
misschien kun je wel net zoals hun dansen of met hunquote:
denk het nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
misschien kun je wel net zoals hun dansen of met hun![]()
verklaard waarom ie er al een paar dagen niet isquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hij had gisteren een jobinterview
en hoe ging het, moest ie aufd of was het een gewone baanquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hij had gisteren een jobinterview
hun optreden vorig weeken op uitmarkt in amsterdam ging de mist in net als premiere deze week. Maar ze zien er wel leuk uit!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
misschien kun je wel net zoals hun dansen of met hun![]()
hij was zelf tevreden en wacht nu op go / no go beslissing. Volgens mij nu niet bij een jamin winkelquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en hoe ging het, moest ie aufd of was het een gewone baan
waarom ging het mis of zo ? ze zijn heel goed, heb zeal een paar keer gezienquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hun optreden vorig weeken op uitmarkt in amsterdam ging de mist in net als premiere deze week. Maar ze zien er wel leuk uit!
uitmarkt had stroomstoring op podiumquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom ging het mis of zo ? ze zijn heel goed, heb zeal een paar keer gezien
waarom komt ie dit eignelijk niet zelf meldenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij was zelf tevreden en wacht nu op go / no go beslissing. Volgens mij nu niet bij een jamin winkel
kom je naar proeven in het park in oss ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja weekend.
meneer is heul drukquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom komt ie dit eignelijk niet zelf melden
aan het rondneuken zeker nu ie weer uit de kast kanquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aan het rondneuken zeker nu ie weer uit de kast kananyway ik ga douchen en aankleden voor vanavond. En het is gewoon diner en drinken en praten en lachen met vrienden, niets meer. Well niet in de planning in ieder geval
straks de getemde feeks op NED 2 hequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
HEB NOU EENS GEDULD MAN!!!!!!!!!!!!!!
weer om bed in te duikenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef MisterO het volgende:
Ugh wat een kutweer
En toch heb ik zo een leuke date in de stadquote:
Met SAJ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
En toch heb ik zo een leuke date in de stad
Thanks, zal wel lukken! Als hij een paraplu meeneemt tenminste, anders kunnen we niet picknicken.quote:
picknicken om 10 uur 'savonds?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, zal wel lukken! Als hij een paraplu meeneemt tenminste, anders kunnen we niet picknicken.
Met wat creatieve gedachten is alles mogelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
picknicken om 10 uur 'savonds?
niet alles hoor...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met wat creatieve gedachten is alles mogelijk
Op het gras liggen gaat niet lukken nee denk ik zoquote:
reden te meer om "per ongeluk" op SAJ te gaan liggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op het gras liggen gaat niet lukken nee denk ik zo
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
reden te meer om "per ongeluk" op SAJ te gaan liggen
die zit er al in sinds de beta versies hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontdek opeens een knopje op mijn muis waarmee ik heel kewl en Apple-achtig kan switchen tussen verschillende vensters.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.
Fijne avond
misdragen jullie je maar eens goed!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.
Fijne avond
Mijn hemel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontdek opeens een knopje op mijn muis waarmee ik heel kewl en Apple-achtig kan switchen tussen verschillende vensters.
Oei, ik vind dat heel fout klinken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
misdragen jullie je maar eens goed!
fout is goud tochquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oei, ik vind dat heel fout klinken.
beetje obstinaat kan geen kwaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik alt-tabde altijd, gewoonte getrouwd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
die zit er al in sinds de beta versies hoor
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn hemel!
Anders installeer je even e.e.a. op je computer!
Wat ben je toch eigenlijk preuts, bijna Biblebelt-achtig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, gewoon!quote:
Ik kom ook uit Reformia, volgensquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat ben je toch eigenlijk preuts, bijna Biblebelt-achtig.![]()
stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat zelfs fout-fout, zeg maar.
Net zoiets als ,,Pijpen, schavuiten!".
Nou zeg, ik ben Waik niet!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, gewoon!
,,Goh, G_E, ik heb hier een hartstikke leuk programmaatje voor op je pc, echt iets voor jou!"
,,Heb ik al.".
,,Oh! Nou ja, wat ook nog handig is is d..."
,,Heb ik al.".
,,Anders kun je dit ook nog do..."
,,Heb ik al.".
,,Hier: het nieuwste van het nie..."
,,Heb ik al."
,,Top secret van EA-games!"
,,Heb ik al."
,,Dit is alleen nog op de professionele ma..."
,,Heb ik al."
Al die icoontjes!
Waikser.quote:
Hmmz, mjah. Nou, ja, dat beeld past wel weer bij Stroekie.quote:,,Misdraag je maar lekker", dat is niet fout als ik oei wat vunzig, maar fout als een legging, fout als een knikkend hondje op de hoedenplank van je auto.
Nou oke, dan zal ik wel een kindercomputer hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee toch..
Ja, pas maar op, anders vertrek ik ook, met de Bijbel onder m'n arm!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke, dan zal ik wel een kindercomputer hebben.
Wel een heel eh... kewle bureaubladafbeelding!![]()
Enfin, ik heb vijf icoontjes op mijn bureaublad en uitzicht op een groen heuvellandschap.
Ja, maar ik moet toch ook gamen en dingen creeëren en muziek luisteren en films converteren enzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke, dan zal ik wel een kindercomputer hebben.
Wel een heel eh... kewle bureaubladafbeelding!![]()
Enfin, ik heb vijf icoontjes op mijn bureaublad en uitzicht op een groen heuvellandschap.
zijn jouw icoontjes zo groot of staat je resolutie zo laagquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee toch..
dat komt omdat ik nogal vaak remote desktop doe..quote:
Geen van beide, volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn jouw icoontjes zo groot of staat je resolutie zo laag
hier ook!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen van beide, volgens mij.De resolutie is 1680 x 1050.
Hier een SyncMaster 2232bwquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
hier ook!
1680x1050x32
SyncMaster 2043nw
die staat beneden bij mn vader!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier een SyncMaster 2232bw
Volgens mij is dat één van de weinige dingen die gemeen hebben..
er ziojn nog genoeg mensen die op 1024 zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik de kleinste, hoger als 1600 kan die niet en bij de stand geeft ie aan over limit
ik weet het, pop!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
we hebben t over beeldschermen liefje, niet over neuzen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:54 schreef Vlarp het volgende:
O god.. ik ben dronken.. en ik heb zin in seks
Oei, Vlarp toch. Straks maak je Waxxer nog aan het schrikken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:54 schreef Vlarp het volgende:
O god.. ik ben dronken.. en ik heb zin in seks
Te laat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]Wat een combi! Wat heb je gedáán?!
ik heb dat ook altijd als ik dronken benquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]Wat een combi! Wat heb je gedáán?!
Seks? Dat is toch iets met worstjes??quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oei, Vlarp toch. Straks maak je Waxxer nog aan het schrikken.
Dan zijn ze bij mij zeker kleinquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen van beide, volgens mij.De resolutie is 1680 x 1050.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij mij zeker klein
Nah!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Vlarp, als je geile dingen gaat doen op cam4 of DN, dan moet je wel even waarschuwen hoor..
Zien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb dat ook altijd als ik dronken ben
de laatste tijd ben ik eigenlijk wel erg vaak dronken![]()
Vlarp, hoezo heb jij de grootste dan? huh? huh? huh?
Ik zal er geen poll over openen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef Xiance het volgende:
Vlarp, hoezo heb jij de grootste dan? huh? huh? huh?
Cam4!?!?! Hoe ken jij dat dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Vlarp, als je geile dingen gaat doen op cam4 of DN, dan moet je wel even waarschuwen hoor..
Uhm nee..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai! Zeg, was de vergadering bij Heineken ofzo?
Heb je daar niet gescoord dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm nee..
maar ik heb het zo druk gehad op m'n werk daarna dat ik niet meer heb kunnen reageren voor ik in de kroeg zat
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kent toch iedereen?![]()
Nee hoor, je hebt de vraag alleen ontweken door te vragen waar hij Cam4 van kent.quote:
mijn instellingen staan nog op 1024, anders worden de letters ook te klein voor mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
er ziojn nog genoeg mensen die op 1024 zitten
dus 1600 is helemaal zo slecht nog niet
ik ook...quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
ik wel maar kom dr nooitquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik er zit dan staat m'n cam absoluut niet aan..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt de vraag alleen ontweken door te vragen waar hij Cam4 van kent.
Op zo'n manier van "ow kut, moet ik nog gaan opletten ook als ik daar weer eens zit"
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Phew...
Ik dacht al even, ben ik nou opeens Grote Slet ofzo..
Hmm vast...quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik er zit dan staat m'n cam absoluut niet aan..
Sterker nog, m'n Cam werkt niet onder Vista 64bit
niet opeens dat was je alquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Phew...
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Phew...
Ik vind Cam4 wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind DN wel het meest ehm... Interessante..
Cam4 is een beetje een C&A. Je kent het, maar gaat er alleen naar toe als je echt wanhopig bent..
*er een kijkje neemt*quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor
tenzij jij er te zien bent
Je switcht een beetje tussen verschillende cams tot je wat leuks gevonden hebt... idd makkelijkquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je switcht een beetje tussen verschillende cams tot je wat leuks gevonden hebt... idd makkelijk
Ja, dat is ZOOOO irritant!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Maar tis ook wel vaak zo dat ze der een beetje zitten om je te teasen...
Maar het aanbod valt vaak wat tegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je switcht een beetje tussen verschillende cams tot je wat leuks gevonden hebt... idd makkelijk
www.cam4.com/male toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar het aanbod valt vaak wat tegen..
Waxxer, niet gaan kijken hoor, dat is niet voor jouw ogen bestemd..
Nou ja, ze staan er toch gewoon gezellig te zwaaien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar het aanbod valt vaak wat tegen..
Waxxer, niet gaan kijken hoor, dat is niet voor jouw ogen bestemd..
Whahahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ze staan er toch gewoon gezellig te zwaaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een verkrachterskop. Ik had bijna 112 gebeld, uit reflex.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
http://www.cam4.com/salamiman
OHHHHHHHHHHHHHHHHHH WHAT EEN SCHATJE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, of ze staan te pronken met een druppende schwanz en laten maar al te graag hun opengesperde anus zien, waar ze op verzoek met liefde twee vingers in steken om daarna minzaam in de lens te glimlachen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha
ow god ik dacht dat ik naief was
ik heb jou anders nog niet gezien op de cam hoor..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een verkrachterskop. Ik had bijna 112 gebeld, uit reflex..
Euh ja dus?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie missen wel het mooiste toneelgeweld sinds LANGE tijd op toneel hoor.
Ivo van Hove moet heilig verklaart worden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:Bestaat dat!?!?! Moet je dan een account hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huh!?
Oh bah, je mag 'm houdenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
http://www.cam4.com/salamiman
OHHHHHHHHHHHHHHHHHH WHAT EEN SCHATJE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bestaat dat!?!?! Moet je dan een account hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb jou anders nog niet gezien op de cam hoor..
Anders moeten we gewoon eens een keer afsprekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb jou anders nog niet gezien op de cam hoor..
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]Ik download wel die filmpjes die sommigen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
wie van hier hebben er filmpjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik download wel die filmpjes die sommigen hebben
Geen idee..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wie van hier hebben er filmpjes
Is dat die gast van Entourage?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://theravireport.file(...)/adriangrenier13.jpg
Pardon?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee..
Op DN ben ik nog niemand van Fok! tegengekomen
zolang je me nog leuk vind gaan we niets afspreken, ik wil dat wel zo houden namelijkquote:
Linkjes in de PM graagquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardon?Ik weet er zelfs een aantal!
Hoe kan dát nu!
Nou ja zeg...quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
zolang je me nog leuk vind gaan we niets afspreken, ik wil dat wel zo houden namelijk
Mij ookquote:
Je hebt er wel gelijk op gemasturbeerd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:43 schreef Waxxer het volgende:
Mijn buurjongen staat er zelfs op, inclusief erecte penis, blote kont en geile blik! Nou, heren, dan kijk je wel even raar op!
Ik kwam er laatst ook een oud-buurjongen tegen. Best apart om sommige foto's te zien dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:43 schreef Waxxer het volgende:
Mijn buurjongen staat er zelfs op, inclusief erecte penis, blote kont en geile blik! Nou, heren, dan kijk je wel even raar op!
Ik heb er wel Nederlanders gezien waarvan ik dacht "Goh, beschuitje eten?"quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst ook een oud-buurjongen tegen. Best apart om sommige foto's te zien dan.
Ik zat nog te denken om één van de foto's waar hij echt helemaal op stond met alles d'r op en d'r an via de kaartsenservice van de post (foto uploaden en je eigen kaart maken) naar zijn ouders te sturen en ze de groetjes te doen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst ook een oud-buurjongen tegen. Best apart om sommige foto's te zien dan.
Die achtergrond heb ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik had mijn rechterhand voor mijn mond. Van verbazing.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt er wel gelijk op gemasturbeerd?
Ik kijk alleen bij de "Hotties joining last month" enzo
Zie je wel. Toch een echte gereformeerde Waikser.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om één van de foto's waar hij echt helemaal op stond met alles d'r op en d'r an via de kaartsenservice van de post (foto uploaden en je eigen kaart maken) naar zijn ouders te sturen en ze de groetjes te doen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
Ik heb er helemaal geen foto's hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:47 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb er wel Nederlanders gezien waarvan ik dacht "Goh, beschuitje eten?"
Oh..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn rechterhand voor mijn mond. Van verbazing.
Moet je ook niet doen, zondequote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen foto's hoor.
ook mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:44 schreef Xiance het volgende:
ohhh wat een leuk donkerharig jochie
Gerrrrreformeerde rotstreken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zie je wel. Toch een echte gereformeerde Waikser..
Waar komt die eigenlijk vandaan? Ik bedoel, uit een film of gewoon kunst?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoge resolutie link, voor wie hem ook wil.
Beetje raar koppie ja...quote:
Dat weet ik niet. Ik had hem destijds van Sargasso, en nog gemailed over de bron, maar die lijkt onbekend, waar ik hem ook tegenkom.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar komt die eigenlijk vandaan? Ik bedoel, uit een film of gewoon kunst?
Smaken verschillen toch? Hoef je je niet voor te generen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel wat hebben eigenlijk
gewoon.. te jong..quote:
Wat is je ideale leeftijds categorie dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
gewoon.. te jong..
om er enige vorm van genot van te kunnen krijgen
maar ik wil best met m knikkeren hoor
Koppie klinkt gewoon liefquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom gebruiken alle homo's het woord koppie als ze het over een gezicht hebben?
Is dat afgesproken in een memo dat ik niet heb gekregen?
Omdat het over zijn hoofd ging, niet alleen over zijn gezicht.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom gebruiken alle homo's het woord koppie als ze het over een gezicht hebben?
Ach, bij zo'n varkenskop is dat ook wel passend.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
ik nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
Keukenkast klinkt ook een beetje stomquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:16 schreef Keukenkast het volgende:
Koppie klinkt niet lief. Het klinkt een beetje stom
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij telt niet, jij bent een selfhating homo
agreed.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Keukenkast klinkt ook een beetje stom
Bij dezequote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet jij sowieso in die SC, Juichyhil? Post gewoon waar je thuishoort, namelijk: [HOMO] 2571 Waar het weekend begonnen is
28/35 zo'n beetjequote:Op zaterdag 5 september 2009 00:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is je ideale leeftijds categorie dan?
29 ofzo?
Ik ben wel een cutiepiequote:Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Keukenkast klinkt ook een beetje stom
Moet je wel je avatar aanpassen. Eew.quote:
maar post ik hem daarvoor?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
gewoon.. te jong..
om er enige vorm van genot van te kunnen krijgen
maar ik wil best met m knikkeren hoor
Ja maar. Zij is mijn idoolquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je wel je avatar aanpassen. Eew.
Ik ben ook zo behaardquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef Xiance het volgende:
http://cam4.com/Piros89
maar deze mag ook
Die is beter.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef Xiance het volgende:
http://cam4.com/Piros89
maar deze mag ook
1.80cmquote:
ben je niet bang dat als je zo a la carte eet je altijd honger zult blijven hebben?quote:
ik vind het ook geen eyecandyquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar post ik hem daarvoor?
puur eye candy, je kunt hem toch niet bestellen
Nee hoor... zullen we wat gaan drinken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
1.80cm
blond
licht gespierd
tikkie eigenwijs
romantisch
mannelijk
need i go on?
excuz moi??quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je niet bang dat als je zo a la carte eet je altijd honger zult blijven hebben?
Ja, precies. Dat je iemand mooi vind om te zien, betekent niet dat je er meteen mee naar bed wilt. Net zoals je ook een huis mooi kunt vinden, zonder dat je nou meteen naar de bank rent om er een hypotheek voor af te sluiten. Of je een land mooi kunt vinden, zonder meteen te emigreren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar post ik hem daarvoor?
puur eye candy, je kunt hem toch niet bestellen
Hoi spanjaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |