Ik ben nog steeds onschuldigquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hopelijk was je toen nog jonger en onschuldiger dan je nu nog bent?
Jonger wel, onschuldiger niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hopelijk was je toen nog jonger en onschuldiger dan je nu nog bent?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jonger wel, onschuldiger niet.
Ik ben nog steeds onschuldig.
wel bier drinken ja de rest nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[begin vooroordeel]
Dat wordt dus bier dirnken, scheten laten, boeren en over tieten en auto's praten![]()
[eninde vooroordeel]
Nou ja, doe es liefquote:
Wat? Daar heb ik me altijd keurig gedragen.quote:
Die waren altijd wel leuk jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Daar heb ik me altijd keurig gedragen.
Zelfs op Secret/Kinky Black parties!
en wat doe je nog meer op zo'n avond ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel bier drinken ja de rest niet
niets, gewoon drinken met vrienden en als ik genoeg op heb probeer ik iets van dansenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat doe je nog meer op zo'n avond ?
Youtube.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niets, gewoon drinken met vrienden en als ik genoeg op heb probeer ik iets van dansen![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat behoorlijk zorgwekkend...quote:
en dans je dan alleen, met een van je vrienden of met een girlquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niets, gewoon drinken met vrienden en als ik genoeg op heb probeer ik iets van dansen![]()
Daar wil ik het zienquote:
Uhu. Best wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat behoorlijk zorgwekkend...
Tegen de tijd dat ik genoeg op heb is de rest al te moequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dans je dan alleen, met een van je vrienden of met een girlsorry voor al deze vragen ik ben nog nooit in een boeren disco geweest, of in ieder geval niet zonder te scoren hahahaha
pas maar op of ik stuur vrienden van mij naar die club op zaterdagquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar worden gene beelden van gemaakt
oh noes de mafiaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
pas maar op of ik stuur vrienden van mij naar die club op zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |