Nienna, dat is vervelend... Heb je wel eens gewerkt met ovutestjes? of met tempen? om gewoon eens te zien hoe je cyclus in elkaar zit? Misschien dat je meer kan voorspellen wanneer je NOD moet zijn... Misschien heb je wel een late eisprong steeds...

het is wel heel erg balen steeds hoor!

Guess, wat een schatje!

Misschien dat deze gezinsuitbreiding je gedachten ook wat verzet... Ik snap je gevoelens wel hoor, ik zit nu ook op ieder steekje en plopje dat ik voel... en steeds: had ik dat vorige maand ook? De tip van Mefke om alles op te schrijven is handig

dan kun je zien of het inderdaad nieuw is, of helaas een gevoel is dat terugkomt...
Isla, wat naar zeg, dat je dus eigenlijk medicijnen krijgt die als anticonceptie werken... en ik weet dat er niks zo erg is als jeuk (ik heb liever pijn dan jeuk, en ja, tuurlijk ligt het wel aan de mate hoe erg...) maar het is heel frustrerend als er niks anders voor is... ik hoop dat je arts wel iets anders kan voorschrijven...
(ik weet niet hoor, maar helpt het niet om tijdens de ovulatie de medicijnen niet te nemen, en dan na de eisprong, als de wacht weken weer ingaan, de medicijnen er weer bij te nemen? als het zaad maar eenmaal binnen is? zoiets? of is dat een rare kronkel in mijn gedachten?)