abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72583278
Mijsje, is er reden om aan te nemen dat het bij jou in de familie zit dan?
Of geldt dat van 10% kans zonder gen en 80% kans met gen, voor ons allemaal?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72588387
Pandora, die % kans zou voor iedereen moeten gelden, maar omdat mijn moeder onlangs is overleden aan borstkanker, heeft de huisarts gezegd dat het belangrijk is dat m'n zusje en ik ons ook goed laten testen...
dank je Prinses!
pi_72589601
Mijsje, ik snap het... En euhm dat van je moeder wist ik niet, sorry...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72590328
Mijsje, ik ga voor je duimen voor een goede uitslag

Ik gebruik trouwens geen ovutestjes nog, we wilden er vooral in het begin nog niet veel nadruk op leggen dus we klussen gewoon lekker vaak (en ik hou dan wel in de gaten wanneer mijn vruchtbare dagen ongeveer kunnen zijn).
Maar goed, een late eisprong zal het inderdaad wel zijn, of ik ben nog aan het ontpillen.

Grappige is wel dat ik tot nu toe wel iedere keer op woensdag ongesteld ben geworden, alleen de eerste keer duurde de cyclus een week korter).
Zonet wat rozig slijm bij het afvegen dus het zit er aan te komen...en weer op woensdag.

Als het net zo als de vorige twee keren is...zal ik dus ook wel weer 8 volle dagen ongesteld zijn.
pi_72591154
geeft niet hoor Pandora, ik weet dat er een hoop mensen zijn die dat niet weten hier.
dank je Nienna!
wat bijzonder dat je cyclus zich zo aan de weekdagen vasthoudt... maar goed, als dit regelmatig is, dan weet je ook waar je staat he... alleen 8 dagen ongesteld... pfff... ik was dat vroeger ook altijd, maar sinds ik geopereerd ben aan een vleesboompje, ben ik nog maar een dag of 4 ongesteld...
pi_72591926
Even voor de duidelijkheid hoor...je eerste menstruatiedag is toch pas als je echt rood bloed hebt toch?
Tot nu toe alleen wat verkleurd slijm....dan mag ik dit nog niet als eerste dag rekenen?
pi_72592044
Klopt Nienna, ik geloof dat het officieel zelfs voor een bepaalde tijd door moet breken. Maar welke tijd weet ik niet.
pi_72592131
Dank je pze
Dan lijkt het erop dat ik toch niet op woensdag ben deze keer haha.
pi_72593081
ja, dat klopt inderdaad... nou, hahaha, is je NOD toch niet op woensdag inderdaad... naja, donderdag is er ook vlak bij...

edit: (spuit 11, ben alleen maar mensen aan het herhalen zie ik... tijd om m'n bedje op te zoeken blijkbaar... )
pi_72596795
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef -Nienna- het volgende:
Even voor de duidelijkheid hoor...je eerste menstruatiedag is toch pas als je echt rood bloed hebt toch?
Tot nu toe alleen wat verkleurd slijm....dan mag ik dit nog niet als eerste dag rekenen?
Dat is soms een beetje lastig, ik had een (koper)spiraaltje en mijn cyclus was dus gewoon zoals hij zonder ook is, maar het rommelde altijd een paar dagen vantevoren; wat bloed maar het mocht geen naam hebben, en ik telde als eerste dag van de menstruatie dan ook de dag dat het echt doorbrak.

Toen kwamen we dus op een gegeven moment in het ziekenhuis om het spiraaltje te laten verwijderen, eerst even een inwendige echo, zegt de ziekenhuismevrouw dat het waarschijnlijk bijna 2 weken geleden is dat ik ongesteld geworden ben, want de follikel was al vrij groot....
Volgens mijn berekening was ik echter pas 5 dagen daarvoor ongesteld geworden, dat is een beetje een erg korte rijpingstijd. Als ik echter die 4 dagen dat het daarvoor rommelde ga meetellen, dan wordt het al wat realistischer: 9 dagen tot het moment waar op die echo een flink ontwikkelde follikel te zien was.

Ik ben er trouwens vrij zeker van dat ik de eisprong 2 dagen later voelde, en dat zou weer kloppen met de lengte van m'n cyclus.
Ik tel sindsdien overigens vanaf het moment dat het begint te rommelen en de eerste rode vlekjes zichtbaar zijn, en niet meer vanaf de dag dat het doorbreekt.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:55:21 #186
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72597849
Lig ik vandaag bij de tandarts in de stoel,ze zegt we gaan even een foto maken als je dat goed vind.Ik zeg prima.Vraagt ze,Je bent niet zwanger? Ik vond het best genant want het antwoord was dus,Dat weet ik niet zeker.Ze wilde gelijk geen foto maken,moest ik een nieuwe afspraak maken,als ik nu zwanger blijk te zijn helpt ze me zowiezo de 1e 3mnd niet,en ik heb een afgebroken kies en m'n verstandskiezen moeten eruit

Mijsje wat heftig weer voor je zeg,ik duim dat de uitslag goed is,ook straks je gen-onderzoek.Mijn schoonzus heeft hetzelfde gehad.Heb je nog zussen die het ook willen laten onderzoeken?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72598769
Gekke situatie inderdaad Guess. Al vraag ik me wel af of zo'n foto een week voor NOD al veel uit zou maken?
  woensdag 9 september 2009 @ 22:42:03 #188
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72599644
Ja dat zei ik ook,maar zei wilde het niet doen,zeker niet in de 1e 3mnd ook al is het heel pril ze wil geen risico lopen,nu moet ik voor die kiezen enzo telkens in de 1e 2 weken van mijn cyclus een afspraak maken.Ik heb er normaal nooit zo snel last van maar vond het nu zo genant en voelde me heel dom dat ik daar niet bij na had gedacht.
pi_72605877
mijsje ik duim voor een goede uitslag voor je!

nienna ik ging er altijd wel vanuit dat de eerste dag is vanaf het moment dat het echt bloed is

guess, wat een verhaal zeg van de tandarts. Ik had er ook nooit over nagedacht dus in dat opzicht hoef je je vooral niet dom te vinden (want dan zou ik het ook zijn )
maar nu moet je dus afwachten

hier nog steeds in afwachting op krijg vooral s' avonds steeds meer ongi krampjes en uitgaande van mn vorige cyclus wijst dat maar op 1 ding
pi_72606988
Nienna ik heb ooit ergens gelezen dat je menstruatie moet doorbreken voor 18u, dan is dat je eerste dag. Na 18u dus nog niet.
Soneal ik had ook een koperspiraal en het begon soms wel een week eerder met kleine druppeltjes voor het doorbrak. Ik telde die dag (dat het doorbrak) altijd als 1e dag. Nu die spiraal eruit is is het nog steeds een rommeltje, of eigenlijk, nog erger. Soms een echte bloedvlek, dan twee dagen niets, of drie dagen bruinverlies en week niets, snap er echt niets van. Maar misschien is dit wel de reden waarom ik (een beetje) een onregelmatige cyclus heb (29, 31, 28, 33 dagen etc) : Omdat ik niet goed begin te tellen! (dus misschien heb ik altijd een cyclus van 30 dagen maar begin ik de verkeerde dag te tellen.... )

Freubelmuts, het kan nog: Mijn vriendin had een week lang ongi-krampen...en was zwanger! (maar ik wil je geen valse hoop geven hoor!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72607606
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:45 schreef IslaBonita het volgende:
Freubelmuts, het kan nog: Mijn vriendin had een week lang ongi-krampen...en was zwanger! (maar ik wil je geen valse hoop geven hoor!
Ik voel ook regelmatig ongikrampen... en volgens MvM ben ik nog steeds zwanger!!
pi_72608111
@ IslaBonita, ik weet het niet, het rommelde bij mij wel altijd 3 a 4 dagen vantevoren (druppeltjes en op het oog "oud bloed") en m'n cyclus was vrijwel altijd tussen de 24 en 26 dagen (de echte doorbraak dus) al met al komt het toch neer op 25 dagen, of ik die 3 a 4 dagen rommelen nou wel of niet meetel
Ik had alleen bij het rommelen moeten beginnen met tellen.

Ik was wel blij dat ik het direct bij het verwijderen van het spiraaltje wist omdat het een heel ander moment van eisprong inhoudt, en dat was juist wat die echo duidelijk maakte.

Overigens kwam de eerste menstruatie na het verwijderen gelijk 4 dagen "te laat", maar die keer was het dan ook geen menstruatie met eerst rommelen maar gelijk the works, en vrij pijnlijk ook, alsof er van binnen een grote schoonmaak bezig was, dus het zou me niets verbazen als dat een gevalletje "wil niet blijven plakken" was.

Succes bij de HA trouwens, kan me voorstellen dat het flink frustreert als een arts weet dat je zwanger wilt worden maar dan even vergeet dat je al medicijnen hebt die dat vrijwel onmogelijk maken
Ik hoop dat er een oplossing komt die het leven ook nog een beetje leuk houdt
  donderdag 10 september 2009 @ 11:27:16 #193
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72609215
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:14 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Ik voel ook regelmatig ongikrampen... en volgens MvM ben ik nog steeds zwanger!!
Yeah je kan gewoon mee doen aan MvM Voel je je goed? Mijn collega had de 1e 6-8wkn ook regelmatig ongi krampen en zelfs wat bloedverlies maar ze is nu 14wkn en alles gaat super

Ik werd vanochtend wakker met kramp in de buik,dat levert hier ook geen suc6 op,het is dan even best wel heftig en dan denk ik als ik nu zwanger zou zijn kan dit nooit goed zijn.Maar we wachten af

Wat verveelend die rommelde cyclussen,ik heb het zelf ook de 1e 6-7 mnd gehad en weet hoe frustrerend kan zijn

Frebel,we bluiven gewoon nu duimen,je weet maar nooit...
pi_72610952
guess, dat denk ik ook steeds, mochten het toch geen ongi krampen zijn kan het nooit goed wezen
Maar ja wat de rest eigenlijk ook zegt het kan natuurlijk wel nog, totdat de is er nog hoop natuurlijk!
we duimen gewoon maar door ja!
pi_72612770
En toch is het hier weer aardig spannend.

Hoop snel nieuwe gezichten (usernamen) te zien in Z&G
pi_72614497
nog steeds spannend hier!

ik heb al sinds maandag geen bloedverlies meer en volgende week maandag krijg ik me echo om half 5 ben erg benieuwd..ga nergens vanuit hoor, hoop dat alles uit me lichaam is en dat we weer veder kunnen oefenen al heb ik nu echt geen idee wanneer nou me eisprong zou zijn.. ook omdat ik natuurlijk niet echt ongesteld ben geweest ofzo. veder voel ik me nog steeds als de rest van de week erg moe, vaak duizelig en hoofdpijn. hopen dat dat snel overgaat.

veder voor iedereen
pi_72614779
Becky, mocht nou maandag inderdaad blijken dat het misgegaan is, laat dan even je hb (ijzerwaarde) bepalen. Dat kan namelijk je klachten ook veroorzaken, zeker als je redelijk wat bloed verloren hebt.

En voor de andere dames duimen we gewoon verder!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72619256
Becky, ik duim voor je meid! Fijn dat je nu niet meer bloed in ieder geval, en nu op naar de echo. dat is vervelend, zo lang te moeten wachten...

dank je Mefke!
nog een weekje en dan weet ik ook waar ik sta... of met een afspraak bij de gyn, of met een dubbele streep...en dan evengoed naar de gyn... die week vind ik heel vervelend om te wachten, hoewel ik niet het idee heb dat ik zwanger zou kunnen zijn... wat dat betreft houden mijn gevoelens me weer aardig voor de gek...

Tierrr, fijn dat je mee kan doen met MvM!
pi_72621366
Nou, het ziet er eindelijk naar uit dat ik toch ongesteld ga worden, vandaag een beetje bruinige afscheiding en toen ik de pil slikte betekende dat altijd dat ik een dag later ongesteld werd. Dan zou mijn cyclus dus 34 dagen duren, nog net acceptabel, aangezien ik al in mijn hoofd had dat het nog wel eens veel langer zou duren!

Morgen meld ik me dus waarschijnlijk wel weer
pi_72633611
Oeh het wordt wel spannend hier
Ben ook maar druk aan t duimen voor iedereen haha.

Ook voor mezelf hehe, ben benieuwd, as maandag zou mijn nod moeten zijn, enne ben benieuwd haha. Ben iig van plan niet gelijk maandag te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. Aangezien dat niet echt betrouwbaar is naar aanleiding van de afgelopen 2 maanden.
Wanneer ik dan wel test, geen idee, zie ik dan wel weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')