@ IslaBonita, ik weet het niet, het rommelde bij mij wel altijd 3 a 4 dagen vantevoren (druppeltjes en op het oog "oud bloed") en m'n cyclus was vrijwel altijd tussen de 24 en 26 dagen (de echte doorbraak dus) al met al komt het toch neer op 25 dagen, of ik die 3 a 4 dagen rommelen nou wel of niet meetel

Ik had alleen bij het rommelen moeten beginnen met tellen.
Ik was wel blij dat ik het direct bij het verwijderen van het spiraaltje wist omdat het een heel ander moment van eisprong inhoudt, en dat was juist wat die echo duidelijk maakte.
Overigens kwam de eerste menstruatie na het verwijderen gelijk 4 dagen "te laat", maar die keer was het dan ook geen menstruatie met eerst rommelen maar gelijk the works, en vrij pijnlijk ook, alsof er van binnen een grote schoonmaak bezig was, dus het zou me niets verbazen als dat een gevalletje "wil niet blijven plakken" was.
Succes bij de HA trouwens, kan me voorstellen dat het flink frustreert als een arts weet dat je zwanger wilt worden maar dan even vergeet dat je al medicijnen hebt die dat vrijwel onmogelijk maken
Ik hoop dat er een oplossing komt die het leven ook nog een beetje leuk houdt