Inderdaad ja!quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef vingerplant het volgende:
Vandaag weer een nieuw nummer van Antillectual op hun site, met guest vocals van niemand minder dan Chris Hannah! Lekker snel nummertje, klinkt goed. Als dit zo doorgaat met de rest van de songs komt deze plaat in mijn top5 van 2010!
hier spelen ook o.a. Antillectual, Note To Amy, Sidewalk, Screw Houston Start Screaming! en Overgrownquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:49 schreef cleany het volgende:
Eerste optreden van m'n nieuwe band (en die van maniack28 natuurlijk):
http://www.last.fm/festival/1371480+Punks+Not+Dead+Yet+II
Bwuap! Word vetquote:Op woensdag 15 september 2010 10:03 schreef cleany het volgende:
[..]
hier spelen ook o.a. Antillectual, Note To Amy, Sidewalk, Screw Houston Start Screaming! en Overgrown
Nummer 6 toevallig?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:42 schreef =HellFire= het volgende:
Een nummer begint als een Social Distortion-nummer trouwens, whehe.
quote:hardcore...met een vleugje metal, maar ik weet niet precies met welke band ik het kan vergelijken.Op donderdag 28 oktober 2010 20:32 schreef Ixnay het volgende:
Mijn eerste optreden was ook in Exit In G (oftewel de Oefenbunker)
Ik ga wel even kijken, woon 3 straten verder.Wat voor stijl spelen jullie?
oeh the 101'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:49 schreef cleany het volgende:
Eerste optreden van m'n nieuwe band (en die van maniack28 natuurlijk):
http://www.last.fm/festival/1371480+Punks+Not+Dead+Yet+II
Was aanwezig om foto's te maken ^^.quote:
Gaat niet door, bassist heeft zijn auto total loss gereden gisteren. Verder wel ok, maar we hebben gecancelled.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:09 schreef cleany het volgende:
op 12 november treden maniack28 en ik met onze band voor het eerst op in de oefenbunker, Landgraaf met A Strength Within...komen!
Was echt wel vet.... Parkway drive, comeback kid, your demise, WFAHM..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:01 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Was aanwezig om foto's te maken ^^.
http://www.flickr.com/photos/quan_vu_photography/
Voor de rest niet echt boeiend dit jaar.
Parkway Drive was geniaal.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Was echt wel vet.... Parkway drive, comeback kid, your demise, WFAHM..
Parkway Drive trekt pussypubliek.. de muziek is vet, maar waar is de energie mensen? Het is geen K-3 waar je naar staat te kijkenquote:
1: Je oordeelt een heel feest op een youtube filmpje?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb even geyoutubed en ik zie hekken voorin en van die kutsecurity. Ik zie nauwelijks vuisten en een magere moshpit... blegh
HC-punk = stagediven, kickflips, moshen, raggen, 1 brok energie met een publiek voor elkaar, door elkaar.
HC-punk = niet 013..
Ik twijfelde al en ben blij dat ik niet ben gegaan.... zelfs in de Melkweg en de Paradiso mag nog meer (maar dat is algemeen bekend)
Als je het doet, doe het dan zo of doe het niet.
Als ze op Groez komen ga ik daar heen, sowieso al beter publiek dan die pussy's hier in Nederland.
Nah, ik heb de bekendere nummers eruit gepakt.. als ik zie hoe laf het bij Wake The Dead was..quote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef BzP het volgende:
[..]
1: Je oordeelt een heel feest op een youtube filmpje?![]()
Mjah.. metalcore reken ik ook daaronder, maar het publiek bij die shit is meestal wat tammer.quote:2: Je hebt het blijkbaar alleen maar over HC-PUNK
Nee, als je goed leest dan schrijf ik over een algemene trend die op dit moment weer bevestigd wordt. Uit eigen ervaring van feestjes, concerten en festivals in de afgelopen 10 jaar.quote:3: Je scheert ff heel NL over 1 kam, nadat je dit feest beoordeelt over de tube.
Dat hoort standaard te zijn en niet speciaal.. bij een echt feestje heb je iedere seconde 3 stagedivers on stage, 10 crowdsurfers in het publiek en en goeie moshende meute, vuisten voorin meezingend met de zanger die regelmatig zijn microfoon voor het publiek houdt. Ik zie dat niet op youtube, als het er wel was dan heb ik verkeerd geoordeeld.quote:4: Op stagediven na was alles wel present wat jij opnoemt! van rubberen bootjes op het publiek, vliegende american footballs, rondtrappende en slaande scenekids tot crowdsurfers die van hot naar her gesmeten worden.
Dan luisteren ze maar naar singer/songwriter. Punk is met zn allen, punk is 1 brok energie, punk is datgeen wat in allerlei scenes niet is. Samen het gevoel, samen als 1 geheel. Vroeger was dat het geval.. misschien zijn de mensen die muziek leuk vinden idd ouder geworden en staan de 15 jarige kids nu vooraan een beetje lafjes te meppen.quote:5. Sommige mensen hebben geen zin om tussen de rondslingerende 15 jarige snotapen te gaan staan, maar krijgen liever fatsoenlijk een goed concert mee.
Ik jank niet, ik geef slechts mijn mening en probeer even duidelijk te maken dat daar waar deze muziek groot in is steeds minder wordt. En dan kan je wat mij betreft net zo goed naar een metalconcert gaan, daar is de sfeer al even duf (tenzij je naar iets als Slayer gaat ofc.)quote:Dont get me wrong, ik ga vaker ook helemaal loos in pits/wall of deaths maar dan ga ik niet janken waarom niet de hele toko meedoet!
Ik vind dat dranghekken in een zaal niet horen, dat stagediven gewoon moet mogen. Dus te streng...quote:013 is een relaxte toko en idd de security was ook TE, maar dan om zo hard te gaan janken vind ik nergens op slaan...
Vond het trouwens wel super dat je gewoon naar buiten kon om lekker in de buitenlucht je blowtje te roken!
Zeker de scenekids jaquote:Op woensdag 10 november 2010 14:25 schreef maniack28 het volgende:
Haha precies... maar het zou nog toffer zijn als die metalcore boys hun ballen eens bij elkaar zouden rapen en gewoon ook lekker uit hun plaat gaan
zekers!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef BzP het volgende:
http://www.groezrock.be/
Zitten leuke namen tussen
yeah!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Cleany had hem hier waarschijnlijk al gepost maar ik doe het gewoon nog een keer... Blame The Architects van Killing The Dream van de nieuwe EP Lucky Me... godverdomme wat een plaat! Wie luistert er verdorie nog naar anarchopunk als mensen dit soort muziek maken.. ik iig niet meer
voor My City Burning hoef je geen engels te kunnen hoorquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef fraubitch het volgende:
zijn er hier mensen die een beetje engels kunnen en zin hebben om My City Burning, Cruel Han en Blood For Blood te interviewen?
Life of Agony heeft ook interviewmogelijkheden maar die kunnen alleen in belgie plaatsvinden.
PB me als je het aandurft en zin hebt
Op Graspop x jaar geleden vond ik ze erg tegenvallen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef Aryon het volgende:
Komt Blood for Blood naar Nederland toe? Die band zou ik nog wel eens voor de grap live willen zien.
+1quote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef cleany het volgende:
de nieuwe van The Carrier is uitgelekt...ik vind hem gaaf!
+2.... hij is wel zwaar! Maar tot nu toe heel goed te verwerkenquote:
Met cleany en ik! Beuken!quote:http://www.oefenbunker.com/page.php?pagID=183&calID=567
Friday 14 January 2011
Make It Last Dysfunctional Kid Rumble Fist Anything
Terror ben ik bij, Biohazard misschienquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef BOKA het volgende:
Potdomme wat een vette shows komen er weer aan.
http://www.dynamo-eindhov(...)-backtrack-lionheart
http://w2.nl/index.cfm?ar(...)2011&idPlayDates=714
Helaas kan ik neit bij de eerste zijn.
Volgens mij weinig. Geen berichten over een nieuwe band iig (nog).quote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand enig idee wat de zanger van Verse [Sean Murphy] tegenwoordig doet?
Ok dankjequote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef MarsX het volgende:
[..]
Volgens mij weinig. Geen berichten over een nieuwe band iig (nog).
Die laatste plaatquote:
jaaaaaaaaaaa. beste plaat van 2011 IMOquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef QuanCore het volgende:
Nee, maar ik wel, hihi.
Eigenlijk meer metalcore maar wil deze jullie niet onthouden.
Hehe, leuk om te zien dat iemand ze kent, alleen is het album van 2010quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef cleany het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa. beste plaat van 2011 IMO
ja dat bedoelde ik ook....my bad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Hehe, leuk om te zien dat iemand ze kent, alleen is het album van 2010. Of bedoel je 2010? Dan ben ik het volledig met je eensch. Meest beluisterde album van 2010 volgens mijn last.fm. Ergens dit jaar komt wel hun tweede album uit:
Jep, twee nummers zijn al klaar. Hopelijk dit jaar ook tijd voor een europese tourquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef cleany het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook....my bad.
dit jaar alweer een nieuw album?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |