abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 november 2010 @ 12:58:11 #251
319877 BzP
Devildriver_
pi_88551786
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:01 schreef QuanCore het volgende:

[..]



Was aanwezig om foto's te maken ^^.
http://www.flickr.com/photos/quan_vu_photography/

Voor de rest niet echt boeiend dit jaar.
Was echt wel vet.... Parkway drive, comeback kid, your demise, WFAHM..
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 10 november 2010 @ 13:16:14 #252
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88552447
quote:
Op woensdag 10 november 2010 12:58 schreef BzP het volgende:

[..]



Was echt wel vet.... Parkway drive, comeback kid, your demise, WFAHM..
Parkway Drive was geniaal.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  woensdag 10 november 2010 @ 13:25:12 #253
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88552873
Ik heb even geyoutubed en ik zie hekken voorin en van die kutsecurity. Ik zie nauwelijks vuisten en een magere moshpit... blegh

HC-punk = stagediven, kickflips, moshen, raggen, 1 brok energie met een publiek voor elkaar, door elkaar.

HC-punk = niet 013..

Ik twijfelde al en ben blij dat ik niet ben gegaan.... zelfs in de Melkweg en de Paradiso mag nog meer (maar dat is algemeen bekend)

Als je het doet, doe het dan zo of doe het niet.


Als ze op Groez komen ga ik daar heen, sowieso al beter publiek dan die pussy's hier in Nederland.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:30:24 #254
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88553119
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef Graseter het volgende:

[..]

Parkway Drive was geniaal.
Parkway Drive trekt pussypubliek.. de muziek is vet, maar waar is de energie mensen? Het is geen K-3 waar je naar staat te kijken :D (heb ze 2x gezien, 2x hetzelfde).

Maar volgens mij kunnen we de discussie gewoon breder trekken, want ook buiten de 013 gaan de voetjes maar weinig van de vloer. Ik weet niet wat dat is met die jeugd van tegenwoordig, maar er moet gebeukt, geschreeuwd, gemoshed en gestagedived worden. Helaas gebeurd het maar al te vaak dat mensen een beetje staan te kijken en dan komen die mobiele telefoons of camcorders weer tevoorschijn. Je gaat toch naar een concert om uit je dak te gaan? Anders pak je maar een dvd hoor..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:39:10 #255
319877 BzP
Devildriver_
pi_88553506
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb even geyoutubed en ik zie hekken voorin en van die kutsecurity. Ik zie nauwelijks vuisten en een magere moshpit... blegh

HC-punk = stagediven, kickflips, moshen, raggen, 1 brok energie met een publiek voor elkaar, door elkaar.

HC-punk = niet 013..

Ik twijfelde al en ben blij dat ik niet ben gegaan.... zelfs in de Melkweg en de Paradiso mag nog meer (maar dat is algemeen bekend)

Als je het doet, doe het dan zo of doe het niet.


Als ze op Groez komen ga ik daar heen, sowieso al beter publiek dan die pussy's hier in Nederland.
1: Je oordeelt een heel feest op een youtube filmpje? ;(

2: Je hebt het blijkbaar alleen maar over HC-PUNK

3: Je scheert ff heel NL over 1 kam, nadat je dit feest beoordeelt over de tube.

4: Op stagediven na was alles wel present wat jij opnoemt! van rubberen bootjes op het publiek, vliegende american footballs, rondtrappende en slaande scenekids tot crowdsurfers die van hot naar her gesmeten worden.

5. Sommige mensen hebben geen zin om tussen de rondslingerende 15 jarige snotapen te gaan staan, maar krijgen liever fatsoenlijk een goed concert mee.

Dont get me wrong, ik ga vaker ook helemaal loos in pits/wall of deaths maar dan ga ik niet janken waarom niet de hele toko meedoet!

013 is een relaxte toko en idd de security was ook TE, maar dan om zo hard te gaan janken vind ik nergens op slaan...

Vond het trouwens wel super dat je gewoon naar buiten kon om lekker in de buitenlucht je blowtje te roken!
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 10 november 2010 @ 13:50:32 #256
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88554132
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef BzP het volgende:

[..]



1: Je oordeelt een heel feest op een youtube filmpje? ;(
Nah, ik heb de bekendere nummers eruit gepakt.. als ik zie hoe laf het bij Wake The Dead was.. :')

quote:
2: Je hebt het blijkbaar alleen maar over HC-PUNK
Mjah.. metalcore reken ik ook daaronder, maar het publiek bij die shit is meestal wat tammer.

quote:
3: Je scheert ff heel NL over 1 kam, nadat je dit feest beoordeelt over de tube.
Nee, als je goed leest dan schrijf ik over een algemene trend die op dit moment weer bevestigd wordt. Uit eigen ervaring van feestjes, concerten en festivals in de afgelopen 10 jaar.

quote:
4: Op stagediven na was alles wel present wat jij opnoemt! van rubberen bootjes op het publiek, vliegende american footballs, rondtrappende en slaande scenekids tot crowdsurfers die van hot naar her gesmeten worden.
Dat hoort standaard te zijn en niet speciaal.. bij een echt feestje heb je iedere seconde 3 stagedivers on stage, 10 crowdsurfers in het publiek en en goeie moshende meute, vuisten voorin meezingend met de zanger die regelmatig zijn microfoon voor het publiek houdt. Ik zie dat niet op youtube, als het er wel was dan heb ik verkeerd geoordeeld.

quote:
5. Sommige mensen hebben geen zin om tussen de rondslingerende 15 jarige snotapen te gaan staan, maar krijgen liever fatsoenlijk een goed concert mee.
Dan luisteren ze maar naar singer/songwriter. Punk is met zn allen, punk is 1 brok energie, punk is datgeen wat in allerlei scenes niet is. Samen het gevoel, samen als 1 geheel. Vroeger was dat het geval.. misschien zijn de mensen die muziek leuk vinden idd ouder geworden en staan de 15 jarige kids nu vooraan een beetje lafjes te meppen.

Ik vind cybergothic fucking vette muziek, maar de avonden zijn kut omdat in die scene ieder voor zich staat te dansen en doet alsof anderen er niet zijn :')

quote:
Dont get me wrong, ik ga vaker ook helemaal loos in pits/wall of deaths maar dan ga ik niet janken waarom niet de hele toko meedoet!
Ik jank niet, ik geef slechts mijn mening en probeer even duidelijk te maken dat daar waar deze muziek groot in is steeds minder wordt. En dan kan je wat mij betreft net zo goed naar een metalconcert gaan, daar is de sfeer al even duf (tenzij je naar iets als Slayer gaat ofc.)

quote:
013 is een relaxte toko en idd de security was ook TE, maar dan om zo hard te gaan janken vind ik nergens op slaan...

Vond het trouwens wel super dat je gewoon naar buiten kon om lekker in de buitenlucht je blowtje te roken!
Ik vind dat dranghekken in een zaal niet horen, dat stagediven gewoon moet mogen. Dus te streng...

En dat laatste dat moet gewoon overal mogen... nu omschrijf je het als een dikke plus terwijl naar buiten lopen gewoon standaard in een avond hoort te zitten :')

Ik denk trouwens dat quancore wel snapt wat ik bedoel...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 10 november 2010 @ 14:10:30 #257
319877 BzP
Devildriver_
pi_88555059
Ik snap je standpunten, zeker alsje al 10 jaar ervaring hebt in die scene
Ik zal ook niet doorgaan met discussieren.
Ik vroeg gewoon voor een beetje respect voor de mensen die liever alles aanzien.
Had echt een toffe avond om op het balkon naar alle gekke capriolen in de pit te kijken.

Ik geef je wel gelijk dat het in belgie veel gekker, wilder energieker is..
Dat heb ik op graspop gemerkt, vooral bij devildriver en idd Slayer...

Ik sprak dan net voornamelijk voor de metalcore scene etc..

Maar als ik idd terugkijk naar bvb sick of it all op GMM dat het meer gaat om de chaos en beuken dan om de strakke gitaarriffs en blastbeats etc..

Daarom ieder zn ding, en als ze een feest zoals NSD oganiseren dat ze dan 2 zalen nemen..

bvb,

1 voor, punk, hardcore

1 voor metalcore en overig

Scheelt dikke discussies zoals deze ;)
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 10 november 2010 @ 14:25:05 #258
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88555635
Haha precies... maar het zou nog toffer zijn als die metalcore boys hun ballen eens bij elkaar zouden rapen en gewoon ook lekker uit hun plaat gaan ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 10 november 2010 @ 14:29:55 #259
319877 BzP
Devildriver_
pi_88555816
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:25 schreef maniack28 het volgende:
Haha precies... maar het zou nog toffer zijn als die metalcore boys hun ballen eens bij elkaar zouden rapen en gewoon ook lekker uit hun plaat gaan ;)
Zeker de scenekids ja :P

Maar dat vind ik het mooie aan metalcore en zeker August Burnd Red en PWD...

Lekker kijken hoe die gitaristen die riffs eruit knallen..
En bij het horen vd eerste breakdown die pit induiken als een wilde hond..
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_88558015
om de kwaliteit weer wat omhoog te krijgen
  woensdag 10 november 2010 @ 17:44:15 #261
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_88563350
Oh Comely! van Campus, net binnen, wat een OERHARDE plaat is dat :9
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:40:23 #262
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88940445
Herkansing!

http://www.tivoli.nl/agen(...)E+EUROPEAN+TOUR+2011

In ieder geval in een zaal waar wel gestagedived mag worden! :D
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 22 november 2010 @ 18:15:27 #263
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_89021081
Oei oei oei, Skarhead was tof gisteren. :D
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 24 november 2010 @ 12:09:09 #264
319877 BzP
Devildriver_
pi_89089064
http://www.groezrock.be/

Zitten leuke namen tussen :D
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_89091525
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef BzP het volgende:
http://www.groezrock.be/

Zitten leuke namen tussen :D
zekers!

NOFX, Descendents, Boysetsfire, Millencolin, The Used, Danko Jones, Dashboard Confessional, August Burns Red, Everytime I Die, Sugarcult, Comeback Kid, No Trigger, Rufio, The Ghost Inside, Hoods, Of Mice & Men, Grave Maker
  woensdag 24 november 2010 @ 17:12:36 #266
319877 BzP
Devildriver_
pi_89101269
Asking Alexandria & We Came As Romans wil ik ook wel zien..

Zeker gezien het feit dat ik WCAR bij Never say die! gemist heb :(

Of Mice & Men heb ik leren kennen bij de ABR tour in de Melkweg..

goeie shit!

Jammer dat Carlile niet meer de vocals doet helaas
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 24 november 2010 @ 21:57:32 #267
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_89115511
Cleany had hem hier waarschijnlijk al gepost maar ik doe het gewoon nog een keer... Blame The Architects van Killing The Dream van de nieuwe EP Lucky Me... godverdomme wat een plaat! Wie luistert er verdorie nog naar anarchopunk als mensen dit soort muziek maken.. ik iig niet meer :')

Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_89141176
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Cleany had hem hier waarschijnlijk al gepost maar ik doe het gewoon nog een keer... Blame The Architects van Killing The Dream van de nieuwe EP Lucky Me... godverdomme wat een plaat! Wie luistert er verdorie nog naar anarchopunk als mensen dit soort muziek maken.. ik iig niet meer :')

yeah!
  FOK!fotograaf maandag 29 november 2010 @ 10:34:03 #269
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_89289047
zijn er hier mensen die een beetje engels kunnen en zin hebben om My City Burning, Cruel Han en Blood For Blood te interviewen?

Life of Agony heeft ook interviewmogelijkheden maar die kunnen alleen in belgie plaatsvinden.

PB me als je het aandurft en zin hebt
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  maandag 29 november 2010 @ 20:36:48 #270
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_89314669
Komt Blood for Blood naar Nederland toe? Die band zou ik nog wel eens voor de grap live willen zien.
Slay the dragon in your dreams!
  maandag 29 november 2010 @ 21:05:42 #271
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_89316471
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_89335569
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef fraubitch het volgende:
zijn er hier mensen die een beetje engels kunnen en zin hebben om My City Burning, Cruel Han en Blood For Blood te interviewen?

Life of Agony heeft ook interviewmogelijkheden maar die kunnen alleen in belgie plaatsvinden.

PB me als je het aandurft en zin hebt
voor My City Burning hoef je geen engels te kunnen hoor ;)
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:55:38 #273
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_89339212
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef Aryon het volgende:
Komt Blood for Blood naar Nederland toe? Die band zou ik nog wel eens voor de grap live willen zien.
Op Graspop x jaar geleden vond ik ze erg tegenvallen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_89579347
de nieuwe van The Carrier is uitgelekt...ik vind hem gaaf!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')