quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien moet Herman den Blijker even langs om zijn tent te redden?
Krijg je dit weer. DIT IS DOODNORMAAL.quote:En terwijl de chef in zijn tv-shows verse ingrediënten promoot, bleek een van zijn restaurants zelf maaltijden te serveren, die elders in de stad al (deels) eerder waren klaargemaakt.
Dat doet'ie zelf in de serie toch ook altijd:quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:31 schreef FerreroNutella het volgende:
[..]
Krijg je dit weer. DIT IS DOODNORMAAL.
Is toch logisch ook? Als je alles ECHT pas maakt als het wordt besteld, duurt het veel te lang.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat doet'ie zelf in de serie toch ook altijd:
"Kijk, dit kan je makkelijk voorbereiden in de middag.. Hoef je het savonds alleen maar op te warmen.. Blablabla"
Inderdaad, daarom slaat het gehuil nergens op. Maargoed, een stok is gauw gevonden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Is toch logisch ook? Als je alles ECHT pas maakt als het wordt besteld, duurt het veel te lang.
Voor interim manager spelen waarbij het aantal scheldwoorden even hard op loopt als de omzet (eerlijk is eerlijk), dan val je niet bij iedereen in goede aarde. Ik vind het ook een vreselijke man.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:48 schreef DarkElf het volgende:
altijd sneu om te zien dat er mensen juichen als t iemand tegenzit...
Nee.Mijn topchef maakt herrie, dat lijkt me n kaskrakerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
krijgen we nog meer programma's erbij, "wie maakt de meeste herrie", of "wie is de beste chef", of "chef's united", wellicht "mijn chef is top"
dat is zeker zo ja..quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:00 schreef Deetch het volgende:
tja als je drukker bent met het uitbreiden van je imperium en met je kop op TV komen kun je niet verwachten dat het niveau in je restaurants hetzelfde blijft.
Dat kan toch haast niet? In één jaar tijd zo enorm afglijden als dit? Is er niet gewoon een hetze gaande ofzo in de media?quote:Zijn toptent, Restaurant Gordon Ramsay, die vorig jaar nog gold als Londens "beste gastronomische ervaring",
Heeft SBS ook gelijk weer kandidaten voor Fighting with the stars.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Er moeten restaurantgidsjes verkocht worden! Het afkraken van iets wat als goed bekend staat, is een recept voor hogere verkoopoplagen. Nu is Ramsey aan de beurt, over een jaar of 2/3 zijn die restaurantjes die uit de koker van Herman de Blijker komen de pineut.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Jarno het volgende:
Dat kan toch haast niet? In één jaar tijd zo enorm afglijden als dit? Is er niet gewoon een hetze gaande ofzo in de media?
jajaquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef swarleyswarley het volgende:
ik snap niet waarom mensen zo'n schijthekel hebben aan ramsey.
ja hij vloekt veel maar nooit onterecht.
in zijn programma's zie je soms ook de meest grote idioten die het verdienen.
vaak mensen die zo dom waren dat ze hun eigen zaak om zeep hielpen.
en als de mensen het goed deden gaf hij ook veel complimenten of nam personeel in zijn eigen zaak in dienst als die onder de indruk was.
toffe vent is het, maar goed, ws zijn de meesten die hem haatten zelf ook losers die op het werk vaak afgezeken worden
Mjah true, zie je wel bij meer mensen die goed in hun vak zijn, herken het zelf ook beetjequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
raptorix, hij is geen slechte kok, maar wel een enorme hufter die zijn proleterigheid tot een hoog niveau heeft getrokken. Het is gewoon een eikel.
Vergelijk hem eens met Rick Stein.
Dat is toch die grote kale vent met die sigaar iedere keer? Ik lees net ergens anders dat hij ook is getroffen door de kredietscrisis en zijn zaken heeft moeten verkopen, op 2 na. En zijn verre reizen op die schepen zijn gecancelled bij RTL4 dus zo heilig is hij volgens mij ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Chef!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:22 schreef trovey het volgende:
Als ik Gordon Ramsey zie vraag ik me altijd af, wie was eerder. Ramsey of
[ afbeelding ]
waar las je dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef thloreg het volgende:
[..]
Dat is toch die grote kale vent met die sigaar iedere keer? Ik lees net ergens anders dat hij ook is getroffen door de kredietscrisis en zijn zaken heeft moeten verkopen, op 2 na. En zijn verre reizen op die schepen zijn gecancelled bij RTL4 dus zo heilig is hij volgens mij ook niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |