abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72428665
Een Britse restaurantgids noemt diverse van Gordon Ramsay's restaurants te duur en teleurstellend.

De gids Harden, die gebaseerd is op de ervaringen van 85.000 restaurantbezoekers, laat geen spaan heel van Ramsay's culinaire imperium.

Zijn toptent, Restaurant Gordon Ramsay, die vorig jaar nog gold als Londens "beste gastronomische ervaring", is afgegleden. De 120 pond die de zaak rekent voor een zevengangenmenu is niet de drie Michelin-sterren waardig, aldus de gids.

Ook zijn bistro's moeten het ontgelden en worden een "ramp" genoemd.

Moeilijke tijden Ramsay
De kritiek komt op een moment dat de topchef moeilijke tijden doormaakt. Zijn bedrijf zag de winst met 90 procent teruglopen. Volgens de Times moest de chef 5 miljoen uit privé-middelen overboeken om de onderneming weer op de rails te helpen. Ook verkocht Ramsay zijn Ferrari.

En terwijl de chef in zijn tv-shows verse ingrediënten promoot, bleek een van zijn restaurants zelf maaltijden te serveren, die elders in de stad al (deels) eerder waren klaargemaakt.

Toch één lichtpuntje
Lichtpuntje is wel dat zijn zaak in Rome, Murano, geleid door zijn rechterhand Angela Hartnett, net is uitgeroepen tot beste nieuwe restaurant van de stad.
Bron: http://www.z24.nl/bijzake(...)t_Gordon_Ramsay.html

Hehehe, klojo
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:26:11 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72428771
Misschien moet Herman den Blijker even langs om zijn tent te redden?
pi_72428810
Maar Ramsey is cool.
"The world is a mess and I just need to rule it!"
pi_72428843
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:

krijgen we nog meer programma's erbij, "wie maakt de meeste herrie", of "wie is de beste chef", of "chef's united", wellicht "mijn chef is top"
pi_72428847
Delegeren is leuk, maar de mensen die je het vertrouwen geeft gooien zo even je naam te grabbel
pi_72428897
quote:
En terwijl de chef in zijn tv-shows verse ingrediënten promoot, bleek een van zijn restaurants zelf maaltijden te serveren, die elders in de stad al (deels) eerder waren klaargemaakt.
Krijg je dit weer. DIT IS DOODNORMAAL.
Hmm, Nutella.
pi_72428932
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:31 schreef FerreroNutella het volgende:

[..]

Krijg je dit weer. DIT IS DOODNORMAAL.
Dat doet'ie zelf in de serie toch ook altijd:
"Kijk, dit kan je makkelijk voorbereiden in de middag.. Hoef je het savonds alleen maar op te warmen.. Blablabla"
pi_72429142
Typisch staaltje van bandwagon-effect. Ramsey is niet cool meer, dus deugen zijn restaurants ineens ook niet meer. Dezelfde hype waarmee het tot debiele proporties is opgeblazen, keert zich nu tegen hem.
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:40:54 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_72429149
Net goed voor Gordon, ik hoop dat hij nog meer door de stront moet en vet afglijdt. it deserves him. Komt door dat afblaffen en schelden van mensen om zo kijkcijfers te scoren. Bad karma en dat begon al met die ouwe, sjacherijnige kop van hem.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_72429157

Gordon Ramsey
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 12:41:52 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_72429174
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat doet'ie zelf in de serie toch ook altijd:
"Kijk, dit kan je makkelijk voorbereiden in de middag.. Hoef je het savonds alleen maar op te warmen.. Blablabla"
Is toch logisch ook? Als je alles ECHT pas maakt als het wordt besteld, duurt het veel te lang.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72429327
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Is toch logisch ook? Als je alles ECHT pas maakt als het wordt besteld, duurt het veel te lang.
Inderdaad, daarom slaat het gehuil nergens op. Maargoed, een stok is gauw gevonden.
Hmm, Nutella.
pi_72429338
Niet haten op Gordon Ramsey

pi_72429364
altijd sneu om te zien dat er mensen juichen als t iemand tegenzit...

Over karma gesproken ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72429443
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:48 schreef DarkElf het volgende:
altijd sneu om te zien dat er mensen juichen als t iemand tegenzit...
Voor interim manager spelen waarbij het aantal scheldwoorden even hard op loopt als de omzet (eerlijk is eerlijk), dan val je niet bij iedereen in goede aarde. Ik vind het ook een vreselijke man.
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:56:49 #16
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72429577
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef Rijpie het volgende:

[..]

krijgen we nog meer programma's erbij, "wie maakt de meeste herrie", of "wie is de beste chef", of "chef's united", wellicht "mijn chef is top"
Nee.Mijn topchef maakt herrie, dat lijkt me n kaskraker
pi_72429658
tja als je drukker bent met het uitbreiden van je imperium en met je kop op TV komen kun je niet verwachten dat het niveau in je restaurants hetzelfde blijft.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_72429737
Gordon Ramsey is nooit stoer geweest, alleen een schreeuwlelijk.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:04:07 #19
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72429787
Gordon
opgezegd@fok.nl
pi_72429910
Hehe die seizoenen Hell's Kitchen waren altijd legendarisch. Elke aflevering dat getier van hem.

"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:09:24 #21
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_72429959
Gordon is de bom
pi_72429962
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:00 schreef Deetch het volgende:
tja als je drukker bent met het uitbreiden van je imperium en met je kop op TV komen kun je niet verwachten dat het niveau in je restaurants hetzelfde blijft.
dat is zeker zo ja..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72430155
Faalhaas.
pi_72430343
Als ik Gordon Ramsey zie vraag ik me altijd af, wie was eerder. Ramsey of

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72430722
Ik vind het nog steeds een sukkel
pi_72430776
quote:
Zijn toptent, Restaurant Gordon Ramsay, die vorig jaar nog gold als Londens "beste gastronomische ervaring",
Dat kan toch haast niet? In één jaar tijd zo enorm afglijden als dit? Is er niet gewoon een hetze gaande ofzo in de media?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72430796
quote:
Heeft SBS ook gelijk weer kandidaten voor Fighting with the stars.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_72430964
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Jarno het volgende:
Dat kan toch haast niet? In één jaar tijd zo enorm afglijden als dit? Is er niet gewoon een hetze gaande ofzo in de media?
Er moeten restaurantgidsjes verkocht worden! Het afkraken van iets wat als goed bekend staat, is een recept voor hogere verkoopoplagen. Nu is Ramsey aan de beurt, over een jaar of 2/3 zijn die restaurantjes die uit de koker van Herman de Blijker komen de pineut.
pi_72431030
ik snap niet waarom mensen zo'n schijthekel hebben aan ramsey.
ja hij vloekt veel maar nooit onterecht.
in zijn programma's zie je soms ook de meest grote idioten die het verdienen.
vaak mensen die zo dom waren dat ze hun eigen zaak om zeep hielpen.

en als de mensen het goed deden gaf hij ook veel complimenten of nam personeel in zijn eigen zaak in dienst als die onder de indruk was.

toffe vent is het, maar goed, ws zijn de meesten die hem haatten zelf ook losers die op het werk vaak afgezeken worden
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:43:45 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_72436202
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef swarleyswarley het volgende:
ik snap niet waarom mensen zo'n schijthekel hebben aan ramsey.
ja hij vloekt veel maar nooit onterecht.
in zijn programma's zie je soms ook de meest grote idioten die het verdienen.
vaak mensen die zo dom waren dat ze hun eigen zaak om zeep hielpen.

en als de mensen het goed deden gaf hij ook veel complimenten of nam personeel in zijn eigen zaak in dienst als die onder de indruk was.

toffe vent is het, maar goed, ws zijn de meesten die hem haatten zelf ook losers die op het werk vaak afgezeken worden
jaja
En daarom post je dit bericht onder een clown account
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_72438379
Mensen die beweren dat het een slechte kok is moeten maar eens ze levensloop lezen, al lang voordat hij bekend werd op tv kookte hij al met de grootste op aarde, en had ie 2 michelin sterren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:18:43 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_72440672
raptorix, hij is geen slechte kok, maar wel een enorme hufter die zijn proleterigheid tot een hoog niveau heeft getrokken. Het is gewoon een eikel.
Vergelijk hem eens met Rick Stein.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_72442703
Herman den Blijker is dan ook veel leuker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72447190
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
raptorix, hij is geen slechte kok, maar wel een enorme hufter die zijn proleterigheid tot een hoog niveau heeft getrokken. Het is gewoon een eikel.
Vergelijk hem eens met Rick Stein.
Mjah true, zie je wel bij meer mensen die goed in hun vak zijn, herken het zelf ook beetje
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_72447310
Gordon!

Enne ga eens kijken buiten hell's kitchen, zoals met zijn kinderen thuis...
Het is niet altijd een eikel.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:23:37 #36
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_72447442
quote:
Dat is toch die grote kale vent met die sigaar iedere keer? Ik lees net ergens anders dat hij ook is getroffen door de kredietscrisis en zijn zaken heeft moeten verkopen, op 2 na. En zijn verre reizen op die schepen zijn gecancelled bij RTL4 dus zo heilig is hij volgens mij ook niet meer.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_72447542
I Gordon
I approve this message
pi_72449225
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:22 schreef trovey het volgende:
Als ik Gordon Ramsey zie vraag ik me altijd af, wie was eerder. Ramsey of

[ afbeelding ]
Chef!

pi_72449337
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef thloreg het volgende:

[..]

Dat is toch die grote kale vent met die sigaar iedere keer? Ik lees net ergens anders dat hij ook is getroffen door de kredietscrisis en zijn zaken heeft moeten verkopen, op 2 na. En zijn verre reizen op die schepen zijn gecancelled bij RTL4 dus zo heilig is hij volgens mij ook niet meer.
waar las je dat?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72485402
het gordon ramsey imperium is te snel gegroeid

hij zal nu gewoon een paar jaar rustig aan moeten doen
leningen aflossen enz.

gordon heerst... hij is de beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')