Maar dat zijn mannen, je zit nu eenmaal met zijn allen in hetzelfde schuitje. Dan kan je gaan jammeren of er het beste van maken. Wij mannen kiezen vaak voor het 2equote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat kikker eten was ook wel gaaf...neimand die zat te miepen van oh, eng...het viel wel op hoe de mannen er een survival feestje van maakte ondanks dat ze zich best aan elkaar zaten te iriteren tijdens het slepen van de kist. In tegenstelling tot de vrouwen
die ander is toch ook homoquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
Als Igor niet gay is is ie iig bi.
De filisoof is leuk (naam?)
Wat zijn die wijven lui zeg!
Nog geen favoriet gevonden, eerst maar eens zien hoe alles zich ontwikkelt wanneer de mannen en vrouwen samen zijn. Dan pik je pas echt de manipulatieven, einselgangers (egoisten), kuttekoppen en luiaards eruit
In de opdracht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Taalfouten? Waar?
Helemaal mee eens isquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Daar ga je spaak, er is ze verteld dat de kist niet nat mocht worden. Anders zouden ze hem zo in de rivier geflikkerd hebben en er lekker achteraan gezwommen zijnToen die gast op de kist lag met zijn duizelingen waren ze bang dat de kist nat zou worden, daar kon je het uit halen.
En te ondiep voor een vlot? Dan moet het echt 5 cm zijn ofzo, bizar weinig. Maar dan kan er nog op aangestuurd zijn dat ze de jungle in kunnen. Als je daar bleu aankomt en de regie stuurt je richting bos dan denk ik dat je weinig zelf meer inbrengt. Je bent al zo overrompelt dat je automatisch luistert denk ik.
En voor de mensen die deze aflevering saai vonden: jullie willen alleen de luxe afleveringen zien? Dit is pas echt Robinson in mijn ogen, zwaar fysiek werk en weinig eten en slaap. Die dames hebben het luxe, liggen beetje met de dikke krent in de zon en vreten alles op wat ze op maximaal 1 meter loopafstand hebben. Dat is geen Robinson maar vakantie. De enige die nu nog Robinsonnen zijn de mannen. Hoe dat later bij het samenvoegen uitpakt is nog afwachten, maar op dit moment is dit interessanter dan een stel huppelkutjes op het strand die alleen maar over nagels lullen en elkaar afzeiken.
zodra ze zo wanhopig worden dat ze hun bikinis uitrekken om die dan maar in de blote billen te wassen...zullen opeens veel meer mensen geintereseerd zijn denk ikquote:een stel huppelkutjes op het strand die alleen maar over nagels lullen en elkaar afzeiken.
Er komen wel heel vaak borsten in beeld ja. Misschien hebben ze vrouwen met meer vlees geselecteerd omdat ze dan lekker lang op hun eigen reserves kunnen teren, aangezien ze nu niet echt moeite lijken te doen om eten te zoeken. Of misschien is het gewoon een fijner beeld. Ik val op mannen maar ik vind het eerlijk gezegd beter om naar wat molligere types met tiet en kont te kijken dan gratenpakhuizen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
zodra ze zo wanhopig worden dat ze hun bikinis uitrekken om die dan maar in de blote billen te wassen...zullen opeens veel meer mensen geintereseerd zijn denk ik![]()
Maare...ligt het aan mij of is de montage ook extreem gericht op het tonen van billen en bovenstukjes, vooral als er net even gebukt wordt?En je krijgt de indruk dat ze juist veel vrouwen met een beetje vlees hebben geslecteerd...het zijn nou niet bepaald magere types.
Nou ik vind Jeroen wel een lekker ding andersquote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef omearos het volgende:
Ik vind de mannen niet zo boeiend, zitten geen leuke tussen
Whehe, die opmerking was inderdaad ook anders te interpreteren jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
die homo zei wat ie van de expeditie verwachte tijdens het introfilmpje:
"misschien kan ik er nog een paar van achteren besluipen ofzo"![]()
!!
En die blik van Marcel toen hij die vishengel uitgooide, wat een baas!
Dik is ook anders hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En je krijgt de indruk dat ze juist veel vrouwen met een beetje vlees hebben geslecteerd...het zijn nou niet bepaald magere types.
Net ook gedaan, stuk beter. Leuk begin iigquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:26 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Nu net gekeken via uitzending gemist, en dat bevalt me prima![]()
Ik volg die serie niet meer op tv met al die schijt reclames.
Ik weet neit waar het aan ligt, maar ik heb bij het kijken steeds het gevoel dat het nog niet echt begonnen is. Misschien komt het door hoe ze het filmen ofzo, maar die vrouwen lijken helemaal niet echt aan het survivelen te zijn, ze hebben te veel eten ofzo. Ze lijken wel alleen maar aan het zonnen te zijn. De mannen zijn in dat opzicht wat beter bezig, die sjouwen zich een ongeluk en eten mieren enzo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:05 schreef PhalanX het volgende:
Vroeger, lang, heel lang geleden, zou een Expeditie Robinson topic helemaal vol staan nog voor de aflevering zelf was afgelopen. Dit jaar lijkt het een eeuwigheid te duren eer we bij het volgende topic komen.
Ligt het aan de tijd waarop ze het uitzenden? Donderdag avond, afwijkend van de volledig vrije zondagavond.
Degene aan wie je je kon ergeren lag er al bijna meteen uit helaas. Maar ik denk dat bij de mannen Igor wel een irritatiekandidaat is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet neit waar het aan ligt, maar ik heb bij het kijken steeds het gevoel dat het nog niet echt begonnen is. Misschien komt het door hoe ze het filmen ofzo, maar die vrouwen lijken helemaal niet echt aan het survivelen te zijn, ze hebben te veel eten ofzo. Ze lijken wel alleen maar aan het zonnen te zijn. De mannen zijn in dat opzicht wat beter bezig, die sjouwen zich een ongeluk en eten mieren enzo.
Misschien zijn de deelnemers ook nog niet zo opzienbarend als andere keren. Ik erger me nog niet kapot aan iemand.
Ahja, Bea. Een beetje ruzie en ergernis onderling is toch leuker om naar te kijken dan deze happy vriendinnengroep.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Degene aan wie je je kon ergeren lag er al bijna meteen uit helaas. Maar ik denk dat bij de mannen Igor wel een irritatiekandidaat is.
Zondagavond zit je weer met voetballen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:05 schreef PhalanX het volgende:
Vroeger, lang, heel lang geleden, zou een Expeditie Robinson topic helemaal vol staan nog voor de aflevering zelf was afgelopen. Dit jaar lijkt het een eeuwigheid te duren eer we bij het volgende topic komen.
Ligt het aan de tijd waarop ze het uitzenden? Donderdag avond, afwijkend van de volledig vrije zondagavond.
Donderdagavond zit je met voetbal bedoel je? Om 21.00, of 21.30 is er weinig voetbal op zondag hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zondagavond zit je weer met voetballen.
Waarom moet dit topic snel gaan, komt vanzelf , dit is pas de tweede aflevering.
Aflevering 2- 585.000 kijkers, 9.9 markaandeel, herhaling van aflevering 1 had op zondag 273.000 kijkers.
Zondag voetballen, dat dacht ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
Donderdagavond zit je met voetbal bedoel je? Om 21.00, of 21.30 is er weinig voetbal op zondag hoor.
Geefmegeentjoeri leuk weer een post van je te lezen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo, heb net even uitzending gemist gekeken beide afleveringen, heerlijk zonder al die reclames tussendoor!![]()
Die Marina heeft dan wel een gegarandeerde finaleplaats gekregen maar er zal wel een addertje onder het gras zitten. Ze zal vast wel een keer in verlegenheid gebracht worden. Zou wel een mooie stunt zijn als er een dilemma komt, dat het kamp al dagen barst van honger en dat ze in ruil voor haar finaleplaats een riant avondmaal kan regelen voor iedereenOf in ruil voor haar finaleplaats een dag bezoek van alle familieleden. Tja wat moet je dan he, uiteindelijk moet je het als je wilt winnen ook altijd van de andere expeditieleden hebben!
Hopelijk gaat die Carina er snel uit wat een afgrijselijke vrouw![]()
Topadvocate aan mijn hoela...dat filmpje sloeg nergens op, denk eerder dat ze met die hangtieten uit haar blouse ergens achter de bar werkt met die verlopen kop van haar. Prima dat die Bea er meteen uitvloog, wat een hel iemand die zoveel praat.
Vraag me af met hoeveel cameramensen ze daar bezig zijn, was echt onder de indruk van de mooie beelden die ook vaak uit een originele hoek kwamen.
Ik denk omdat er nog niet zoveel te typen is?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:05 schreef PhalanX het volgende:
Hmmm dit is wel een goede!quote:Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou wel een mooie stunt zijn als er een dilemma komt, dat het kamp al dagen barst van honger en dat ze in ruil voor haar finaleplaats een riant avondmaal kan regelen voor iedereenOf in ruil voor haar finaleplaats een dag bezoek van alle familieleden.
Vroeger was het nieuw. Zelfs al zou deze ER vele malen leuker en spannender zijn dan de 1e, dan zou ie nog niet volschieten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:05 schreef PhalanX het volgende:
Met z'n dwarsfluit en z'n beste maat: de rugzak?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb Igor vandaag in Utrecht gezien
Marcel is ook mijn favoriet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:23 schreef Pretletter het volgende:
Maar die geile Belg is wel mijn favoriet. 52, gepensioneerd en op de Canarische eilanden een beetje geile toeristes neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |