abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72636913
die hangtentjes zagen er wel super uit.
wil ik ook hebben
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:35:15 #252
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_72638218
Net gekeken

Marcel is echt den tofste Verder een oke aflevering
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:59:23 #253
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72638851
Dat kikker eten was ook wel gaaf...neimand die zat te miepen van oh, eng...het viel wel op hoe de mannen er een survival feestje van maakte ondanks dat ze zich best aan elkaar zaten te iriteren tijdens het slepen van de kist. In tegenstelling tot de vrouwen
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_72638890
scheelt ook dat de kikker in 1x dood was.
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:59:45 #255
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72640420
Als Igor niet gay is is ie iig bi.
De filisoof is leuk (naam?)

Wat zijn die wijven lui zeg!

Nog geen favoriet gevonden, eerst maar eens zien hoe alles zich ontwikkelt wanneer de mannen en vrouwen samen zijn. Dan pik je pas echt de manipulatieven, einselgangers (egoisten), kuttekoppen en luiaards eruit
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72641474
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat kikker eten was ook wel gaaf...neimand die zat te miepen van oh, eng...het viel wel op hoe de mannen er een survival feestje van maakte ondanks dat ze zich best aan elkaar zaten te iriteren tijdens het slepen van de kist. In tegenstelling tot de vrouwen
Maar dat zijn mannen, je zit nu eenmaal met zijn allen in hetzelfde schuitje. Dan kan je gaan jammeren of er het beste van maken. Wij mannen kiezen vaak voor het 2e
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 14:40:31 #257
18653 crew  D.
pi_72643502
Net een stuk van aflevering 1 gezien.

Die taalfouten van de redactie
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:02:25 #258
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72644707
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
Als Igor niet gay is is ie iig bi.
De filisoof is leuk (naam?)

Wat zijn die wijven lui zeg!

Nog geen favoriet gevonden, eerst maar eens zien hoe alles zich ontwikkelt wanneer de mannen en vrouwen samen zijn. Dan pik je pas echt de manipulatieven, einselgangers (egoisten), kuttekoppen en luiaards eruit
die ander is toch ook homo
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:18:19 #260
153506 Captain_Fabulous
pi_72644835
Opmerking van mijn lief:
die homo(die spin leraar) is wel de langste en knapste van het stel, zometeen zien die vrouwen hem, en willen ze wat...worden die teleurgesteld!

Nou leek mij die gymleraar begeerlijker voor de vrouwen...maar afgezien daarvan...wel iets wat meespeelt, zet een stel vrouwen een tijd bij elkaar, en ze gaan ruzien en denken, was er maar een man bij. En dan zet je 5 mannen bij 15 vrouwen....dat wordt knokken
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 15:18:20 #261
18653 crew  D.
pi_72644836
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Taalfouten? Waar?
In de opdracht.

Twee keer jou ipv jouw
pi_72645116
Wij vonden dit thuis juist een hele leuke afleveringen: de groep mannen had een leuke dynamiek (even dat momentje tussen die "rebel" en de geile belg), waren aan het survivalen, zowel door de jungle als de kikker villen en eten.

Overigens heb ik misschien 5 minuten van die vrouwen gezien, maar dat lijkt mij echt een kutgroep met allemaal van die zogenaamde "ik snap het allemaal wel" vrouwen die uiteindelijk binnen de week uitgehongerd de zee in rollen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72645157
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Daar ga je spaak, er is ze verteld dat de kist niet nat mocht worden. Anders zouden ze hem zo in de rivier geflikkerd hebben en er lekker achteraan gezwommen zijn Toen die gast op de kist lag met zijn duizelingen waren ze bang dat de kist nat zou worden, daar kon je het uit halen.

En te ondiep voor een vlot? Dan moet het echt 5 cm zijn ofzo, bizar weinig. Maar dan kan er nog op aangestuurd zijn dat ze de jungle in kunnen. Als je daar bleu aankomt en de regie stuurt je richting bos dan denk ik dat je weinig zelf meer inbrengt. Je bent al zo overrompelt dat je automatisch luistert denk ik.

En voor de mensen die deze aflevering saai vonden: jullie willen alleen de luxe afleveringen zien? Dit is pas echt Robinson in mijn ogen, zwaar fysiek werk en weinig eten en slaap. Die dames hebben het luxe, liggen beetje met de dikke krent in de zon en vreten alles op wat ze op maximaal 1 meter loopafstand hebben. Dat is geen Robinson maar vakantie. De enige die nu nog Robinsonnen zijn de mannen. Hoe dat later bij het samenvoegen uitpakt is nog afwachten, maar op dit moment is dit interessanter dan een stel huppelkutjes op het strand die alleen maar over nagels lullen en elkaar afzeiken.
Helemaal mee eens is
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:40:44 #264
153506 Captain_Fabulous
pi_72645621
quote:
een stel huppelkutjes op het strand die alleen maar over nagels lullen en elkaar afzeiken.
zodra ze zo wanhopig worden dat ze hun bikinis uitrekken om die dan maar in de blote billen te wassen...zullen opeens veel meer mensen geintereseerd zijn denk ik
Maare...ligt het aan mij of is de montage ook extreem gericht op het tonen van billen en bovenstukjes, vooral als er net even gebukt wordt?En je krijgt de indruk dat ze juist veel vrouwen met een beetje vlees hebben geslecteerd...het zijn nou niet bepaald magere types.
pi_72646083
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

zodra ze zo wanhopig worden dat ze hun bikinis uitrekken om die dan maar in de blote billen te wassen...zullen opeens veel meer mensen geintereseerd zijn denk ik
Maare...ligt het aan mij of is de montage ook extreem gericht op het tonen van billen en bovenstukjes, vooral als er net even gebukt wordt?En je krijgt de indruk dat ze juist veel vrouwen met een beetje vlees hebben geslecteerd...het zijn nou niet bepaald magere types.
Er komen wel heel vaak borsten in beeld ja. Misschien hebben ze vrouwen met meer vlees geselecteerd omdat ze dan lekker lang op hun eigen reserves kunnen teren, aangezien ze nu niet echt moeite lijken te doen om eten te zoeken. Of misschien is het gewoon een fijner beeld. Ik val op mannen maar ik vind het eerlijk gezegd beter om naar wat molligere types met tiet en kont te kijken dan gratenpakhuizen..
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:40:55 #266
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_72647678
die homo zei wat ie van de expeditie verwachte tijdens het introfilmpje:
"misschien kan ik er nog een paar van achteren besluipen ofzo" !!

En die blik van Marcel toen hij die vishengel uitgooide, wat een baas !
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:42:20 #267
153506 Captain_Fabulous
pi_72647733
Marcel wordt denk ik een leuke om te volgen...vooral als hij in de buurt van vrouwen komt
pi_72649316
Nu net gekeken via uitzending gemist, en dat bevalt me prima
Ik volg die serie niet meer op tv met al die schijt reclames.

Kan indedaad leuk worden wanneer de mannen daar komen, dat zo goed als het voedsel op is Dan breekt er oorlog uit omdat de mannen idd vinden dat de vrouwen niks kunnen en doen.
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 17:30:34 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_72649429
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef omearos het volgende:
Ik vind de mannen niet zo boeiend, zitten geen leuke tussen
Nou ik vind Jeroen wel een lekker ding anders En Marcel is wel grappig (maar geen lekker ding, al denkt hij zelf van wel).

En Igor met zijn sandalen wat een sukkel zeg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72650231
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
die homo zei wat ie van de expeditie verwachte tijdens het introfilmpje:
"misschien kan ik er nog een paar van achteren besluipen ofzo" !!

En die blik van Marcel toen hij die vishengel uitgooide, wat een baas !
Whehe, die opmerking was inderdaad ook anders te interpreteren ja

Marcel is me er idd eentje
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_72652017
Best kans dat de mannen aan de regie vroegen of ze een vlot mochten bouwen en dat dit niet mocht omdat de regie natuurlijk wat leuke plaatjes van door de jungle ploeterende mannen wilde schieten. En toen ze die beelden hadden wilde de regie natuurlijk ook nog wel die mannen een vlot zien bouwen en door het woeste water beulen. Dus buiten de camera om zullen ze vast hebben gezegd 'nou vooruit, we zullen het wel door de vingers zien'.

Zomaar een theorietje.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_72653082
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En je krijgt de indruk dat ze juist veel vrouwen met een beetje vlees hebben geslecteerd...het zijn nou niet bepaald magere types.
Dik is ook anders hoor.

Ik denk eerder dat ze naar een doorsnee van de bevolking zoeken, en die is nou eenmaal niet maatje 32. Ik vind ze overigens allemaal niet mooi die vrouwen, maar dat is persoonlijk.
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:35:29 #273
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72653755
tvp, ik heb me al weer kostelijk vermaakt

Ik mag die Igor wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72654499
Net gekeken. Leuke aflevering hoor.

Marcel aan het vissen
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:02:23 #275
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_72656835
pi_72656926
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Na deze 1e aflevering zijn dit toch mijn favorieten
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:27:26 #277
162917 tuinfluiter
pi_72657807
pi_72660279
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
En Igor weer bezig zijn tas in en uit aan het pakken
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:23:50 #279
162917 tuinfluiter
pi_72661758

pi_72662526
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:26 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Nu net gekeken via uitzending gemist, en dat bevalt me prima
Ik volg die serie niet meer op tv met al die schijt reclames.
Net ook gedaan, stuk beter. Leuk begin iig .
sig verwijderd door FA
pi_72666619
Vroeger, lang, heel lang geleden, zou een Expeditie Robinson topic helemaal vol staan nog voor de aflevering zelf was afgelopen. Dit jaar lijkt het een eeuwigheid te duren eer we bij het volgende topic komen.

Ligt het aan de tijd waarop ze het uitzenden? Donderdag avond, afwijkend van de volledig vrije zondagavond.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:34:07 #282
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72666915
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:05 schreef PhalanX het volgende:
Vroeger, lang, heel lang geleden, zou een Expeditie Robinson topic helemaal vol staan nog voor de aflevering zelf was afgelopen. Dit jaar lijkt het een eeuwigheid te duren eer we bij het volgende topic komen.

Ligt het aan de tijd waarop ze het uitzenden? Donderdag avond, afwijkend van de volledig vrije zondagavond.
Ik weet neit waar het aan ligt, maar ik heb bij het kijken steeds het gevoel dat het nog niet echt begonnen is. Misschien komt het door hoe ze het filmen ofzo, maar die vrouwen lijken helemaal niet echt aan het survivelen te zijn, ze hebben te veel eten ofzo. Ze lijken wel alleen maar aan het zonnen te zijn. De mannen zijn in dat opzicht wat beter bezig, die sjouwen zich een ongeluk en eten mieren enzo.

Misschien zijn de deelnemers ook nog niet zo opzienbarend als andere keren. Ik erger me nog niet kapot aan iemand.
  Moderator zaterdag 12 september 2009 @ 09:36:46 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_72666937
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:34 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik weet neit waar het aan ligt, maar ik heb bij het kijken steeds het gevoel dat het nog niet echt begonnen is. Misschien komt het door hoe ze het filmen ofzo, maar die vrouwen lijken helemaal niet echt aan het survivelen te zijn, ze hebben te veel eten ofzo. Ze lijken wel alleen maar aan het zonnen te zijn. De mannen zijn in dat opzicht wat beter bezig, die sjouwen zich een ongeluk en eten mieren enzo.

Misschien zijn de deelnemers ook nog niet zo opzienbarend als andere keren. Ik erger me nog niet kapot aan iemand.
Degene aan wie je je kon ergeren lag er al bijna meteen uit helaas. Maar ik denk dat bij de mannen Igor wel een irritatiekandidaat is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:53:50 #284
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72667135
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Degene aan wie je je kon ergeren lag er al bijna meteen uit helaas. Maar ik denk dat bij de mannen Igor wel een irritatiekandidaat is.
Ahja, Bea. Een beetje ruzie en ergernis onderling is toch leuker om naar te kijken dan deze happy vriendinnengroep.
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:37:56 #285
162917 tuinfluiter
pi_72667776
quote:

Zondagavond zit je weer met voetballen.

Waarom moet dit topic snel gaan, komt vanzelf , dit is pas de tweede aflevering.

Aflevering 2- 585.000 kijkers, 9.9 markaandeel, herhaling van aflevering 1 had op zondag 273.000 kijkers.
pi_72672007
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Zondagavond zit je weer met voetballen.

Waarom moet dit topic snel gaan, komt vanzelf , dit is pas de tweede aflevering.

Aflevering 2- 585.000 kijkers, 9.9 markaandeel, herhaling van aflevering 1 had op zondag 273.000 kijkers.
Donderdagavond zit je met voetbal bedoel je? Om 21.00, of 21.30 is er weinig voetbal op zondag hoor.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:17:54 #287
162917 tuinfluiter
pi_72672487
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:55 schreef Ambrosius het volgende:

Donderdagavond zit je met voetbal bedoel je? Om 21.00, of 21.30 is er weinig voetbal op zondag hoor.
Zondag voetballen, dat dacht ik.

Maar om op de zondag tegelijk / tegenover Boer Zoekt Vrouw te staan?

Vind donderdag een topavond, Expeditie Robinson en daarna Het Zesde Zintuig - plaats delict.

pi_72673950
Als Igor mee mag naar de vrouwen kan hij nog wel een tijdje blijven. Die vrouwtjes zullen het wel een aardige gast vinden, die kraakneger.

Maar die geile Belg is wel mijn favoriet. 52, gepensioneerd en op de Canarische eilanden een beetje geile toeristes neuken.
Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
pi_72697580
Zo, heb net even uitzending gemist gekeken beide afleveringen, heerlijk zonder al die reclames tussendoor!
Die Marina heeft dan wel een gegarandeerde finaleplaats gekregen maar er zal wel een addertje onder het gras zitten. Ze zal vast wel een keer in verlegenheid gebracht worden. Zou wel een mooie stunt zijn als er een dilemma komt, dat het kamp al dagen barst van honger en dat ze in ruil voor haar finaleplaats een riant avondmaal kan regelen voor iedereen Of in ruil voor haar finaleplaats een dag bezoek van alle familieleden. Tja wat moet je dan he, uiteindelijk moet je het als je wilt winnen ook altijd van de andere expeditieleden hebben!
Hopelijk gaat die Carina er snel uit wat een afgrijselijke vrouw
Topadvocate aan mijn hoela...dat filmpje sloeg nergens op, denk eerder dat ze met die hangtieten uit haar blouse ergens achter de bar werkt met die verlopen kop van haar. Prima dat die Bea er meteen uitvloog, wat een hel iemand die zoveel praat.
Vraag me af met hoeveel cameramensen ze daar bezig zijn, was echt onder de indruk van de mooie beelden die ook vaak uit een originele hoek kwamen.
  zondag 13 september 2009 @ 14:28:16 #290
162917 tuinfluiter
pi_72699052
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

Zo, heb net even uitzending gemist gekeken beide afleveringen, heerlijk zonder al die reclames tussendoor!
Die Marina heeft dan wel een gegarandeerde finaleplaats gekregen maar er zal wel een addertje onder het gras zitten. Ze zal vast wel een keer in verlegenheid gebracht worden. Zou wel een mooie stunt zijn als er een dilemma komt, dat het kamp al dagen barst van honger en dat ze in ruil voor haar finaleplaats een riant avondmaal kan regelen voor iedereen Of in ruil voor haar finaleplaats een dag bezoek van alle familieleden. Tja wat moet je dan he, uiteindelijk moet je het als je wilt winnen ook altijd van de andere expeditieleden hebben!
Hopelijk gaat die Carina er snel uit wat een afgrijselijke vrouw
Topadvocate aan mijn hoela...dat filmpje sloeg nergens op, denk eerder dat ze met die hangtieten uit haar blouse ergens achter de bar werkt met die verlopen kop van haar. Prima dat die Bea er meteen uitvloog, wat een hel iemand die zoveel praat.
Vraag me af met hoeveel cameramensen ze daar bezig zijn, was echt onder de indruk van de mooie beelden die ook vaak uit een originele hoek kwamen.
Geefmegeentjoeri leuk weer een post van je te lezen.

Marina.

Carine.

Bea.
  zondag 13 september 2009 @ 18:50:09 #291
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_72705871
Net even de 2 afleveringen teruggekeken, vond de 2e aflevering wel tof!

Ik was sowieso een beetje afgehaakt de laatste jaren met Expeditie Robinson, maar ze weten me tot nu toe wel weer te boeien.
pi_72706560
quote:

Ik denk omdat er nog niet zoveel te typen is?
"Het verhaal" moet nog een beetje op gang komen, we moeten er nog achter komen wie de bitches met de sluwe plannetjes zijn.
pi_72730446
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou wel een mooie stunt zijn als er een dilemma komt, dat het kamp al dagen barst van honger en dat ze in ruil voor haar finaleplaats een riant avondmaal kan regelen voor iedereen Of in ruil voor haar finaleplaats een dag bezoek van alle familieleden.
Hmmm dit is wel een goede!
pi_72731012
De extra aflevering met de mannen zou eigenlijk op zondag 6 september uitgezonden worden,
na uitlekken dat er toch waarschijnlijk toch mannen in kwamen ging de uitzending niet door
en werd toen uitgezonden als aflevering 2 op donderdag 10 september .

Dennis vind ik een beetje een stokert , wil graag in de camera zijn zegje doen over Igor,
maar daar is niets mis mee.
pi_72737524
quote:

Vroeger was het nieuw. Zelfs al zou deze ER vele malen leuker en spannender zijn dan de 1e, dan zou ie nog niet volschieten.

Sterker nog, als je nu de eerste ER zou terugkijken en vergelijkt met latere edities was het maar een saaie boel met saaie mensen waarin een saai onopvallend meisje er met de winst mee vandoor ging
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_72775939
Ik heb Igor vandaag in Utrecht gezien
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72784186
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb Igor vandaag in Utrecht gezien
Met z'n dwarsfluit en z'n beste maat: de rugzak?
pi_72785192
Ik baalde telkens dat ik niet op donderdagavond kon kijken, maar nu ik lees dat veel mensen uitzending gemist kijken om de reclame te vermijden vind ik 't eigenlijk niet erg meer

Gewoon dit topic mijden tot ik 't gezien heb!

Ik vind het wel leuk hoor! Ben benieuwd hoe ze 't gaan doen met het vlot!
pi_72792681
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:23 schreef Pretletter het volgende:

Maar die geile Belg is wel mijn favoriet. 52, gepensioneerd en op de Canarische eilanden een beetje geile toeristes neuken.
Marcel is ook mijn favoriet.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:29:24 #300
162917 tuinfluiter
pi_72794875
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:26 schreef PhalanX het volgende:

ER hoort thuis op de luie zondag
Zondags komt de herhaling rond 16:25 uur , RTL5.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')