Lange jongensquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
idd erg "boeiend" ja; alleen jammer dat je daarmee post# weer teniet doet. Maargoed, dit is KLB dus dan mag het blijkbaar.
Ach arm ding. Moet ik je kleine rondje kontje knuffelen om je beter te doen voelen?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef Strawberryjuice het volgende:
... vind het maar freaky. Ben zelf 1.75, vind dat de ideale lengte voor een vrouw (zo tussen de 1.60-1.75)... laatst kwam ik een meisje tegen dat zo'n 1.90 was. Ik schrok er gewoon een beetje van. Zo iemand heeft dan ook geen echt vrouwelijk figuur meet, maar doet mee r denken aan Tante Sidonia...
Lijkt me ook lastig met jongens, als je langer bent dan bijna elke jongen...
Ja, en er dan na een tijdje achter komen dat ze meer een zusje voor je is gewoon omdat ze compleet niet aantrekkelijk is. Dat gaat lekker werkenquote:Op zondag 6 september 2009 00:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Ook wel grappig hoeveel mensen eigenlijk zo oppervlakkig te zijn door voor een relatie te kijken naar lengte. Eigenlijk moeten die gewoon een keer iemand tegen komen die totaal niet op uiterlijk hun ding is maar waar ze helemaal verliefd op worden..
Net alsof uiterlijk niet meespeeltquote:Op zondag 6 september 2009 00:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Ook wel grappig hoeveel mensen eigenlijk zo oppervlakkig te zijn door voor een relatie te kijken naar lengte. Eigenlijk moeten die gewoon een keer iemand tegen komen die totaal niet op uiterlijk hun ding is maar waar ze helemaal verliefd op worden..
In het dagelijks leven begint iets altijd met fysieke aantrekkingskracht of het moet zijn dat je nooit achter je pc vandaan komt dan heb jij blijkbaar andere ervaringen.quote:Op zondag 6 september 2009 00:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom denk je dat zoveel mensen ergens alleen in een bar blijven zit tijdens hun eerste internetdate. Dat is echt niet omdat die andere niet is komen opdagenquote:Op zondag 6 september 2009 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In het dagelijks leven begint iets altijd met fysieke aantrekkingskracht of het moet zijn dat je nooit achter je pc vandaan komt dan heb jij blijkbaar andere ervaringen.
quote:Op zondag 6 september 2009 01:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zoveel mensen ergens alleen in een bar blijven zit tijdens hun eerste internetdate. Dat is echt niet omdat die andere niet is komen opdagen
Nu de rest nogquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef MissJ het volgende:
Eensch!
ben zelf 1.73m, de perfecte lengte voor een vrouw
Friendzone trauma?quote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en er dan na een tijdje achter komen dat ze meer een zusje voor je is gewoon omdat ze compleet niet aantrekkelijk is. Dat gaat lekker werken
Ja op zich ook wel wat, maar ik heb eigenlijk meer per persoon of ik diegene aantrekkelijk vind en dat kan wat anderen als lelijk of mooi bestempelen zijn. Ik vind juist de diversiteit van mensen en de unieke aspecten van een persoon wat interessant is. Voor mij is uiterlijk meer waar je die persoon mee associeert en dat is niet de persoonlijkheid.quote:Op zondag 6 september 2009 00:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof uiterlijk niet meespeelt
Ik kom meer dan genoeg achter de pc vandaan hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In het dagelijks leven begint iets altijd met fysieke aantrekkingskracht of het moet zijn dat je nooit achter je pc vandaan komt dan heb jij blijkbaar andere ervaringen.
Vooral als je je handen moet wassen en zo. Zit je met natte mouwenquote:Op zondag 6 september 2009 03:09 schreef Drinky het volgende:
Ik las net: "Hele lange mouwen"
Dat zou een terechte klacht zijn, heb ik ook soms last van
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat je je niet blind moet staren op je inwendige eisenlijstje en dat je best wel eens hoteldebotel zou kunnen worden op iemand die to-taal niet overeenkomt met jouw mental image van de ware. Niet dat hij daarmee het belang van fysieke aantrekkingskracht ontkent; eerder dat mensen teveel de neiging hebben dat in allerlei al dan niet onzinnige parameters te omsluiten.quote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Catbert het volgende:
Ja, en er dan na een tijdje achter komen dat ze meer een zusje voor je is gewoon omdat ze compleet niet aantrekkelijk is. Dat gaat lekker werken
Spijker->kopquote:Op zondag 6 september 2009 03:11 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat je je niet blind moet staren op je inwendige eisenlijstje en dat je best wel eens hoteldebotel zou kunnen worden op iemand die to-taal niet overeenkomt met jouw mental image van de ware. Niet dat hij daarmee het belang van fysieke aantrekkingskracht ontkent; eerder dat mensen teveel de neiging hebben dat in allerlei al dan niet onzinnige parameters te omsluiten.
Je kunt over het algemeen best omschrijven op welke kenmerken je valt. Dat is geen kwestie van blind staren.quote:Op zondag 6 september 2009 03:11 schreef ErictheSwift het volgende:
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat je je niet blind moet staren op je inwendige eisenlijstje en dat je best wel eens hoteldebotel zou kunnen worden op iemand die to-taal niet overeenkomt met jouw mental image van de ware. Niet dat hij daarmee het belang van fysieke aantrekkingskracht ontkent; eerder dat mensen teveel de neiging hebben dat in allerlei al dan niet onzinnige parameters te omsluiten.
Dan ben ik ideaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:31 schreef Asgard het volgende:
Vind het ook niet erg mooi uitzien, rond de 1m70 is ideaal voor een meisje.
Die grap was ook nog niet een paar keer eerder gemaakt...quote:Op zondag 6 september 2009 12:14 schreef zomaareennaam het volgende:
zie toch liever een hele lange vrouw dan een halve lange vrouw hoor...
OMG 1,86... Briljant.. Dan ben ik toch nog 8 cm groterquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:36 schreef Csbs het volgende:
Heb je ook halve lange vrouwen?
Ik ben zelf 1.86. Ik zou graag wat kleiner zijn, maar ik heb er verder geen problemen mee. Ik heb geen belachelijk grote voeten (gewoon maat 40) of grote handen zoals je dat soms ziet bij lange vrouwen.
En om hun breedte.quote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef ReWout het volgende:
Tjah Nederlandse vrouwen staan bekend om hun grootte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |