Nou, ideale lengte 160 t/m 175? Ik dacht het niet, vanaf 185 begint het leuk te worden tot aan 195 is zo'n beetje ideaal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef Strawberryjuice het volgende:
... vind het maar freaky. Ben zelf 1.75, vind dat de ideale lengte voor een vrouw (zo tussen de 1.60-1.75)... laatst kwam ik een meisje tegen dat zo'n 1.90 was. Ik schrok er gewoon een beetje van. Zo iemand heeft dan ook geen echt vrouwelijk figuur meet, maar doet mee r denken aan Tante Sidonia...
Lijkt me ook lastig met jongens, als je langer bent dan bijna elke jongen...
Top zulke vrouwen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef Alessandr0 het volgende:
Vrouwen die 1.90 zijn en dan nog hakken dragenVraag ik ze waarom draag je hakken als je al zo big bent,: NOu dan voel ik me vrouwelijker
![]()
Vrouwen boven de 1.85 zonder hakken zien er echt niet meer vrouwelijk uitquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nou, ideale lengte 160 t/m 175? Ik dacht het niet, vanaf 185 begint het leuk te worden tot aan 195 is zo'n beetje ideaal.
Neemt niet weg dat mijn vriendin maar 173 cm lang is.
Jij vind 1.90 de IPH ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef De_Vink het volgende:
dat IPH nog niet voorbij gekomen is zeg....
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:06 schreef Alessandr0 het volgende:
[..]
Vrouwen boven de 1.85 zonder hakken zien er echt niet meer vrouwelijk uit
Inderdaad meer IBH voor de meesten hier...quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij vind 1.90 de IPH ?
Hoelang ben jij, 2.25 ?
Niet iedereen is zo klein zoals jijquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij vind 1.90 de IPH ?
Hoelang ben jij, 2.25 ?
Kom op dan ben je wel erg oppervlakkig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef Ereinion het volgende:
Vooral vervelend voor die vrouwen, omdat bijna geen enkele man uit wil gaan met een vrouw die langer is dan hij.
Ach.. dat gebeurt in Brazilië ook: Vader opgepakt na tongzoen met dochter (8)quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef nattezwabber het volgende:
Trouwens, als ik met een vriendin door de stad loop die een stuk kleiner is krijg ik al snel een soort van vader-dochter gevoel
Lange vrouwen
Te lomp, mannelijk uiterlijk, vaak te kleine borsten, big head etc maar mischien dat grote mannen rond de 2 meter dat wel geil vindenquote:
Niet iedereen is zo'n lange magere pauperboer als jouquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nou, ideale lengte 160 t/m 175? Ik dacht het niet, vanaf 185 begint het leuk te worden tot aan 195 is zo'n beetje ideaal.
Neemt niet weg dat mijn vriendin maar 173 cm lang is.
Ik moet zeggen dat niet iedere lange vrouw er even aantrekkelijk uitziet, maar ze zitten er echt wel bij hoor! Wat jij opnoemt heb je ook bij kleine vrouwen (onder de 180cm).quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef Alessandr0 het volgende:
[..]
Te lomp, mannelijk uiterlijk, vaak te kleine borsten, big head etc maar mischien dat grote mannen rond de 2 meter dat wel geil vinden
jij*quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n lange magere pauperboer als jou
Beter lang dan een kleine dwerg zoals jij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n lange magere pauperboer als jou
jou*quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Beter lang dan een kleine dwerg zoals jij.
ik*quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:15 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind lange vrouwen ook eng. Ik ben zelf 1.74 en ik had het er net nog over met een niet nader te noemen vrouwelijke fokster op msn. Zij is langer dan mij. Als wij straks naast elkaar lopen te chillen in de stad moet zij gebogen en krom naast me gaan lopen omdat zij er een hekel aan heeft om langer te zijn dan een jongen en ik kleiner te zijn dan een meisje!
Trek haar hoge hakken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:15 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind lange vrouwen ook eng. Ik ben zelf 1.74 en ik had het er net nog over met een niet nader te noemen vrouwelijke fokster op msn. Zij is langer dan mij. Als wij straks naast elkaar lopen te chillen in de stad moet zij gebogen en krom naast me gaan lopen omdat zij er een hekel aan heeft om langer te zijn dan een jongen en ik kleiner te zijn dan een meisje!
Lange mensen sterven eerder!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Beter lang dan een kleine dwerg zoals jij.
En een groot deel van hen is motorisch beperkterquote:
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:15 schreef Remsjo het volgende:
Zij is langer dan mij.
Haha, ben zelf 3 keer een vrouw tegen gekomen die ik recht in de ogen kon aankijken en ik ben een flink stuk groter dan jij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef fratsman het volgende:
Bij een winkel hier in de stad werkte 2 jaar geleden een meisje die serieus 1 1/2 kop groter was dan ik. (ben zelf 1,90.) en geloof me, dat werkt echt intimiderend!![]()
Ik niet!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef RickoKun het volgende:
lange vrouwen hebben ook zo'n vreemde lange reet altijd
Ze hebben ook allemaal dikke botten en een veel te grof gezicht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Fabeltje!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Je moet echt vaker naar buiten en stoppen met het schuren van 13-jarige meisjes. Jij bent wereldvreemder dan de gemiddelde bajesklantquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef RickoKun het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |