Dat is geen lange vrouw, hij is gewoon zo heel erg kleinquote:
Die zit onder haar IBHquote:
Ik ben 1.78 wat een geluk heb ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:16 schreef Taurus het volgende:
Is niet per se oppervlakkig, ik zou echt 'liefde' niet uitsluiten met 'n kleine man, maar over het algemeen kom je in aanraking met iemand door de eerste indruk, en dan is 'n vent onder de 1.70 toch wel not done voor mijIk ben zelf 1.68 en ik vind het aantrekkelijk als hij minstens 10 cm groter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:17 schreef ErictheSwift het volgende:
Ken er toch 2 in mn directe omveging iedere keer die het iedere keer voor elkaar krijgen een meid aan de haak te slaan die op zn minst 3/4 kop groter is.Dan moet je ook uit Smurfenland verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chubun Tomata
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:26 schreef Seam het volgende:
Mijn nieuwe huisgenote is groter dan 2 meterZe moet iedere keer bukken om haar kamer binnen te komen, omdat het op de zolder is
Lengte maakt mij weinig uit, zolang ze maar kleiner zijn dan 1,75
ha... ha... ha... ha...quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:20 schreef Teezie het volgende:
Dan moet je ook uit Smurfenland verhuizen
Ze hebben zelfs een hoger BMI, terwijl die voor vrouwen maximaal 22 zou moeten liggen en voor mannen maximaal 25. Vrouwen zijn echt veel te dik met een BMI van 25, maar ze denken van niet. Krijg je met dezelfde schaal voor mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en een stuk minder dik. Volgens mij is Nederland, naast het Verenigd Koninkrijk misschien, het enige Europese land waar de vrouwen dikker zijn dan de mannen.
Kern van het probleem is natuurlijk dat die niet bestaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en als een gruwelijk lekkere chick 1.80 is dan zeg je: "nee sorry, ik hoef je niet, je bent te lang"?.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:38 schreef Triptamine het volgende:
1: Ts is een dwerg![]()
2: ik ben zelf 1,97 en ik vind een lange vrouw(max 1.85/1,90) wel mooi, als ze een mooi figuur hebben en lange benen, kom maar op![]()
3: Vrouwen die langer zijn dan hun vriendje
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:43 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Oh dear, how sad....Never mind!!!!
Maar waar maak jij je druk om danquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Maar waar maak jij je druk om dan [ afbeelding ]? Die vrouwen kiezen er toch zelf voor, en blijkbaar werkt het vaak genoeg wel; anders zouden we ze niet zien.
fokkers wijzen chicks aan de lopende band af, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en als een gruwelijk lekkere chick 1.80 is dan zeg je: "nee sorry, ik hoef je niet, je bent te lang"?.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:38 schreef Triptamine het volgende:
1: Ts is een dwerg![]()
2: ik ben zelf 1,976 en ik vind een lange vrouw(max 1.85/1,90) wel mooi, als ze een mooi figuur hebben en lange benen, kom maar op![]()
3: Vrouwen die langer zijn dan hun vriendje
idd erg "boeiendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |