Jij bent nog dommer dan een Indonesische vaatwasser.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:41 schreef Kreupelhout het volgende:
TS is zelf klein en onzeker...
Zelf ben ik 2.05 lang en heb een vriendin van 1.95. Zij is knapper dan de meeste kleinere meisjes en alles is in de juiste proporties
Alleen wel jammer dat er altijd van die onzekere figuren rondlopen die maar zelden achter hun pc vandaan komen en dan ineens zo raar gaan doen als ze iemand tegenkomen die langer is dan henzelf. Heb daar altijd wel medelijden mee, want er lopen zoveel verschillende mensen rond, klein, lang, dun, dik en met diverse uiterlijke kenmerken... Dan zullen ze zich de hele tijd wel verbazen van wat ze allemaal zien...
Succes TS... Met je tekortkomingen...
Ja, uiteraard. Anders begrijp jij niet dat ik op jou reageer, dombo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:07 schreef Kreupelhout het volgende:
Moetje voor die opmerking heel mijn post quoten?
Lange benenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:57 schreef DrDarwin het volgende:
Mooi man, grote vrouwen met lange benen...
1.60 is idd weer te klein, dan krijg je van die mensen met de bouw van een dwerg. Tussen de 165-175 is ideaal voor een vrouw.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:56 schreef Bijou het volgende:
Vermakelijk topic
[..]
1.60m is echt klein tegenwoordig hoor, zeker voor Nederlandse begrippen.
Dat wil ik dan ook weer niet zeggen, maar rond die lengte is wel klein. Dat zijn de mensen die mij vragen of ik met mijn 1.77m de yoghurt op de bovenste plank in de supermarkt voor ze wil pakkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:10 schreef griekjeee het volgende:
1.60 is idd weer te klein, dan krijg je van die mensen met de bouw van een dwerg.
Nee oké, maar ik zeg het wel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:17 schreef Bijou het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook weer niet zeggen, maar rond die lengte is wel klein. Dat zijn de mensen die mij vragen of ik met mijn 1.77m de yoghurt op de bovenste plank in de supermarkt voor ze wil pakken
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou andersom nog veel meer, een vriend van mij (hij is 1.60m+) klaagt regelmatig dat vrouwen niks zien in een relatie met hem vanwege z'n lengte. Waarom klagen/vallen ze daar nou over, is het niet mannelijk ofzo (hoezo bezig met uiterlijk image)? Hij heeft f*cking een zwarte band in karate!
True, maar hij is niet zo'n opgepompt hamstertype. Hij is niet zo'n sportschool dombo, maar heeft zelfs een PhDquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een kleine man (alles onder de 1.80m) kan nog wel aantrekkelijk zijn als het in verhouding is, maar klein en opgepompt zoals die sportschoolfiguren zich dan meestal trainen omdat ze denken dat de breedte de hoogte kan compenseren, is echt lelijk. Alle verhoudingen zijn zoek. Dan ben je net zo'n hamster op anabolen. Daar is echt helemaal niets aantrekkelijks aan.
Ik ben 1.82 en draag bijna altijd hakken. Voelde me er vroeger (oma spreektquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee gelukkig niet nee, al vind ik t wel jammer dat ik me erg ongemakkelijk voel als ik hoge hakken ofzo draag, dit doe ik dus ook bijna nooit. En heel veel mannen vallen af haha, paar cm verschil gaat nog wel maar meer
Blijf dat jezelf vooral wijsmaken. Je bent gewoon een gedrocht en niemand maar dan ook niemand wilt met je ruilen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat is ruimschoots goed gekomen en nu willen ze vaak graag ruilen.
Jullie zullen eerder sterven, dat geeft mij veel genoegdoening.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:41 schreef Kreupelhout het volgende:
TS is zelf klein en onzeker...
Zelf ben ik 2.05 lang en heb een vriendin van 1.95. Zij is knapper dan de meeste kleinere meisjes en alles is in de juiste proporties
Alleen wel jammer dat er altijd van die onzekere figuren rondlopen die maar zelden achter hun pc vandaan komen en dan ineens zo raar gaan doen als ze iemand tegenkomen die langer is dan henzelf. Heb daar altijd wel medelijden mee, want er lopen zoveel verschillende mensen rond, klein, lang, dun, dik en met diverse uiterlijke kenmerken... Dan zullen ze zich de hele tijd wel verbazen van wat ze allemaal zien...
Succes TS... Met je tekortkomingen...
Het komt wel goed, schatjequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:02 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf vooral wijsmaken. Je bent gewoon een gedrocht en niemand maar dan ook niemand wilt met je ruilen.
Ja en een stuk minder dik. Volgens mij is Nederland, naast het Verenigd Koninkrijk misschien, het enige Europese land waar de vrouwen dikker zijn dan de mannen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
[..]
True, maar hij is niet zo'n opgepompt hamstertype. Hij is niet zo'n sportschool dombo, maar heeft zelfs een PhD![]()
Anyway, hij is een beetje strontziek van die Nederlandse vrouwen en heeft z'n aandacht meer op het buitenland gericht qua vrouwen. Komt hem toch goed uit want hij moet veel reizen voor z'n werk. Ik geloof dat hij sindskort wat heeft met een Italiaans meisje. De vrouwen in dat soort landen zijn toch een stuk kleiner dan in Nederland.
En dat is nu net het probleem. Want die gaan altijd voor je staan bij een concert, of voor je zitten in de bios. Met mijn gem. lengte van 169cm wil ik zulke mensen altijd pijn doen..:-)quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:35 schreef Bohica666999 het volgende:
Je ben zelf nogal klein met je 1,75 meter.
De gemiddelde man van tegenwoordig is gewoon tussen de1,90 a 2 meter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |