rickokunquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wat is er nu mooier dan het schuren van een 1,68 m lange 16 jarige strakke bil?
![]()
![]()
![]()
Ja, van die slobber t-shirts enzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb nooit zoveel tegen lange vrouwen, alhoewel ik ze vaak heel erg onvrouwelijk vind. Ik ben blij met mijn 1.76.
1.60m is echt klein tegenwoordig hoor, zeker voor Nederlandse begrippen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef Strawberryjuice het volgende:
... vind het maar freaky. Ben zelf 1.75, vind dat de ideale lengte voor een vrouw (zo tussen de 1.60-1.75)...
Want een lange meid kan zich niet sexy kleden?quote:
Ik ben 1.61quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:56 schreef Bijou het volgende:
Vermakelijk topic
[..]
1.60m is echt klein tegenwoordig hoor, zeker voor Nederlandse begrippen.
IPHquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ze het liefst als ze 1.20/1.30 zijn
behaarde kutquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef nattezwabber het volgende:
(bonus is dat langere vrouwen ook meestal met een flink bos hout komen /m/
Wie neem zoiets nu aanquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:15 schreef HighVolume het volgende:
Ik ben zelf 1.95 en mijn nieuwe vrouwelijke collega is groter dan mij
Dat vraagt om foto'squote:Op vrijdag 4 september 2009 13:15 schreef HighVolume het volgende:
dan mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:15 schreef HighVolume het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef nattezwabber het volgende:
Kleine jongetjes die afgeven op lange vrouwen omdat ze die niet kunnen krijgen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]waarom zou je in godsnaam zo'n freak of nature willen hebben, jij valt zeker ook op vetgemeste wijven?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je moet echt vaker naar buiten en stoppen met het schuren van 13-jarige meisjes. Jij bent wereldvreemder dan de gemiddelde bajesklant
In m'n damesteam zit er eentje: 1m85, slank, donker haar, blauwe ogen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:57 schreef DrDarwin het volgende:
Mooi man, grote vrouwen met lange benen...
Draagt ze hakken?? Of is ze met sportschoenen 1.90? Anders koop je van die verhoog schoenen van 10 cm en pwn je haar http://www.bugarrishoes.com/index.php?languageID=nlquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op m'n werk loopt er zo'n meid rond, van rond de 1.90. Freaking mooie benen, hakjes eronder, leuk hoofdje erboven op echt subliemAlleen erg intimiderend als je er met je 1.80 tegenoverstaat..
je zit in een damesteamquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
In m'n damesteam zit er eentje: 1m85, slank, donker haar, blauwe ogen.
Ik train een damesteam. Helpt me m'n feminin side enzo te ontdekkenquote:
Geilquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik train een damesteam. Helpt me m'n feminin side enzo te ontdekken
Zie het meer als zusjes, heusquote:
Pics?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op m'n werk loopt er zo'n meid rond, van rond de 1.90. Freaking mooie benen, hakjes eronder, leuk hoofdje erboven op echt subliemAlleen erg intimiderend als je er met je 1.80 tegenoverstaat..
1.9m (zoals mij) is mooi groot, alles daarboven zijn gehandicapten en freakshowveequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:35 schreef Bohica666999 het volgende:
Je ben zelf nogal klein met je 1,75 meter.
De gemiddelde man van tegenwoordig is gewoon tussen de1,90 a 2 meter
Dudequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Haha, ben zelf 3 keer een vrouw tegen gekomen die ik recht in de ogen kon aankijken en ik ben een flink stuk groter dan jij.
Ik schrok me te pleuris
haha, nee dat niet. Valt wel mee hoor, bij 2 meter 5 houdt het wel opquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dude
[ afbeelding ]
Ik schat jou op 2.19M ofzo?
Nou andersom nog veel meer, een vriend van mij (hij is 1.60m+) klaagt regelmatig dat vrouwen niks zien in een relatie met hem vanwege z'n lengte. Waarom klagen/vallen ze daar nou over, is het niet mannelijk ofzo (hoezo bezig met uiterlijk image)? Hij heeft f*cking een zwarte band in karate!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef Ereinion het volgende:
Vooral vervelend voor die vrouwen, omdat bijna geen enkele man uit wil gaan met een vrouw die langer is dan hij.
Je moet net zoals Prince schoenen met hakken nemen en dan nog eens van die inlegzolenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:15 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind lange vrouwen ook eng. Ik ben zelf 1.74 en ik had het er net nog over met een niet nader te noemen vrouwelijke fokster op msn. Zij is langer dan mij. Als wij straks naast elkaar lopen te chillen in de stad moet zij gebogen en krom naast me gaan lopen omdat zij er een hekel aan heeft om langer te zijn dan een jongen en ik kleiner te zijn dan een meisje!
De eerste de beste bokser van 1.90 en 100 kilo slaat die karateka van 1.60 (en, ik gok, 55 kilo) met 1 welgemikte stoot op zijn kin in coma.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou andersom nog veel meer, een vriend van mij (hij is 1.60m+) klaagt regelmatig dat vrouwen niks zien in een relatie met hem vanwege z'n lengte. Waarom klagen/vallen ze daar nou over, is het niet mannelijk ofzo (hoezo bezig met uiterlijk image)? Hij heeft f*cking een zwarte band in karate!
ja, leuk en aardig hoor vechtsporten, maar als iemand een halve meter groter is en 2x zo zwaar is, gooi je hem echt niet zomaar over je schouderquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
De eerste de beste bokser van 1.90 en 100 kilo slaat die karateka van 1.60 (en, ik gok, 55 kilo) met 1 welgemikte stoot op zijn kin in coma.
Voor een vrouw? Way too long, en ik denk dat daar stiekum een overgroot deel van de mannelijke bevolking zo over denkt (ik zit te stangen, maar er zit helaas toch een kern van waarheid in)quote:
Ik vind het wel meevallen, ben zelf 1m83. Maar kan me voorstellen dat als je 1m60 bent je dat een probleem vindtquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:35 schreef Demophon het volgende:
Voor een vrouw? Way too long, en ik denk dat daar stiekum een overgroot deel van de mannelijke bevolking zo over denkt (ik zit te stangen, maar er zit helaas toch een kern van waarheid in)
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef nattezwabber het volgende:
Kleine jongetjes die afgeven op lange vrouwen omdat ze die niet kunnen krijgen
Moeten mannen maar lang zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:35 schreef Demophon het volgende:
[..]
Voor een vrouw? Way too long, en ik denk dat daar stiekum een overgroot deel van de mannelijke bevolking zo over denkt (ik zit te stangen, maar er zit helaas toch een kern van waarheid in)
1.85+ kan ook bijna niet zonder een of andere groeistoornis bij vrouwen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:35 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Lange vrouwen hebben toch ook lange schaamlippen?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef RickoKun het volgende:
lange vrouwen hebben ook zo'n vreemde lange reet altijd
Het is waar, lange vrouwen hebben geen mooie kont. Althans nog nooit gezien.quote:
Ik wel, bij een meisje die schaatste en daardoor hele mooie strakke kont had.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Het is waar, lange vrouwen hebben geen mooie kont. Althans nog nooit gezien.
Ken er een aantal, dus snap niet waar dat vandaan komt. Ik zie het verband ook niet zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef leetzors het volgende:
Het is waar, lange vrouwen hebben geen mooie kont. Althans nog nooit gezien.
Een kleine man (alles onder de 1.80m) kan nog wel aantrekkelijk zijn als het in verhouding is, maar klein en opgepompt zoals die sportschoolfiguren zich dan meestal trainen omdat ze denken dat de breedte de hoogte kan compenseren, is echt lelijk. Alle verhoudingen zijn zoek. Dan ben je net zo'n hamster op anabolen. Daar is echt helemaal niets aantrekkelijks aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou andersom nog veel meer, een vriend van mij (hij is 1.60m+) klaagt regelmatig dat vrouwen niks zien in een relatie met hem vanwege z'n lengte. Waarom klagen/vallen ze daar nou over, is het niet mannelijk ofzo (hoezo bezig met uiterlijk image)? Hij heeft f*cking een zwarte band in karate!
Aan je fobo te zien zal dat nu niet meer geschieden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:47 schreef zwartedoos het volgende:
1,80 hier, er werd idd als kind vaker Tante Sidonia of Olijfje genoemd
nee gelukkig niet nee, al vind ik t wel jammer dat ik me erg ongemakkelijk voel als ik hoge hakken ofzo draag, dit doe ik dus ook bijna nooit. En heel veel mannen vallen af haha, paar cm verschil gaat nog wel maar meerquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:00 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien zal dat nu niet meer geschieden.
Ik ben toevallig ook 1.80 maar ik kijk graag tegen vrouwen op...het zal de primaat in me zijn die nog eens graag de boom in wil.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee gelukkig niet nee, al vind ik t wel jammer dat ik me erg ongemakkelijk voel als ik hoge hakken ofzo draag, dit doe ik dus ook bijna nooit. En heel veel mannen vallen af haha, paar cm verschil gaat nog wel maar meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |