Voor een vrouw? Way too long, en ik denk dat daar stiekum een overgroot deel van de mannelijke bevolking zo over denkt (ik zit te stangen, maar er zit helaas toch een kern van waarheid in)quote:
Ik vind het wel meevallen, ben zelf 1m83. Maar kan me voorstellen dat als je 1m60 bent je dat een probleem vindtquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:35 schreef Demophon het volgende:
Voor een vrouw? Way too long, en ik denk dat daar stiekum een overgroot deel van de mannelijke bevolking zo over denkt (ik zit te stangen, maar er zit helaas toch een kern van waarheid in)
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef nattezwabber het volgende:
Kleine jongetjes die afgeven op lange vrouwen omdat ze die niet kunnen krijgen
Moeten mannen maar lang zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:35 schreef Demophon het volgende:
[..]
Voor een vrouw? Way too long, en ik denk dat daar stiekum een overgroot deel van de mannelijke bevolking zo over denkt (ik zit te stangen, maar er zit helaas toch een kern van waarheid in)
1.85+ kan ook bijna niet zonder een of andere groeistoornis bij vrouwen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:35 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Lange vrouwen hebben toch ook lange schaamlippen?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef RickoKun het volgende:
lange vrouwen hebben ook zo'n vreemde lange reet altijd
Het is waar, lange vrouwen hebben geen mooie kont. Althans nog nooit gezien.quote:
Ik wel, bij een meisje die schaatste en daardoor hele mooie strakke kont had.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Het is waar, lange vrouwen hebben geen mooie kont. Althans nog nooit gezien.
Ken er een aantal, dus snap niet waar dat vandaan komt. Ik zie het verband ook niet zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef leetzors het volgende:
Het is waar, lange vrouwen hebben geen mooie kont. Althans nog nooit gezien.
Een kleine man (alles onder de 1.80m) kan nog wel aantrekkelijk zijn als het in verhouding is, maar klein en opgepompt zoals die sportschoolfiguren zich dan meestal trainen omdat ze denken dat de breedte de hoogte kan compenseren, is echt lelijk. Alle verhoudingen zijn zoek. Dan ben je net zo'n hamster op anabolen. Daar is echt helemaal niets aantrekkelijks aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou andersom nog veel meer, een vriend van mij (hij is 1.60m+) klaagt regelmatig dat vrouwen niks zien in een relatie met hem vanwege z'n lengte. Waarom klagen/vallen ze daar nou over, is het niet mannelijk ofzo (hoezo bezig met uiterlijk image)? Hij heeft f*cking een zwarte band in karate!
Aan je fobo te zien zal dat nu niet meer geschieden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:47 schreef zwartedoos het volgende:
1,80 hier, er werd idd als kind vaker Tante Sidonia of Olijfje genoemd
nee gelukkig niet nee, al vind ik t wel jammer dat ik me erg ongemakkelijk voel als ik hoge hakken ofzo draag, dit doe ik dus ook bijna nooit. En heel veel mannen vallen af haha, paar cm verschil gaat nog wel maar meerquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:00 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien zal dat nu niet meer geschieden.
Ik ben toevallig ook 1.80 maar ik kijk graag tegen vrouwen op...het zal de primaat in me zijn die nog eens graag de boom in wil.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee gelukkig niet nee, al vind ik t wel jammer dat ik me erg ongemakkelijk voel als ik hoge hakken ofzo draag, dit doe ik dus ook bijna nooit. En heel veel mannen vallen af haha, paar cm verschil gaat nog wel maar meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |