Eerder andersom. Lief gezicht, maar, tjemig de pemig... Ik zou ze laten verkleinen als ik haar was.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef Slazaka het volgende:
Lekkere tieten, maar let eens op die domme kop die er boven zit
Hehe mijn beste vriendin heeft ook cup D, die wil ze verkleinen.quote:
Nou, het ligt volgens mij ook een beetje aan je bouw en of je borsten bij je lichaam passen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe mijn beste vriendin heeft ook cup D, die wil ze verkleinen.
Kan ik prima begrijpen trouwens als je 1.56 lang bent.
die nadine jansen is toch een hoer geweest of zo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef Slazaka het volgende:
Denk dat dit wel meer dan een f cup is
[ afbeelding ]
Lekkere tieten, maar let eens op die domme kop die er boven zit
ze verdient er al 10 jaar dik geld mee, ze zou gek zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Eerder andersom. Lief gezicht, maar, tjemig de pemig... Ik zou ze laten verkleinen als ik haar was.
Zou best kunnen, heb nog geen man-boobs in die maat om er over mee te kunnen praten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, het ligt volgens mij ook een beetje aan je bouw en of je borsten bij je lichaam passen..
Nog ff doorgroeien iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb nog geen man-boobs in die maat om er over mee te kunnen praten.
hear hearquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:20 schreef pisnicht het volgende:
Iedereen die nu nog post met "ik ben blij met mijn cup .." of "een/mijn vriendin heeft cup..." zonder daarbij visueel bewijs te posten krijgt een permban!
QFTquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:20 schreef pisnicht het volgende:
Iedereen die nu nog post met "ik ben blij met mijn cup .." of "een/mijn vriendin heeft cup..." zonder daarbij visueel bewijs te posten krijgt een permban!
Kent iedereen hier de tieten van Nijns ofzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hear hear
Die van Nijns zijn ook wel episch
Nee, absoluut niet maar die 2,5 kip verzamelt zich hierquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kent iedereen hier de tieten van Nijns ofzo
Geen idee, ze zijn een keer gepostquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Eens!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:20 schreef pisnicht het volgende:
Ze zijn lekker hequote:Op vrijdag 4 september 2009 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn een keer gepost
Niet iedereen blijkbaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |