Waarmee, met Always met vleugels ofzo?quote:
Jammer is nog wel een beetje een understatementquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:51 schreef leonieke het volgende:
es, wat een jammere berichten lees ik hier...
hallo
Ga jij het na doen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarmee, met Always met vleugels ofzo?
Nina was vooral erg verdrietig dat opa en oma niet op haar verjaardag waren (lijkt me logisch)... We benadrukken dat zij altijd naar ze toe mogen/kunnen gaan, maar dat wij dus even niet meedoenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:57 schreef leonieke het volgende:
Ja, ik vond dat er zoveel bijvoeglijke naamwoorden konden gebruikt worden...
Hoe reageren de kinderen eigenlijk?
Nog bedanktquote:Op zondag 20 september 2009 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nina jarigGefeli
![]()
Toestanden![]()
Fles die een week te laat is![]()
![]()
Als ik er niet meer aan denk: Vast gefeliciteerd met je trouwdag EsDat is ook bijna
WTF!quote:
Wat formuleer je dat liefquote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef es70 het volgende:
Tja, als 't niet om de kinderen was hadden we waarschijnlijk allang gezegd dat ze het heen en weer kon genieten.
Ze hadden het waarschijnlijk te druk. Dan zijn ze vaak (veel) te laat en heb je ook deze problemen...quote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
kut domino's![]()
Pizza shoarma besteld, half uur te laat, lauwe hap, en geen sausEn vrijdag ging het juist zo goed
Kan mij t rotten, niet mijn probleemquote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze hadden het waarschijnlijk te druk. Dan zijn ze vaak (veel) te laat en heb je ook deze problemen...
Wat formuleer je dat liefquote:Op maandag 21 september 2009 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij t rotten, niet mijn probleem
Hmm inderdaad. Laat ze dan zeggen dat het wat langer duurt en die pizza ook wat later bakken, ipv een lauwe hap te bezorgen...quote:Op maandag 21 september 2009 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij t rotten, niet mijn probleem
alleen nog maar op vrijdag bestellenquote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
kut domino's![]()
Pizza shoarma besteld, half uur te laat, lauwe hap, en geen sausEn vrijdag ging het juist zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |