Hyvesquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het verder over gaat hoor dus ik kan en mag het mis hebben
Je dochter jarig?quote:
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je dochter jarig?Proficiat, wat een prachtige taart.
Nina jarigquote:Op maandag 14 september 2009 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En die Taart. Zelf gemaakt? Of een warme bakker die er tijd in gestoken heeft?
Vreselijk zo'n mensen die dat over de rug van een kind doen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:52 schreef es70 het volgende:
Nina jarig.
Gister gevierd met een redelijk grauw tintje, opa en oma waren er niet (oma wilde iets duidelijk maken over de rug van een jarig meisje) en die werden (natuurlijk) door haar gemist.
Vannacht is er een speciaal kadootje voor 'r gebracht (cd's door de maker zelf, oude klasgenoot van me waar ze de muziek helemaal leuk van vindt), dus de dag is gelukkig wel bijzonder gestart voor 'r.
Taart is een plaatje van 't net.
Ik vind dat behoorlijk onvergeeflijkquote:Op maandag 14 september 2009 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vreselijk zo'n mensen die dat over de rug van een kind doen.Enige dat ze daarmee duidelijk maken is dat ze op de gevoelens van een kind kunnen trappen.
Idd.quote:Op maandag 14 september 2009 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk onvergeeflijk. Dat ze mij/ons op onze ziel trappen, soit... Maar een (ons) kind (die werkelijk geen flauw benul had van het waarom)
.
We hebben het gister met de oudste 2 besproken, gewoon eerlijk geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd.Wat heb je tegen je dochter gezegd dat ze niet zijn gekomen.
En daarna nog meer wekenquote:
Voordat ze gaan dan even laten bellen? Even de sfeer daar checken? Kunnen ze nog altijd afzeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:22 schreef es70 het volgende:
[..]
We hebben het gister met de oudste 2 besproken, gewoon eerlijk geweest.
Dat oma boos was (op ons vooral, niet op hun) dat ze niet langs zijn gekomen sinds de verhuizing. Gelukkig vroegen ze zich allebei af waarom oma dan niet eerder iets gezegd/gevraagd had (goed zo, het besef dat als je niets aangeeft ook niemand er iets aan kan doen).
En wat ze bereikt heeft is dat ze het nu eng vinden om nog heen te gaan omdat oma dan misschien wel boos tegen hun gaat doen.
Na een paar dagen stilte van beide kanten heeft Pat besloten de andere wang toe te keren en daar een minstens zo harde klap in gekregen (zij is niet boos, zij heeft geen onelegante (want over de rug van een kind) streek geflikt, het is allemaal zijn/onze schuld).quote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voordat ze gaan dan even laten bellen? Even de sfeer daar checken? Kunnen ze nog altijd afzeggen.![]()
Belachelijk eigenlijk maar goed.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Na een paar dagen stilte van beide kanten heeft Pat besloten de andere wang toe te keren en daar een minstens zo harde klap in gekregen (zij is niet boos, zij heeft geen onelegante (want over de rug van een kind) streek geflikt, het is allemaal zijn/onze schuld).
En aangezien hij dus nog laaiender werd dan hij al was en verdomd om deze keer (weer) sorry te zeggen en alles onder het kleed te schoffellen heeft hij haar een fijn verder leven gewenst.
Ja, we zullen gerust zeggen dat ze naar opa en oma kunnen gaan als ze daar zin in hebben, maar wij doen niet meer mee.
Waarmee, met Always met vleugels ofzo?quote:
Jammer is nog wel een beetje een understatementquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:51 schreef leonieke het volgende:
es, wat een jammere berichten lees ik hier...
hallo
Ga jij het na doen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarmee, met Always met vleugels ofzo?
Nina was vooral erg verdrietig dat opa en oma niet op haar verjaardag waren (lijkt me logisch)... We benadrukken dat zij altijd naar ze toe mogen/kunnen gaan, maar dat wij dus even niet meedoenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:57 schreef leonieke het volgende:
Ja, ik vond dat er zoveel bijvoeglijke naamwoorden konden gebruikt worden...
Hoe reageren de kinderen eigenlijk?
Nog bedanktquote:Op zondag 20 september 2009 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nina jarigGefeli
![]()
Toestanden![]()
Fles die een week te laat is![]()
![]()
Als ik er niet meer aan denk: Vast gefeliciteerd met je trouwdag EsDat is ook bijna
WTF!quote:
Wat formuleer je dat liefquote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef es70 het volgende:
Tja, als 't niet om de kinderen was hadden we waarschijnlijk allang gezegd dat ze het heen en weer kon genieten.
Ze hadden het waarschijnlijk te druk. Dan zijn ze vaak (veel) te laat en heb je ook deze problemen...quote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
kut domino's![]()
Pizza shoarma besteld, half uur te laat, lauwe hap, en geen sausEn vrijdag ging het juist zo goed
Kan mij t rotten, niet mijn probleemquote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze hadden het waarschijnlijk te druk. Dan zijn ze vaak (veel) te laat en heb je ook deze problemen...
Wat formuleer je dat liefquote:Op maandag 21 september 2009 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij t rotten, niet mijn probleem
Hmm inderdaad. Laat ze dan zeggen dat het wat langer duurt en die pizza ook wat later bakken, ipv een lauwe hap te bezorgen...quote:Op maandag 21 september 2009 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij t rotten, niet mijn probleem
alleen nog maar op vrijdag bestellenquote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
kut domino's![]()
Pizza shoarma besteld, half uur te laat, lauwe hap, en geen sausEn vrijdag ging het juist zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |