Leuk van je hoor, gelijk het begin van een film verklappen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FFWD drukken mocht je die film zien. Gelukkig gebeurt het in de eerste 5 minuten
Ghost is natuurlijk te voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:08 schreef Ynske het volgende:
lullig overigens dat Patrick Swayzi dood is, maar nu weet ik na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren wel welke film t was met die dooie gast
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk van je hoor, gelijk het begin van een film verklappen.
[..]
Ghost is natuurlijk te voor de hand liggend.
Ik ben nooit fan van hem geweest, of tegenhanger. Maar he, je gunt het niemand.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:08 schreef Ynske het volgende:
lullig overigens dat Patrick Swayzi dood is, maar nu weet ik na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren wel welke film t was met die dooie gast
quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Jij weet niet waar zijn vinger allemaal komt.
quote:
jij ook nietquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Jij weet niet waar zijn vinger allemaal komt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Het is van goud, makkelijk schoon te maken.
Vond hem wel een leuk acteur. Leuke films gemaakt. Ben al geen fan type, dus niemand hangt er bij mij in poster boven mijn bed.quote:
Die op dat bruggetje? Nicequote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef qu63 het volgende:
Ik heb een nieuwe foto geupload!http://fotoboek.fok.nl/qu63
Achso.quote:
yupquote:
quote:
Succes!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef es70 het volgende:
Zou dit 'm worden, de ultieme relatietest
.
Pat zit overspannen thuis. De man die altijd alles aankan en desnoods nog kruipend naar zijn werk gaat
.
Neh... Ook dit gaan we gewoon weer fixen.
oei succesquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef es70 het volgende:
Zou dit 'm worden, de ultieme relatietest
.
Pat zit overspannen thuis. De man die altijd alles aankan en desnoods nog kruipend naar zijn werk gaat
.
Neh... Ook dit gaan we gewoon weer fixen.
quote:
Thanksquote:
quote:
quote:
Lees je inquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:21 schreef Pheno het volgende:
Alleen fles toch? En ik? Tenminste, we mogen geen OP hebben (god knows why), maar volgens mij komen wij twee hier al een tijdjeFles x2 langer dan ik
sssssssssttttttttt ik ben geen kloonquote:
En daarom mogen alle andere SC's het welquote:Op donderdag 24 september 2009 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Geen OP is omdat er anders kliekjesgedrag ontstaat.
tis zelfs sinds gister in F&F zoquote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom mogen alle andere SC's het wel
Op de R&P SC en deze na geloof ik
Dat is een forum wat ik mijd, mensen die een paar duizend euro lappen om hun hamster te reanimeren zijn eng.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis zelfs sinds gister in F&F zo
Daar mag je niet over in discussie gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom mogen alle andere SC's het wel
Op de R&P SC en deze na geloof ik
die mensen zijn daar niet, behalve Ymmes die broodfok van goudhamsters tegen wil gaan door het kopen van die beesten bij de intratuinquote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een forum wat ik mijd, mensen die een paar duizend euro lappen om hun hamster te reanimeren zijn eng.
hiquote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar mag je niet over in discussie gaan.![]()
Yns.![]()
![]()
Waarom is het in FF? Wat is daar gebeurd?
Dat weet ik, maar ik vroeg me af waarom er twee maten zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar mag je niet over in discussie gaan.![]()
Yns.![]()
![]()
Waarom is het in FF? Wat is daar gebeurd?
ik kan er iig niet komenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vroeg me af waarom er twee maten zijn
In de KSC komen bv genoeg nieuwe mensen, ook met zo'n OP. Dus of het aan zo'n OP ligt dat er kliekjes gevormd worden? Eerder door vijandigheid tegen nieuwelingen, en die kan ik in de KSC (of hier) niet bekennen
FOT heeft een nogal agressieve oude gardequote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
die mensen zijn daar niet, behalve Ymmes die broodfok van goudhamsters tegen wil gaan door het kopen van die beesten bij de intratuin
maar dat is net zoiets als t vooroordeel van kliekjes in FOT
en t enge van OUD
allemaal bullshit
Ik kan me niet voorstellen waarom jij daar niet mag komen? Ik snap dat je niet in bv R&P SC wilt posten, zelf ben ik daar laatst weer eens binnen geweest. Maar ik kan zo even niet iemand verzinnen die daar in de KSC jou niet magquote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan er iig niet komen
kan moeilijk daar weer mensen wegjagen wat ik blijkbaar hier ook gedaan heb
Och gewoon gaan, als men er niet tegen kan, moet men maar een abo nemen en je op negeren zetten.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan er iig niet komen
kan moeilijk daar weer mensen wegjagen wat ik blijkbaar hier ook gedaan heb
Hier? Dat is al van een hele lange tijd terug.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:21 schreef Ynske het volgende:
waar staat dat trouwens dat dat niet meer mag van die ava's?
die gold? Oh, die verveelt zich en heeft zo af en toe postdiarree. En soms is de KSC stil, dus komt ie hier.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:30 schreef Ynske het volgende:
ik volg dat gedoe met al die klonen alleen niet
ahaquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef Pheno het volgende:
gold is die nepbelg/importbelg/exportnederlander.
aaa dn diequote:doppendoosch is hier al een tijdje. en jemoeder, etcetc.
Ik kan best eng zijn, hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
die mensen zijn daar niet, behalve Ymmes die broodfok van goudhamsters tegen wil gaan door het kopen van die beesten bij de intratuin
maar dat is net zoiets als t vooroordeel van kliekjes in FOT
en t enge van OUD
allemaal bullshit
Da's best handig zoquote:Op donderdag 24 september 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent een Belg, dus je eng zijn is geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |