Goldfinger is tof.quote:Op maandag 21 september 2009 @ 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen nog maar op vrijdag bestellen
+t en het is oke. Dank u voor uw mededeling.quote:
Het is van goud, makkelijk schoon te maken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Jij weet niet waar zijn vinger allemaal komt.
Zeg dat maar tegen Jill uit de film Goldfingerquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
+t en het is oke. Dank u voor uw mededeling.
[..]
Het is van goud, makkelijk schoon te maken.
Zal ze luisteren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Jill uit de film Goldfinger
nee, ze is dood. Verguld.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ze is dood. Verguld.
Oh, dat was een spoiler
Op FFWD drukken mocht je die film zien. Gelukkig gebeurt het in de eerste 5 minutenquote:
Leuk van je hoor, gelijk het begin van een film verklappen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FFWD drukken mocht je die film zien. Gelukkig gebeurt het in de eerste 5 minuten
Ghost is natuurlijk te voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:08 schreef Ynske het volgende:
lullig overigens dat Patrick Swayzi dood is, maar nu weet ik na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren wel welke film t was met die dooie gast
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk van je hoor, gelijk het begin van een film verklappen.
[..]
Ghost is natuurlijk te voor de hand liggend.
Ik ben nooit fan van hem geweest, of tegenhanger. Maar he, je gunt het niemand.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:08 schreef Ynske het volgende:
lullig overigens dat Patrick Swayzi dood is, maar nu weet ik na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren wel welke film t was met die dooie gast
quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
quote:
jij ook nietquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Het is van goud, makkelijk schoon te maken.
Vond hem wel een leuk acteur. Leuke films gemaakt. Ben al geen fan type, dus niemand hangt er bij mij in poster boven mijn bed.quote:
Die op dat bruggetje? Nicequote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef qu63 het volgende:
Ik heb een nieuwe foto geupload!http://fotoboek.fok.nl/qu63
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |