Verhaal:quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat ook een manier van betalen? Ik voorzie nu al problemen als ik dalijk m'n Macbook wil gaan betalen met de CC. Dat gaat niet lukken aangezien dat limiet dus 1.000,- is.
Maargoed, zal eventjes een belletje doen naar Apple.
En dat heeft er niet een héél klein beetje mee te maken dat je 'm wilt bestellen via een ADC account dat je op naam van je vriendin wil zetten omdat je zelf niet studeert? Just askin'quote:Op maandag 7 september 2009 15:32 schreef Nashje het volgende:. Leuk, die Macbooks, maar het is nog moeilijker aan te komen dan een 15-eiige siamese tweeling.
Nee, geen fuck mee te maken. Heb het ook geprobeerd op m'n eigen account, maar werkte net zo minquote:Op maandag 7 september 2009 16:00 schreef Zpottr het volgende:
[..]
En dat heeft er niet een héél klein beetje mee te maken dat je 'm wilt bestellen via een ADC account dat je op naam van je vriendin wil zetten omdat je zelf niet studeert? Just askin'
Een MBP bestellen was hier een kwestie van bellen, 2 dagen wachten en iPod Touch verkopen nl. Daar kwamen weinig tweelingen, siamees of niet, aan te pas.
Niet tegelijkquote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Beide tegelijk? Dan zou ik eerst eens kijken wat dat veroorzaakt heeft in plaats van direct iets nieuws er in te schroeven
Welkom!quote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef Codho het volgende:
Mijn eerste macbook (en ipod) is althans vandaag aangekomen. Ben nu even op advies de batterij aan het vol laten lopen en dan kan ik echt beginnen.
Heb je een goede handleiding gevonden om dit met een SL install disk te doen?quote:Op maandag 7 september 2009 17:47 schreef Flepke het volgende:
Sneeuwpoes draait eindelijk stabiel op mijn hackintosh @ 64 bit
Sluimerstand, geluid en alles eigenlijk werkt perfect
quote:Bij snow zit ook safari 4.0, bij safari 3.x werd de tabbladen balk altijd weergegeven/ was daar een menu optie voor. Is dit ook mogelijk in 4.0?
Om het te verduidelijken: als je twee tabbladen in een safari scherm hebt heb je een extra balk, ik wil die balk ook hebben als er maar een tab open is.
1 |
Je kunt een van de custom CSS oplossingen gebruiken (even googlen, gebruik zelf alleen ClicktoFlash).quote:Ook ben ik wel benieuwd ofdat er al een fatsoenlijke adblock is voor safari 4.0 @ 64bit
Nice! Heb je een standaardconfig besteld of er iets aan veranderd / toegevoegd? In het laatste geval duurt het langer (al is het maar een VGA-kabeltje in de doos). Standaard config op voorraad = een dag of 2.quote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef appelsjap het volgende:
Hee jongens, ik heb net een macbook pro besteld.![]()
![]()
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 18 Sep, 2009 - 21 Sep, 2009.
Ik heb intern wat veranderd jaquote:Op maandag 7 september 2009 18:00 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nice! Heb je een standaardconfig besteld of er iets aan veranderd / toegevoegd? In het laatste geval duurt het langer (al is het maar een VGA-kabeltje in de doos). Standaard config op voorraad = een dag of 2.
Snap ik ook welquote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef Maravilla het volgende:
Gefeliciteerd!
Tussen 18 september en 21 september denk ik.
Ik heb de dvd naar hardeschijf geript en dan ergens een regel weg gehaalt en toen vanuit leopard install gedaan. Dan het gebruikelijke bootloader, kext, EFI strings verhaaltje en voilaquote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb je een goede handleiding gevonden om dit met een SL install disk te doen?
Thxquote:
Ik zal eens googlen, nogmaals bedanktquote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je kunt een van de custom CSS oplossingen gebruiken (even googlen, gebruik zelf alleen ClicktoFlash).
Wachten dusquote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef appelsjap het volgende:
De MBP komt helemaal uit China zei die gast.
Gewoon omdat het kan!quote:
Dat hoort ook niet, daarom wordt ie gefixed voor jequote:Op maandag 7 september 2009 18:13 schreef Christiaan het volgende:
Zo, MBP is naar de reparatie. Na het Superdrive-probleem wilde hij ook niet meer booten in OS X. Moet niet horen bij zo'n ding van twee maanden oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |