Ga nou maar bellen met je CC maatschappij of Applequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Heb op de site van ABN Amro gezocht over de limieten van de CC:
[..]
Ligt het dus niet aan.
Is dat ook een manier van betalen? Ik voorzie nu al problemen als ik dalijk m'n Macbook wil gaan betalen met de CC. Dat gaat niet lukken aangezien dat limiet dus 1.000,- is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Of gewoon met Apple Sales.
Nee, dat is gewoon de (telefonische) verkoop afdeling van Apple.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat ook een manier van betalen?
En maand limiet? deze maand (4dagenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Heb op de site van ABN Amro gezocht over de limieten van de CC:
[..]
Ligt het dus niet aan.
Of bel gewoon de klantenservice van ABN AMRO. Wellicht is er iets anders wat fout loopt. Kunnen zij waarschijnlijk wel nakijken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
Ligt het dus niet aan.
Ze zijn hem al aan het bouwenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:12 schreef broer het volgende:
Wat mij betreft mag 10.6.1 snel verschijnen. Deze versie heeft hier en daar nog issues met Spaces en hij begint om de haverklap te blazen. Vooral dat laatste is erg irritant.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ze zijn hem al aan het bouwen
't zou tof zijn als ze die Flash een keertje goed maken.quote:more notes for 10.6.1
- Network Diagnostics now offers to remove manually-entered DNS values for DHCP configurations
- Software Update for printer drivers of Bonjour/USB printers
- HICocoaView double-redraw during live resize
- Bluetooth connection to nearby printers on startup
- libdispatch object use after deallocation
- Sending of messages with Mail where the SMTP server response has no text
- Upgraded email accounts and SMTP servers that require authentication on port 587 but not port 25
- Printer custom keywords added/edited by auto setup tool are now migrated after software update
- Generic drivers are now visible in printer driver list
- WWAN devices that use the AppleWWANSupport2 component
- Updated to Flash 10.0.32.18
Na 20 minuten wachten was de conclusie dat ik een mailtje mocht gaan sturen naar eurodev@apple.com.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Nashje het volgende:
Maargoed, zal eventjes een belletje doen naar Apple.
Die Flash update kun je zelf ook doen, ware het niet dat die het "opstijgingsprobleem" nog niet verhelpt..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:47 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
't zou tof zijn als ze die Flash een keertje goed maken.![]()
Maar heb zon vermoeden dat deze update dat niet is.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef JohnnyStardust het volgende:
Hallo allemaal
[ afbeelding ]
[..]
http://www.appleinsider.c(...)etails_revealed.html
Er zit ook gewoon een screencapture functionaliteit in de nieuwe Quicktime...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn SL doet raar
Soms blijven bestanden die ik wil verslepen hangen aan mn cursorDan laten ze dus niet meer los, echt heel irritant. Vervolgens flikkert alles over mn scherm (verlate handelingen van mijn muis) en iShowu HD is keihard aan het buggen (knoppen reageren niet meer etc).
Maar volgens mij ligt dat aan OF mn wacom OF iShowU
Het is een iPod/iTunes event, en het meest uit de richting is de Apple TV misschien nog, maar ik denk dat je voor de Mac's geen veranderingen hoeft te verwachten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef Joeriii het volgende:
Wat verwacht men eigenlijk op 9 september? Ik ben van plan om een Macbook Pro te kopen, maar ik kan denk ik beter even wachten daarmee tot na 9 september.
De macbooks zijn net nog geüpdatet, dus daar zal wel niet veel nieuws (bij) komenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef Joeriii het volgende:
Wat verwacht men eigenlijk op 9 september? Ik ben van plan om een Macbook Pro te kopen, maar ik kan denk ik beter even wachten daarmee tot na 9 september.
Ok, ik hoop stiekem van wel natuurlijk. Ik had een gerucht gelezen dat er misschien een blu-ray speler in de Macbooks zou komen, maarja, het blijft een geruchtquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De macbooks zijn net nog geüpdatet, dus daar zal wel niet veel nieuws (bij) komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |