abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76761499
de nieuwe baan is binnen en ik ga meer verdienen dan gepland
dus daarmee zijn ook alle finacieringsproblemen opgelost
moes komt morgen kijken naar de probs
de vloer moet er sowieso weer uit
en waarschijnlijk alle cv leidingen
morgen weet ik dan eindelijk of we er ooit nog in kunnen (we zitten nu bijna op de 5de maand)

zometeen even kijken voor een nieuwe scooter voor naar mijn werk mee te nemen
vroem vroem
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_76782311
lijkt me dat moes dit kosteloos moet oplossen niet?
pi_76783114
Ik hoop het wel voor TS, wat een drama zeg
pi_76787104
moes lost het kostenloos op
maar ze zitten nu al te zeiken van: ja maar jij

en de verzekering dekt ineens een aantal kosten niet meer wat dus mss zon 4000 euro scheelt
maar dat zoekt mijn financieel raadgever nog uit
waarschijnlijk heeft de vve hier steken laten vallen
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_76830266
alles is weer akkoord en alles word ook weer opgelost

de vloer gaat er helemaal uit en word vervangen
en het keukeneiland word gedemonteerd en/of vervangen
en moes gaat zsm alle problemen oplossen

nieuwe opleverdatum + het vervangen van de vloer is nu dus nog 2 maanden

ik moet dit topicnaam nog veranderen in: het grote rampproject
SuperwormJim:
pi_76833126
wat een ellende na je ellende zeg! Hoop voor je dat de keukenkastjes heel blijven gezien moes echt eerste klas prutsers zijn zeg! Heb je al financiele compensatie door hun toedoen (eesr 4 maanden niet komen, nu nog weer 2,5 maand in de ellende)?
pi_76848161
het komt wel goed
en de schuldvraag word nog naar gekeken

en ik kan me er atm niet druk om maken
vanmorgen onderweg voor de eerste werkdag toen ik werd beroofd
ik ben niets bijzonders kwijt maar sloeg hem op zijn gezicht waarna mijn hand brak
en heb een gekneusde rib dankzij die l8l
maar ik heb pijnstillers gekregen en spullen waar je een beetje heel erg suf van word
ben allang blij dat ik geen mes in mijn ribben heb
dus ik loop als een stonede zombie door het huis
maandag werken met mijn hand in het gips.. leuke eerste werkdag

ik voel me stoned..

[ Bericht 9% gewijzigd door tim1986 op 15-01-2010 13:22:17 ]
SuperwormJim:
pi_76848308
stonede post.. nvm
SuperwormJim:
pi_76848316
Hemeltjelief ! beroofd ! wat een ellende.
Zijn die k.zakken zo vroeg al aan het werk?

Sterkte !!!
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 14:20:06 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_76850796
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef tim1986 het volgende:
het komt wel goed
en de schuldvraag word nog naar gekeken

en ik kan me er atm niet druk om maken
vanmorgen onderweg voor de eerste werkdag toen ik werd beroofd
ik ben niets bijzonders kwijt maar sloeg hem op zijn gezicht waarna mijn hand brak
en heb een gekneusde rib dankzij die l8l
maar ik heb pijnstillers gekregen en spullen waar je een beetje heel erg suf van word
ben allang blij dat ik geen mes in mijn ribben heb
dus ik loop als een stonede zombie door het huis
maandag werken met mijn hand in het gips.. leuke eerste werkdag

ik voel me stoned..

no shit...

heb je al aangifte en zo gedaan? en wat zei je werkgever ervan?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_76852462
aangifte gedaan en mijn werkgever was heel aardig en die vond het best als ik maandag begon

net even parket tree in lelystad gebeld (die gasten verdienen echt een warme douche vanwege hun service)
misschien krijgen we helaas geen planken terug met dezelfde lengte
de ''oude'' vloerdelen waren soms wel 5 meter lang alleen dat schijnt dus vrij zeldzaam te zijn
maar door een verhaal van congo en efficientie heen te graven heb ik wel gehoord dat het dus wel eens voorkomt dat ze extreem lange planken binnenkrijgen
dus hij doet zijn best om zo lang mogelijke vloerdelen terug te krijgen

ik heb nog heel wat kwaliteits ongelakt brandhout te koop
wie wil? zon 40 m2 en 2 cm dik
SuperwormJim:
pi_76859359
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:54 schreef tim1986 het volgende:
aangifte gedaan en mijn werkgever was heel aardig en die vond het best als ik maandag begon

net even parket tree in lelystad gebeld (die gasten verdienen echt een warme douche vanwege hun service)
misschien krijgen we helaas geen planken terug met dezelfde lengte
de ''oude'' vloerdelen waren soms wel 5 meter lang alleen dat schijnt dus vrij zeldzaam te zijn
maar door een verhaal van congo en efficientie heen te graven heb ik wel gehoord dat het dus wel eens voorkomt dat ze extreem lange planken binnenkrijgen
dus hij doet zijn best om zo lang mogelijke vloerdelen terug te krijgen

ik heb nog heel wat kwaliteits ongelakt brandhout te koop
wie wil? zon 40 m2 en 2 cm dik
en wat is brandhout.
is het niet te schuren en dat je weer een mooie vloer krijgt.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 18:07:31 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_76860330
Ik denk dat t kromgetrokken is?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_76863541
Help mijn man sticht brand
U MAD?
pi_76882248
het is behoorlijk krom ja
en aangezien je met lange lengtes zit kun je ze niet meer goed leggen
dus iemand met een hobbyproject voor een meubeltje of iemand met een allesbrander kan hier wel blij mee zijn
hout met enorm hoge dichtheid.. blabla

pillen zijn weer helemaal uit mijn systeem..
zometeen komt de keukenboer om te kijken wat er gebeuren moet
pff.. 8.15 is geen tijdstip op zaterdag
SuperwormJim:
pi_76975827
wat een pech heb je achter elkaar zeg, engeltje pissed gemaakt?
wat zei de keukenman?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_76983749
dat de keuken er waarschijnlijk heel uit komt
maar hij ziet ook een grote kans dat het blad kan breken
hij komt op dezelfde dag als de vloerenleggers en probeert de keuken dan beetje bij beetje te liften

fingers crossed.....
SuperwormJim:
pi_76988845
het zit je niet mee zeg, pfff
namaste
pi_77471096
binnenboel is geschilderd door moes maar die ga ik maandag bellen dat ze weer terug moeten komen
ze zijn een plankje vergeten en de verf zit er op alsof het door een leerling is gedaan die nooit eerder een kwast heeft gezien
en dinsdag komt dan eindelijk de loodgieter om de lekkage te repareren
en nogmaals de warme douche voor parket tree
ze gaven eerst een datum op van 8 maart maar toen ik vroeg of het niet wat eerder kon omdat wel al zon lange tijd uit het huis waren kwam hij met 22 februari
hij zei dat het erg krap was omdat ze normaal gesproken 3,5 dag nodig hadden maar ze komen nu met een hele voetbalploeg aan mensen.. de vloer word eruit gehaald terwijl de nieuwe er al word ingelegd
en dan loopt er ook nog de keukenboer bij
dus 25 februari om 3 uur moet de vloer droog zijn voor gebruik en dan komt ook de bank

en het lullige is dat we het dan wss gelijk in de verkoop zetten
we gaan zoeken naar wat meer rust in ruimte in lelystad
we hebben al een maisonette van 110 m2 gezien in leystad met schuin dak
en cabriodakramen van 2,5 bij 2,5 meter!!
met uitzicht over het ijselmeer
en dan uiteraard weer een klustopic maar daar hoeft niet zo veel meer te gebeuren
SuperwormJim:
pi_77471396
Doe nog eens wat foto's...
pi_77472454
er gebeurt niet zo heel veel eigenlijk dus fotos hebben weinig zin
maar ik zal mss vanavond ff creatief doen
SuperwormJim:
pi_77619734
is het alleen dat jullie meer ruimte en rust willen voor de verhuizing of speelt het ook mee dat dit huis in de fik gestaan heeft?
kan me zo voorstellen dat je er, zeker met al die tegenslag, echt totaal geen zin meer in hebt dit huis, dan liever ergens elders een frisse start en echt helemaal opnieuw.

linkje naar eventuele nieuwe woning?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_78329566
jeej eindelijk weer iets wat lijkt op opbouwen.... nieuwe vloer is geariveerd
hij is echt supermooi.. en lichter als de oude

morgen lakken... en kijken of ie dan nog zo mooi is..
plinten zijn ook super.. mooie zware plinten van super kwaliteit
1000x dank aan het adres van parket tree want ik heb nog nooit zon mooie vloer gezien
deze gast heeft echt verstand van zijn vloertjes
en ze hebben zelfs de vloer in de meterkast doorgelegd.. om alle leidingen heen

morgen of overmorgen volgen betere foto's

p.s. op de middelste foto zie je rechts middenin een stukje proefplint
de vloer word net iets lichter als dat stukje
SuperwormJim:
pi_78330400
al wat verder met de financiele compensatie?
pi_78331530
Daar kan ik nog heel even niet op in gaan omdat daar nu juridische stappen voor wordern ondernomen
Ik kan wel zeggen dat het helemaal goed zal komen
SuperwormJim:
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 08:01:11 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_78331821
Wat mooi! En fijn dat je er zo blij mee bent
pi_78444244
Vandaag is de bank bezorgd en worden de gordijnen opgehangen..... jeej ..
Ben echt benieuwd hoe het geworden is..
SuperwormJim:
pi_78450520
nog steeds met crappy cam maargoed..
er is weer wat gebeurd..
er is ook wel een foutje gemaakt maar dat zie je wss niet.. 10tje voor degene die dat wel doet
maar ook dat word heus wel weer hersteld

de laatste lootjes alweer.. en ik vind de vloer nogsteeds super mooi
SuperwormJim:
pi_78453258
De kastdeuren moeten om en om?
Mooie vloer inderdaad
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_78454865
ik moet nog 2 deurtjes ophangen.. in het midden blijft de kast open maar dat was zo gepland
verder lijkt het hier op de fotos heel donker terwijl het irl een beetje te wit is
en in het echt zit er een zilver lijntje in de gordijnen wat een beetje reflecteerd maar dat zie je hier ook niet.
maar we zijn nog niet klaar.. kleurtjes komen nog
SuperwormJim:
pi_78482965
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef tim1986 het volgende:

er is ook wel een foutje gemaakt maar dat zie je wss niet.. 10tje voor degene die dat wel doet
Afzuigkap sluit niet aan op plafond?

Verder wel super geworden, zeg!
pi_78487469
ja ik heb nog veel te doen ja.. moet nog een koofje maken maar nee .. de gordijnrails zijn verkeerd opgehangen ..
een bekende heeft de gordijnrails middenin het pad van het radiator gehangen..
ik kom daar aan met de nieuwe gordijntjes en zag na 1 blik op de rails.. dit is gewoon ge*%%#$@$t
moet ik het alsnog een keer doen en zitten er allemaal gaten in het plafond

en de vloer is ook dit keer gelakt trouwens omdat ik de vorige keer al zag dat olie absoluut niks was voor mij.. dus dat is goed opgelost zo
SuperwormJim:
pi_78490756
O haha, nee dat zag ik inderdaad niet, dat het 'm in de plek van de gordijnen zat. Wel vervelend dat het nu opnieuw moet. Maar goed, verder ziet alles er echt goed uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')