abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 08:01:11 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_78331821
Wat mooi! En fijn dat je er zo blij mee bent
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78444244
Vandaag is de bank bezorgd en worden de gordijnen opgehangen..... jeej ..
Ben echt benieuwd hoe het geworden is..
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_78450520
nog steeds met crappy cam maargoed..
er is weer wat gebeurd..
er is ook wel een foutje gemaakt maar dat zie je wss niet.. 10tje voor degene die dat wel doet
maar ook dat word heus wel weer hersteld

de laatste lootjes alweer.. en ik vind de vloer nogsteeds super mooi
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_78453258
De kastdeuren moeten om en om?
Mooie vloer inderdaad
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_78454865
ik moet nog 2 deurtjes ophangen.. in het midden blijft de kast open maar dat was zo gepland
verder lijkt het hier op de fotos heel donker terwijl het irl een beetje te wit is
en in het echt zit er een zilver lijntje in de gordijnen wat een beetje reflecteerd maar dat zie je hier ook niet.
maar we zijn nog niet klaar.. kleurtjes komen nog
SuperwormJim:
pi_78482965
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef tim1986 het volgende:

er is ook wel een foutje gemaakt maar dat zie je wss niet.. 10tje voor degene die dat wel doet
Afzuigkap sluit niet aan op plafond?

Verder wel super geworden, zeg!
pi_78487469
ja ik heb nog veel te doen ja.. moet nog een koofje maken maar nee .. de gordijnrails zijn verkeerd opgehangen ..
een bekende heeft de gordijnrails middenin het pad van het radiator gehangen..
ik kom daar aan met de nieuwe gordijntjes en zag na 1 blik op de rails.. dit is gewoon ge*%%#$@$t
moet ik het alsnog een keer doen en zitten er allemaal gaten in het plafond

en de vloer is ook dit keer gelakt trouwens omdat ik de vorige keer al zag dat olie absoluut niks was voor mij.. dus dat is goed opgelost zo
SuperwormJim:
pi_78490756
O haha, nee dat zag ik inderdaad niet, dat het 'm in de plek van de gordijnen zat. Wel vervelend dat het nu opnieuw moet. Maar goed, verder ziet alles er echt goed uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')