Wat moest ze anders doen.quote:
Inderdaad..het publiek begon te klappen en toen bedankte ze hen maar op ongemakkelijke wijze..quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat moest ze anders doen.
Ze sloeg die laatste bal op MP, daarna liep ze naar de overkant om ff te kijken naar Lisicki, liep daarna eerst naar haar stoel om wat spullen neer te leggen en wat te drinken ofzo.
En zwaaide daarna wat naar het publiek.
Het is niet zo dat ze daar juichend over de baan stond te springen. Dat was onsportief geweest.
Ik vond het een goede ingetogen reactie.
Waarom zou ze niet zo het publiek mogen bedanken en een klein feestje mogen vieren? Ze verslaat tenslotte wel de nummer 23 geplaatst, niet niks voor zo'n meisje.
Yep !quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef Smart_ass het volgende:
Oh oke, dus daar komt ook een tiebreak in de 5e set?
Men's Singles - 2nd Roundquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
Redelijke pauperwedstrijden weer vandaag.
Alleen Cuevas - Koellerer en Acasuso - Ferrer spreken me aan.
Wat is er mis met:quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
Redelijke pauperwedstrijden weer vandaag.
Alleen Cuevas - Koellerer en Acasuso - Ferrer spreken me aan.
Inderdaad, ze is ook maar een qualifier (nr 139 op de ranking) , wat moest ze dan doen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat moest ze anders doen.
Ze sloeg die laatste bal op MP, daarna liep ze naar de overkant om ff te kijken naar Lisicki, liep daarna eerst naar haar stoel om wat spullen neer te leggen en wat te drinken ofzo.
En zwaaide daarna wat naar het publiek.
Het is niet zo dat ze daar juichend over de baan stond te springen. Dat was onsportief geweest.
Ik vond het een goede ingetogen reactie.
Waarom zou ze niet zo het publiek mogen bedanken en een klein feestje mogen vieren? Ze verslaat tenslotte wel de nummer 23 geplaatst, niet niks voor zo'n meisje.
http://www.smh.com.au/new(...)4/1252001246536.htmlquote:"I was kind of scared to come to her,'' Rodionova said when asked about Lisicki's fall. ''I felt really bad. I didn't really know what to do, and that's definitely not the way I wanted to finish the match. I feel sorry for her. It's sport, but I don't want anyone to be hurt. I hope she gets better and that it's not a really bad injury."
Navarro - Dent ook inderdaad, vooral als ze continu serve & volley blijven spelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met:
Ferrero-Petzschner
Navarro-Dent
?
neen, niet bij mij (dames volg ik)quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef kevin_ het volgende:
Streams op atdhe down?
Inderdaad, gewoon op Eurosport uitzendenquote:
Same here.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef kevin_ het volgende:
Streams op atdhe down?
Op Firefox doen ze het niet, maar IE wel.
Da's een goed ideequote:Op vrijdag 4 september 2009 17:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon op Eurosport uitzenden
Dus vandaag er hard af, dat is altijd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef qonmann het volgende:
Hantuchova - King begonnen
Ben benieuwd, ze won van Stosur eerder
Thanksquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef qonmann het volgende:
Zeer goede TT overigens, de Belgen doen het zeer goed.
3 dames in de strijd nog![]()
..Nederlanders zijn in geen velden of wegen te bekennen
Dent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met:
Ferrero-Petzschner
Navarro-Dent
?
Ja die 6-0,6-0 tegen die arme Mirza heb ik nog gezien ..mon dieu,quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Szura het volgende:
*5-1 Pennetta![]()
Dat wordt een 6-1 6-1 en dus 6 schamele games afgestaan in 3 rondes
Cillic is ondertussen begonnen en staat nu met 2-0 voorquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:36 schreef Szura het volgende:
Cilic is al 10? minuten bezig met z'n openingsgame?![]()
Hoe ver gaat hij komen, denk je ?quote:
Ik heb hem 4e ronde verlies tegen Fernando Gonzalezquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoe ver gaat hij komen, denk je ?
Gewoon een eerste klas mongool, dan win je niet van JCF.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:11 schreef Szura het volgende:
Break Ferrero *5-4.
Als Petzschner dit verliest mag ie zich wel achter de oren krabben.
Hij heeft in deze set en in set 3 een break voorsprong weggegeven om daarna nog een keer gebroken te worden
Tja dat is wel zo maar dit is wel zijn baantype.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon een eerste klas mongool, dan win je niet van JCF.
Zo'n bullshit is dat van justin.tvquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:26 schreef qonmann het volgende:
Er zijn teveel streams naar Uw land![]()
Geen Azarenka meer
(of je moet een accountje kopen)
hmm...kwaliieit is ook veel minder dan die andere streamquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo'n bullshit is dat van justin.tv![]()
Je maakt me niet wijs dat dat ook is bij Isner-Ilhan van gisteren om 2 uur 's nachts![]()
Die site wordt ook steeds verneukter...
papaverteler , wellichtquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef Szura het volgende:
Birdshit stomme tyfuslul![]()
Sla die papeverteler toch gewoon van de baan man![]()
6-3 6-7
Ja, een mooi affiche.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport gaat bijna beginnen met uitzenden, kunnen we gaan genieten van de spannende wedstrijd Capdeville-Murray.
[...]
De dame in het geel uit het toernooi dus..quote:
Waarom kijken we hier überhaupt naar? Ze kunnen nog beter partijen van buitenbanen uitzenden dan de eerste vier partijen van de toppers. Daar is toch allemaal erg weinig aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Berdych wint de tie-break nu wel.
Simon 2-0 voor, spannend allemaal.
Ik kijk niet, tot nu toe is het idd allemaal niks, erg weinig verrassingen ook en toch al 5 dagen bezig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom kijken we hier überhaupt naar? Ze kunnen nog beter partijen van buitenbanen uitzenden dan de eerste vier partijen van de toppers. Daar is toch allemaal erg weinig aan.
Verstandig Ik heb hem nu wel aan staan maar ik kijk niet eens. Zou leuk zijn Als Federer-Hewitt morgen een beetje leuk wordt maar ik ben bang dat we tot volgende week moeten wachten voor wat spanning (bij de toppers althans, want verder zijn er wel spannende partijen maar die zeggen me dan vaak niet zoveel.)quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk niet, tot nu toe is het idd allemaal niks, erg weinig verrassingen ook en toch al 5 dagen bezig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef qonmann het volgende:
Krilenko gestarttegen Li
..en de relatief onbekende (vergeleken met de andere top-10-speelsters) russin Zvonareva serveert voor de match
6-2, 5*-4
Tuurlijk, jij post toch ook hier, maar ze is minder bekend dan de rest van de Top-10.quote:
quote:
Lekker voorspelbaar weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij bedoelde mijn grap.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde mijn grap.![]()
En ontopic weer graag, heren.
Capdeville mag na deze game gaan serveren voor 1-1 in sets.
Ik hoor dat Capdeville een keer bijna op de baan heeft gevochten met Ancic.![]()
Edit: Capdeville serveert de tweede set in stijl uit. Ben benieuwd naar het vervolg.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef northernlight81 het volgende:
Welke partijen komen er vanavond nog?
Speelde zeer aardig tegen Lopez woensdag ben benieuwd tegen Ivan Navarro kan ie normaal gesproken hebben!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Taylor Dent
Vier jaar moeten wachten om weer partij van hem live te zien (de laatste die ik me kan herinneren is tegen Hewitt op Wimbledon in 2005)
Ook droog.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef nightcowboy het volgende:
*4-0 Murray, deze set lijkt gelopen
quote:
Dat duurt nog wel even helaas, Almagro zal zo 2-1 voorkomen in sets, dus niet voor middernacht ga ik vanuit.quote:
Ban.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef Bramaldo11 het volgende:
GSM Li, kan me normaal niks schelen maar nu wel
Wel leuk dat het tegen Flipkens isquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even helaas, Almagro zal zo 2-1 voorkomen in sets, dus niet voor middernacht ga ik vanuit.
Zag vanmiddag een interview met haar en Kim..sympathieke meid is het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel leuk dat het tegen Flipkens is
Schandalig, waar is Kristie bijvoorbeeld? Die heb ik heel de week nog niet gehoord volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef nightcowboy het volgende:
Frank Kramer gaat het overnemen...nu ga je het krijgen![]()
![]()
Kristie heb ik vanmorgen (herhaling) nog gehoord. Bij de wedstrijd van Roddick geloof ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schandalig, waar is Kristie bijvoorbeeld? Die heb ik heel de week nog niet gehoord volgens mij.
En schiet een beetje op Almagro, ik wil Kim nog zien.
Ah ok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:36 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Nee maar nu komt Dent op de baan
Frankie Kramerquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef nightcowboy het volgende:
Frank Kramer gaat het overnemen...nu ga je het krijgen![]()
![]()
En 2-2 inmiddels.quote:
Gicquelquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:01 schreef wimderon het volgende:
Moodie/Norman verslaan Santoro/Gicquel met 7-6 7-6.
Santoro
En dan meteen gebroken *6-5 Navarro.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:49 schreef Bramaldo11 het volgende:
Twee setpunten laten liggen door Dent, waarvan ie toch de tweede echt had moeten maken. Alle tijd voor passing langs Navarro
Allle leuke partijen programmeren ze zo laat mogelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Beukt Venus een beetje door? Wil graag nog een setje of 2 van Rafa mee pakken. Heb em nog geen minuut zien spelen
Morgen niet:quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Allle leuke partijen programmeren ze zo laat mogelijk natuurlijk
4*-2 nu
Ah da's mooiquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Morgen niet:
Arthur Ashe Stadium
11:00 Start Men's Singles - 3rd Round
Roger Federer(SUI)[1] vs. Lleyton Hewitt(AUS)[31]
Not Before:13:00
Women's Singles - 3rd Round
Melanie Oudin(USA) vs. Maria Sharapova(RUS)[29]
Men's Singles - 3rd Round
John Isner(USA) vs. Andy Roddick(USA)[5]
Arthur Ashe Stadium
19:00 Start Women's Singles - 3rd Round
Dinara Safina(RUS)[1] vs. Petra Kvitova(CZE)
James Blake(USA)[21] vs. Tommy Robredo(ESP)[14]
Louis Armstrong Stadium
11:00 Start Men's Singles - 3rd Round
Novak Djokovic(SRB)[4] vs. Jesse Witten(USA)
Fernando Verdasco(ESP)[10] vs. Tommy Haas(GER)[20]
Women's Doubles - 2nd Round
Yung-Jan Chan(TPE) /
Katarina Srebotnik(SLO) vs. Serena Williams(USA)[4] /
Venus Williams(USA)[4]
Not Before:15:30
This match may be moved to Ashe Stadium.
Women's Singles - 3rd Round
Caroline Wozniacki(DEN)[9] vs. Sorana Cirstea(ROU)[24]
Ach hij heeft ook pas 1 partij gespeeld.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Beukt Venus een beetje door? Wil graag nog een setje of 2 van Rafa mee pakken. Heb em nog geen minuut zien spelen
Dan al tegen Venusquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:00 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voorspel vast de zondagavondsessie:
Berdych-Gonzo
Clijsters-Venus.
*4-2 Kiefer inmiddels in de tweede set.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:40 schreef Fukjoeman het volgende:
Jezus wat is die Kiefer in godsnaam aan het doen! Dikke bagel voor Nadal, 16 U/O's van Kiwi in 35 punten ofzo
. Ik ga slapen, morgen Fedje
Ik quote deze post omdat ik hier een linkje van wil, en wel als ik vanmiddag thuis komquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:06 schreef Bramaldo11 het volgende:
Dent heeft het net kapot geslagen![]()
Play suspended
Wat een held die Dent.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:55 schreef danusz1986 het volgende:
GSM Taylor Dent 11-9 in de 5e set tie-break!
Haha, hij pakt de microfoon van de chair umpire en bedankt de fans! ´´ you´re all unbelievable´´ En nog ff een rondje langs de baan![]()
[...]
hihi, je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:40 schreef Fukjoeman het volgende:
Jezus wat is die Kiefer in godsnaam aan het doen! Dikke bagel voor Nadal, 16 U/O's van Kiwi in 35 punten ofzo
. Ik ga slapen, morgen Fedje
quote:NEW YORK (ANP) - Voor de eerste keer in de 41-jarige historie van het grandslamtennis hebben de eerste zestien spelers van de plaatsingslijst zich in New York gekwalificeerd voor de derde ronde. Rafael Nadal voegde zich vrijdagavond (lokale tijd) bij het US Open als laatste man bij de laatste 32.
Het grandslamtennis dateert al van 1877 (Wimbledon). 41 jaar geleden (in 1968) begon de Open Era. Er wordt blijkbaar bedoeld dat dit de eerste keer in de Open Era is dat de top 16 van geplaatste spelers bij de heren in een grandslamtoernooi de derde ronde haalt.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het grandslamtennis dateert al van 1877 (Wimbledon). 41 jaar geleden (in 1968) begon de Open Era. Er wordt blijkbaar bedoeld dat dit de eerste keer in de Open Era is dat de top 16 van geplaatste spelers bij de heren in een grandslamtoernooi de derde ronde haalt.
quote:. Met het afsluiten van de tweede ronde
konden de annalen worden geopend voor
het historische gegeven dat voor het
eerst sinds de start van de 'open era',
toen het proftennis zijn intrede deed,
(in 1968) de top-16 de derde ronde van
een grandslamtoernooi weet te bereiken.
In augustus werd de trend gezet toen in
Montreal de nummers 1 tot en met 8 van
de plaatsing de kwartfinales haalden.De
week erop,in Cincinnati,stond de top-4
van de plaatsing in de halve finales.
Volgens Paul Capdeville,die van Andy
Murray verloor,kunnen topspelers altijd
iets extra's uit de hoge hoed toveren.
"En in tegenstelling tot 'de rest' is
hun niveau in de 5de set ook nog top."
quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dent wint
6-4 5-7 6-7 7-5 7-69
Wat een fantastisch nieuws om de dag mee te beginnen! 121 winners, en volgens de Amerikanen de wedstrijd van het toernooi tot nu toe. Nu volgt Andy Murrayquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:55 schreef danusz1986 het volgende:
GSM Taylor Dent 11-9 in de 5e set tie-break!
Haha, hij pakt de microfoon van de chair umpire en bedankt de fans! ´´ you´re all unbelievable´´ En nog ff een rondje langs de baan![]()
Wat een spanning! Vooral met het publiek en op het Granstand!
Het scheelt 6 uur, ze beginnen om 17.00 NL tijd (= 11.00 uur daar), scroll even naar boven naar Ambrosius post voor de drie topcourtsquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:38 schreef kevinoz het volgende:
weet iemand hoe laat het op dit moment is tijdens de US open?
En wanneer gaan ze weer beginnen?
121 winners?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:01 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
[..]
Wat een fantastisch nieuws om de dag mee te beginnen! 121 winners, en volgens de Amerikanen de wedstrijd van het toernooi tot nu toe. Nu volgt Andy Murray
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:38 schreef kevinoz het volgende:
weet iemand hoe laat het op dit moment is tijdens de US open?
17.00 uur NL tijd.quote:En wanneer gaan ze weer beginnen?
Hij vliegt er hierna natuurlijk wel gewoon uit tegen Monfils.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf dat Acasuso die kleine krijger van een Ferrer heeft gesweept. Werd tijd dat hij weer eens wat zou laten zien.
Ah ok, dus als het gekreun wat snel gaat, kan ik Andy lekker zien zweten voor sesamstraatquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
20.30 denk ik.
19.00 begint Sharapova nog.
Ja ik wil hem ook weleens zienquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:31 schreef kevin_ het volgende:
Is er een filmpje van Dent die het net molt?
Alstublieft niet zegquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:30 schreef EddyAlbena het volgende:
Goed te zien dat Dent terug is. Vond de Amerikanen jaren geleden altijd wel vet om te volgen (Roddick, Dent en Blake). Dent raakte helemaal in de vergetelheid door z'n blessure, de andere hadden een dip en zijn er uiteindelijk toch goed uitgekomen.
Komende vijf jaar Amerikaanse dominantie please
Zou wel vet zijn als ze nu ook allemaal doorgaan naar de 8e finalesquote:
quote:Going to the hospital for MRI today. Wish me luck.
about 24 hours ago from web
quote:It was very unlucky what happened yesterday. I´m very disappointed but I´ll come back stronger! I´m a fighter!
about 24 hours ago from web
quote:Rochus: "Altijd maar Kim dit en Justine dat" za 05/09/2009 - 14:27
Olivier Rochus heeft een paar moeilijke maanden achter de rug, maar staat er nu weer. Rochus ging op de US Open eervol onderuit tegen James Blake. Maar er zit hem wel wat dwars.
"In die maanden dat ik Challengers moest afwerken, kwam ik nauwelijks ter sprake. Terwijl er een enorm groot artikel verscheen over hoe graag Justine Henin gaat skiën."
"Het is constant Kim dit en Justine dat. Pas op, ze verdienen aandacht als ze prestaties leveren. Maar ik ga ook graag skiën, hé."
Over Dinara Safina, de nummer 1 bij de vrouwen, zegt Rochus: "Hoe die speelt, dat kun je toch geen tennis noemen. Als een man zulke matchen speelt, krijg je drie keer 6-1 op je broek. Het niveau is bij ons veel hoger."
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:20 schreef Szura het volgende:
Deze reactie van Rochus![]()
[..]
En terecht.
En ik ben het ook helemaal met hem eens wat betreft dat andere
Wat een huilie, ik ken hem veder nietquote:"Het is constant Kim dit en Justine dat. Pas op, ze verdienen aandacht als ze prestaties leveren. Maar ik ga ook graag skiën, hé."
Dat zegt meer iets over het niveau van het vrouwentennis in het algemeen dan over de geweldige klasse van Safinaquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:27 schreef kevin_ het volgende:
Dat gezeik altijd op Safina. Als je #1 staat doe je het beter als de rest, dus is het gewoon dik verdiend. Hulde voor Safina dat ze ondanks haar beroerde service en errors nog steeds wint en #1 staat
.
Eens,quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:27 schreef kevin_ het volgende:
Dat gezeik altijd op Safina. Als je #1 staat doe je het beter als de rest, dus is het gewoon dik verdiend. Hulde voor Safina dat ze ondanks haar beroerde service en errors nog steeds wint en #1 staat
.
Dat weet ik niet helemaal. Ze heeft echt een geweldige vechtersmentaliteit die je niet bij iedereen ziet. Hierdoor kan ze matches winnen ook als ze niet goed speelt. Toch wel een kwaliteit van Safina zelf. En ja iedereen weet dat het vrouwentennis minder dan het mannentennis is, maar so what?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over het niveau van het vrouwentennis in het algemeen dan over de geweldige klasse van Safina
Ja, wel te doen inderdaad. Ik hoop dat Federer-Hewitt een beetje een wedstrijd is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:34 schreef Chriz2k het volgende:
Eerste dag dat er écht veel potentiële kwaliteitswedstrijden zijn; Federer - Hewitt, Kohlschreiber - Stepanek, Verdasco - Haas (), Söderling - Querrey en Blake - Robredo.
Ik denk dat zelfs Federer-fan er wel over is te spreken.
Die is al half klaar als het een keer op tv is lijkt me.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel te doen inderdaad. Ik hoop dat Federer-Hewitt een beetje een wedstrijd is.
Hoe laat gaan ze dan uitzenden? Ik dacht vanaf 17.00 uur. Hoe lang duurt de Vuelta nog?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is al half klaar als het een keer op tv is lijkt me.
17.50 volgens de Eurosport-site.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe laat gaan ze dan uitzenden? Ik dacht vanaf 17.00 uur. Hoe lang duurt de Vuelta nog?
Da's wel laat ja.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
17.50 volgens de Eurosport-site.
Bedankt, ik zie het nu ook.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:05 schreef TheGeneral het volgende:
Op Eurosport 2 is Federer - Hewitt live.
Veel plezier met Federer !!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Abonnement op digitale tv nemen.
En de rebreak, 2-2.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zal nog wel terug breken maar Witten staat *2-1 voor tegen Djoko.
Nee, het is meer een ICT'er.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef TheGeneral het volgende:
Witten ziet er ook niet echt uit als een tennisspeler:
[ afbeelding ]
Ja, van *4-2 40-0 voor na 4-5* achter.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef Fukjoeman het volgende:
Federer? Die forehand draait echt zeldzaam slecht
En 23 U's in set 1 voor Federer. Da's behoorlijk extreem. Misschien kan hij het UE-record gaan breken in deze wedstrijd.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Handig, Eurosport 2 schakelt tijdens de opgooi van Hewitt over naar Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |