2 weken nadat ik Ten had gekocht, kwam het nieuws dat ze het album opnieuw gaan uitbrengen. Grrr!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe versie van Bleach die binnenkort uitkomt![]()
![]()
Das niet zo erg, iedereen is nl. verplicht ook de originele versie van Ten in huis te hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
2 weken nadat ik Ten had gekocht, kwam het nieuws dat ze het album opnieuw gaan uitbrengen. Grrr!
Maar dat bonus materiaal - troep die je erbij krijgtquote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das niet zo erg, iedereen is nl. verplicht ook de originele versie van Ten in huis te hebben
Je je je had een glas bier vastquote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is weer onderweg naar huis na de tweede editie van de 3FM (ex-)stagiairs borrel, ditmaal inclusief een verdwaalde nieuwslezer!
Ohja, en met die nieuwe NPO-balk heb ik niks te maken.
Glas appelsap denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Je je je had een glas bier vast.
Gelukkig dronk je het niet anders veranderd deze aardkloot wel heel snel.
Maar dan mis jequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:48 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster gaat maar eens richting bed
zal is tijd worden , het gezeur heeft lang genoeg geduurd , hij zal er nog wel een keer uitgehaald worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:32 schreef -Hans- het volgende:
MJ dus idd gisteren begraven..
en een A status gekregenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
De nederlandse dames waren gisteravond top. Mooi dat ze naar de 1/2e finale zijn gegaan, hebben ze écht verdiend
Dat hoorde ik vanochtend om 07:30 toen ik voor de parkeergarage stond.. Toch maar even gewacht voordat ik naar binnen reed, om het hele verhaal te horen.. Echt mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en een A status gekregen
Eensquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal is tijd worden , het gezeur heeft lang genoeg geduurd , hij zal er nog wel een keer uitgehaald worden.
gister hoopte je wat andersquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:19 schreef -Hans- het volgende:
Laatste dag vanMoke
als 3FM Meeeeeeeee-ga-hit
.
Ik hoop dat de Editors de nieuwe Megahit hebben
Hans wedt nooit op 1 paardquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:02 schreef muisje-eliza het volgende:
goodmorning![]()
[..]
gister hoopte je wat anders
Is dat zijn nummer? wat een fucknummer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel met zijn tuintje in mijn hart
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:02 schreef muisje-eliza het volgende:
goodmorning![]()
[..]
gister hoopte je wat anders
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans wedt nooit op 1 paard
Zo kud iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, stiekum wel.
Jammer dat het de korte versie is.
LOVE the hair.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef cosmick het volgende:
Klassieker. Wat vond ik dje John Taylor vroeger cool.
.
Best wel tof iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
Lekkah nummer. Die break, echt waanzinnig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:45 schreef themauster het volgende:
Gooodmorning Holland![]()
![]()
Vandaag het EW Bridgetgolftoernooi ben benieuwd of we er ook wat van kunnen zien op 101tv en daarna Der Rudy met een geweldige playlist
tis een schande voor de nederlandse radioquote:
De slechtse DJ op 3 fm. Totaal humorloos....quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
tis een schande voor de nederlandse radio
indd tis geen dj maar gewoon een schaap gelukkig hebben we KX nog al zal ik vanmiddag gaan kijken naar de onderzoeksresultaten van het koninginnedagdrama op rtl7/journaal24/politiek24quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
De slechtse DJ op 3 fm. Totaal humorloos....
quote:
De slechtste is ze niet , maar of je haar nou elke dag op de radio moet horenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
De slechtse DJ op 3 fm. Totaal humorloos....
Nieuw boek van Ekdom!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef themauster het volgende:
Ik las trouwens gister in een boek over Veronica geschreven door de baas van Ekdom de volgende bekende Veronica kreet:
Maar die krijg je niet zomaar,daar moet je wel wat voor doen!
waar hoor ik dat nou elke vrijdag?
Door de Baas van Ekdom , niet Ekdom zelfquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nieuw boek van Ekdom!Nu hopen dat deze minder snel uit is
Best een tof park trouwens. http://www.midgetgolf-amstelpark.nl/index.phpquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
als dit weer nog door gaat zetten dan hebben ze echt mazzel bij ekstra weekend midgetgolf tournooi
ziet er inderdaad erg netjes uit , meeste midgetgolf banen die ik ken vallen bijna van ellende uit elkaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best een tof park trouwens. http://www.midgetgolf-amstelpark.nl/index.php
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door de Baas van Ekdom , niet Ekdom zelf
Maak niet uit
Dat is het ook.quote:
Wel aardig, dank jequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]hoe is het de aankomende mama
dat was het eerste met onze badkamer wat we geregeld hebben in ons nieuwe huis , na de problemen met de aannemer. Dat we konden douchen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wel aardig, dank jeDruk in de stress om de verbouwing van Tinus' slaapkamer en onze nieuwe badkamer. Wat een hel zeg. We kunnen al 3 weken niet douchen en met je kop onder de kraan is echt klote
![]()
Vanavond gaan we naar mn schoonouders om te douchen. Wat een weelde zal dat zijn![]()
Maar met de kleine gaat het goed
We hebben een dakkapel in de badkamer nu, en nu is de hele badkamer kaal omdat de vloer er uit moest. En omdat de douche verhuist en er een bad komt, is alles leeg en kunnen we gewoon op geen enkele mogenlijk heid douchen. Nu zou het oorspronkelijke plan 3 weken duren, nu komen er zeker wel 2 bij wegens vertraging van tegels en andere problemen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat was het eerste met onze badkamer wat we geregeld hebben in ons nieuwe huis , na de problemen met de aannemer. Dat we konden douchen.
aan de schandpaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als Michiel dit ziet...
Da's wel heel mild... Opknopen aan de hoogste boom!quote:
ik had nog niet genoemd wat er ging gebeuren als hij aan de schandpaal vast zatquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's wel heel mild... Opknopen aan de hoogste boom!
Deadmau5 ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik zal deze als MH echt missenBen benieuwd wat de nieuwe wordt!
Ik heb dus echt geen flauw idee welk nummer dat is, ik hoor jullie er al de hele week over, maar volgens mij mis ik hem steedsquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen flauw idee welk nummer dat is, ik hoor jullie er al de hele week over, maar volgens mij mis ik hem steeds![]()
Issie op yoetoep?
Zou best logisch zijn.quote:
quote:
sorry, had eerst de verkeerdequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh die, ja die is wel fijn! En tering wat irritant, ik vraag je om een liedje, niet om een film
Beetje afwisselen tussen goede nummers kan geen kwaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:45 schreef Vlindur het volgende:
Ja, snel de link veranderen he! Die is slim![]()
Maar dat nummer is wel leuk ja. Al heb ik liever Moke achtige geluiden uit mijn radio
Maar het niet voor mijquote:
En bierquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als Michiel dit ziet...
Hele goede keusquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
En Deadmau5 is de nieuwe MH! Aldus de heer Ekdom op KX.
Een danceplaat als megahitquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
is Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand dan geen danceplaatquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Een danceplaat als megahit. Moet niet gekker worden
.
Waarom verklappen ze het nou steeds? Dan is het toch helemaal niet 'spannend' meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
omdat het onzin is om het niet te verklappen en er geheimzinnig over te doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom verklappen ze het nou steeds? Dan is het toch helemaal niet 'spannend' meer?
Jawel zeker ook eenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand dan geen danceplaat
Wow ! te gek zegquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jewel...ze is zometeen terug bij de Sander en Claudia show
Maar niet aaneengesloten.. En daarnaast zit ze niet alleen, maar wel met Sander. En dat is dan veel minder erg, want dan heeft ze niet het alleenrecht op de radio.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jewel...ze is zometeen terug bij de Sander en Claudia show
Alleen de combinatie sander en claudia is dodelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar niet aaneengesloten.. En daarnaast zit ze niet alleen, maar wel met Sander. En dat is dan veel minder erg, want dan heeft ze niet het alleenrecht op de radio.
Dat zei ik dan ook niet, ik zei 4 uur Claudia vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar niet aaneengesloten.. En daarnaast zit ze niet alleen, maar wel met Sander. En dat is dan veel minder erg, want dan heeft ze niet het alleenrecht op de radio.
NJa, het meeste zal ik in de auto beluisteren. Mocht het echt zo erg zijn, kan ik gemakkelijk overswitchen of een cdtje opzettenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen de combinatie sander en claudia is dodelijk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef Ekdom het volgende:
[..]
Een heftig regengebied met onweer, windstoten en golfballen zo groot als hagelstenen trekt vanavond over de ekstra weekend midgetgolfbaan..
nick change aanvragen, scheelt niet erg met jouw nickquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:24 schreef themauster het volgende:
Mensen wat is de nieuwe MH toch een plaat
Zijn nieuwe plaat is helemaal tenenkrommend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Vlindur het volgende:
Van dat haus am See ben ik inmiddels schijtziek
Nog niet (bewust) gehoordquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe plaat is helemaal tenenkrommend.
Bedoel je Alles Neu? Die's waanzinnig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe plaat is helemaal tenenkrommend.
Die's inderdaad wel tofquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bedoel je Alles Neu? Die's waanzinnig!
Ik vind het ook zo totaal niet jammer dat ze zijn gestoptquote:
Helaas het is smurfenhouse gewordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Justin![]()
![]()
![]()
![]()
kheb snel op Cappella gestemt...kheb geen zin in tweeunlimited
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helaas het is smurfenhouse geworden
Ze hebben ook wel iets goed te maken na al die slechte megahitsquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Moke als 3FM Megahit was echt smullen hoor![]()
. Eindelijk krijgen ze de aandacht die ze verdienen
.
Straks dus Deadmau5 als nieuwe Megahit en ook dat is echt eenMegahit
Haha, absoluutquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel iets goed te maken na al die slechte megahits
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel iets goed te maken na al die slechte megahits
Ik ga hem zo weer op KinkFM zetten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Corne zal wel weer vanaf een bandje komen want ook dit weekend is er weerMotoGP
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ga hem zo weer op KinkFM zetten.
Die herrie van Corne..
Oja, ik heb nog niet gereageerd op de MH:quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:15 schreef Cee het volgende:
Weekend/vakantie/yeeeaaahhh!
Mag ik daarbij ook even mijn enthousiasme uiten voor de MH van deze week?
enthousiasme: 0%
aantal uitingen van enthousiasme: 0
Oftewel, ik was er al bang voor dat die hijgerige baggerplaat gekozen zou worden. Gelukkig ben ik vanaf dinsdag niet meer in den lande, hoef ik het ook niet 20 keer per dag aan te horen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:17 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, net terug van de lokale snackbar. 1 grote friet en een frikandel. Met moeite ging het erin... Nog altijd respect voor die 2 pizza`s Hans
lolquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:35 schreef radio3fmfan het volgende:
ha ha Frits Sissing - Tuintje in mijn hart (Mi Rowsu) live @ giel 3fm
![]()
Wat ga jij eigenlijk vanavond kijken? EW of toch De Pfaff's?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
Morgen naar Nikkiop graspop baflo
Met mijn appel doet ie het ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:49 schreef Wheeling het volgende:
filmpje van Veenstra Veenstra
maar ik kan het niet belijken??
weet iemand een oplossing IE, firefox en Safari geprobeert
http://qik.com/m/v/2776591
Check even deze link.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:49 schreef Wheeling het volgende:
filmpje van Veenstra Veenstra
maar ik kan het niet belijken??
weet iemand een oplossing IE, firefox en Safari geprobeert
http://qik.com/m/v/2776591
thx zo doet hij het welquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Check even deze link.
http://qik.com/michielveenstra
Die woordgrappen![]()
EW de pfaffs heb ik op dvd en de nieuwe kijk ik om half 12 op rtl4quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk vanavond kijken? EW of toch De Pfaff's?
Pff half 12quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef themauster het volgende:
[..]
EW de pfaffs heb ik op dvd en de nieuwe kijk ik om half 12 op rtl4
quote:Het noodweer boven Amsterdam barst los! Lach mee om 19u op #3FM en op 101TV!
yepquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:56 schreef Sersjee het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra
[..]
Marciequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Waarom moeten ze nou reclame maken voor de Coldplay concerten van volgende week? Ik zou het helemaal niet erg vinden als ik genoeg ruimte heb om te staan.
Ow,allemaal
Ja, zo lachen zijn!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Marc63 het volgende:
Kan De Stem van het Station niet een keer op deze manier 3voor12 presenteren?
Deze van Anouk zal wel vet klinken uit je nieuwe speakersetquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:04 schreef gerbenp het volgende:
Tijd voor (s)Ekstra Weekend! Met m'n nieuwe speakerset, wordt knallen met one louder!
Jup! met een bijzonder geslaagde uuropener (Mr. Brightside)quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die nieuwe jingles zijn ook geniaal.
En over geniaal gesproken... vanavond de eerste:
[ afbeelding ]
Vroeg em vorige week nog of de laatste plaat wel hetzelfde bleef. Volgens Rudy kon dat niet andersquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! met een bijzonder geslaagde uuropener (Mr. Brightside).
Heel goed dat hij 'm blijft draaien, maar voor deze keer begint hij met de plaat (misschien sluit hij er ook wel weer mee af)quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vroeg em vorige week nog of de laatste plaat wel hetzelfde bleef. Volgens Rudy kon dat niet anders
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Henriiiiiiiiii mag ook weer flink aan de slag.
Arno de (ex-)Stagiair loopt er ook rond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ken alleen Bridget tot nu toe
Heb je nooit gehoord van Gaby Blaaser, het ex-neukertjeliefje van Jim Bakkum?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ken alleen Bridget tot nu toe
101.tv met Silverlight levert geen problemen op.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Broekie het volgende:
Nou, eens kijken of er nu wel geluid uit mn decoder wil komen...
Hier met VLC op een 2e scherm (gaat alleen naar m'n kamer met ekstra weekendquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
101.tv met Silverlight levert geen problemen op.
neeh...zegt me geen reet. vast blond, slank en dikke memme?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je nooit gehoord van Gaby Blaaser, het ex-neukertjeliefje van Jim Bakkum?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ah, baan 7 is dus de baan waar Tjibbe 16 slagen voor nodig had.
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...zegt me geen reet. vast blond, slank en dikke memme?
Ik kijk liever naar Bridget en Lauren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
ff snel switchen naar DWDD om Arie te kijken
Ik zou Lauren doen, Bridget wil ik nog heroverwegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Bridget en Lauren.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Bridget en Lauren.
Mascotte? De SR Kwast toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Sterker nog, audiomagiėr Hugo Schaap is er ook! En de Serious Request mascotte ook!
Dat ook, maar mascotte vind ik beter klinken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |