Wat ga jij eigenlijk vanavond kijken? EW of toch De Pfaff's?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
Morgen naar Nikkiop graspop baflo
Met mijn appel doet ie het ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:49 schreef Wheeling het volgende:
filmpje van Veenstra Veenstra
maar ik kan het niet belijken??
weet iemand een oplossing IE, firefox en Safari geprobeert
http://qik.com/m/v/2776591
Check even deze link.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:49 schreef Wheeling het volgende:
filmpje van Veenstra Veenstra
maar ik kan het niet belijken??
weet iemand een oplossing IE, firefox en Safari geprobeert
http://qik.com/m/v/2776591
thx zo doet hij het welquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Check even deze link.
http://qik.com/michielveenstra
Die woordgrappen![]()
EW de pfaffs heb ik op dvd en de nieuwe kijk ik om half 12 op rtl4quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk vanavond kijken? EW of toch De Pfaff's?
Pff half 12quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef themauster het volgende:
[..]
EW de pfaffs heb ik op dvd en de nieuwe kijk ik om half 12 op rtl4
quote:Het noodweer boven Amsterdam barst los! Lach mee om 19u op #3FM en op 101TV!
yepquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:56 schreef Sersjee het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra
[..]
Marciequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Waarom moeten ze nou reclame maken voor de Coldplay concerten van volgende week? Ik zou het helemaal niet erg vinden als ik genoeg ruimte heb om te staan.
Ow,allemaal
Ja, zo lachen zijn!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Marc63 het volgende:
Kan De Stem van het Station niet een keer op deze manier 3voor12 presenteren?
Deze van Anouk zal wel vet klinken uit je nieuwe speakersetquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:04 schreef gerbenp het volgende:
Tijd voor (s)Ekstra Weekend! Met m'n nieuwe speakerset, wordt knallen met one louder!
Jup! met een bijzonder geslaagde uuropener (Mr. Brightside)quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die nieuwe jingles zijn ook geniaal.
En over geniaal gesproken... vanavond de eerste:
[ afbeelding ]
Vroeg em vorige week nog of de laatste plaat wel hetzelfde bleef. Volgens Rudy kon dat niet andersquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! met een bijzonder geslaagde uuropener (Mr. Brightside).
Heel goed dat hij 'm blijft draaien, maar voor deze keer begint hij met de plaat (misschien sluit hij er ook wel weer mee af)quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vroeg em vorige week nog of de laatste plaat wel hetzelfde bleef. Volgens Rudy kon dat niet anders
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Henriiiiiiiiii mag ook weer flink aan de slag.
Arno de (ex-)Stagiair loopt er ook rond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ken alleen Bridget tot nu toe
Heb je nooit gehoord van Gaby Blaaser, het ex-neukertjeliefje van Jim Bakkum?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ken alleen Bridget tot nu toe
101.tv met Silverlight levert geen problemen op.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Broekie het volgende:
Nou, eens kijken of er nu wel geluid uit mn decoder wil komen...
Hier met VLC op een 2e scherm (gaat alleen naar m'n kamer met ekstra weekendquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
101.tv met Silverlight levert geen problemen op.
neeh...zegt me geen reet. vast blond, slank en dikke memme?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je nooit gehoord van Gaby Blaaser, het ex-neukertjeliefje van Jim Bakkum?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ah, baan 7 is dus de baan waar Tjibbe 16 slagen voor nodig had.
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...zegt me geen reet. vast blond, slank en dikke memme?
Ik kijk liever naar Bridget en Lauren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
ff snel switchen naar DWDD om Arie te kijken
Ik zou Lauren doen, Bridget wil ik nog heroverwegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Bridget en Lauren.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Bridget en Lauren.
Mascotte? De SR Kwast toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Sterker nog, audiomagiėr Hugo Schaap is er ook! En de Serious Request mascotte ook!
Dat ook, maar mascotte vind ik beter klinken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |