tis een schande voor de nederlandse radioquote:
De slechtse DJ op 3 fm. Totaal humorloos....quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
tis een schande voor de nederlandse radio
indd tis geen dj maar gewoon een schaap gelukkig hebben we KX nog al zal ik vanmiddag gaan kijken naar de onderzoeksresultaten van het koninginnedagdrama op rtl7/journaal24/politiek24quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
De slechtse DJ op 3 fm. Totaal humorloos....
quote:
De slechtste is ze niet , maar of je haar nou elke dag op de radio moet horenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
De slechtse DJ op 3 fm. Totaal humorloos....
Nieuw boek van Ekdom!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef themauster het volgende:
Ik las trouwens gister in een boek over Veronica geschreven door de baas van Ekdom de volgende bekende Veronica kreet:
Maar die krijg je niet zomaar,daar moet je wel wat voor doen!
waar hoor ik dat nou elke vrijdag?
Door de Baas van Ekdom , niet Ekdom zelfquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nieuw boek van Ekdom!Nu hopen dat deze minder snel uit is
Best een tof park trouwens. http://www.midgetgolf-amstelpark.nl/index.phpquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
als dit weer nog door gaat zetten dan hebben ze echt mazzel bij ekstra weekend midgetgolf tournooi
ziet er inderdaad erg netjes uit , meeste midgetgolf banen die ik ken vallen bijna van ellende uit elkaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best een tof park trouwens. http://www.midgetgolf-amstelpark.nl/index.php
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door de Baas van Ekdom , niet Ekdom zelf
Maak niet uit
Dat is het ook.quote:
Wel aardig, dank jequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]hoe is het de aankomende mama
dat was het eerste met onze badkamer wat we geregeld hebben in ons nieuwe huis , na de problemen met de aannemer. Dat we konden douchen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wel aardig, dank jeDruk in de stress om de verbouwing van Tinus' slaapkamer en onze nieuwe badkamer. Wat een hel zeg. We kunnen al 3 weken niet douchen en met je kop onder de kraan is echt klote
![]()
Vanavond gaan we naar mn schoonouders om te douchen. Wat een weelde zal dat zijn![]()
Maar met de kleine gaat het goed
We hebben een dakkapel in de badkamer nu, en nu is de hele badkamer kaal omdat de vloer er uit moest. En omdat de douche verhuist en er een bad komt, is alles leeg en kunnen we gewoon op geen enkele mogenlijk heid douchen. Nu zou het oorspronkelijke plan 3 weken duren, nu komen er zeker wel 2 bij wegens vertraging van tegels en andere problemen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat was het eerste met onze badkamer wat we geregeld hebben in ons nieuwe huis , na de problemen met de aannemer. Dat we konden douchen.
aan de schandpaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als Michiel dit ziet...
Da's wel heel mild... Opknopen aan de hoogste boom!quote:
ik had nog niet genoemd wat er ging gebeuren als hij aan de schandpaal vast zatquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's wel heel mild... Opknopen aan de hoogste boom!
Deadmau5 ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik zal deze als MH echt missenBen benieuwd wat de nieuwe wordt!
Ik heb dus echt geen flauw idee welk nummer dat is, ik hoor jullie er al de hele week over, maar volgens mij mis ik hem steedsquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen flauw idee welk nummer dat is, ik hoor jullie er al de hele week over, maar volgens mij mis ik hem steeds![]()
Issie op yoetoep?
Zou best logisch zijn.quote:
quote:
sorry, had eerst de verkeerdequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh die, ja die is wel fijn! En tering wat irritant, ik vraag je om een liedje, niet om een film
Beetje afwisselen tussen goede nummers kan geen kwaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:45 schreef Vlindur het volgende:
Ja, snel de link veranderen he! Die is slim![]()
Maar dat nummer is wel leuk ja. Al heb ik liever Moke achtige geluiden uit mijn radio
Maar het niet voor mijquote:
En bierquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als Michiel dit ziet...
Hele goede keusquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
En Deadmau5 is de nieuwe MH! Aldus de heer Ekdom op KX.
Een danceplaat als megahitquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
is Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand dan geen danceplaatquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Een danceplaat als megahit. Moet niet gekker worden
.
Waarom verklappen ze het nou steeds? Dan is het toch helemaal niet 'spannend' meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
omdat het onzin is om het niet te verklappen en er geheimzinnig over te doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom verklappen ze het nou steeds? Dan is het toch helemaal niet 'spannend' meer?
Jawel zeker ook eenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand dan geen danceplaat
Wow ! te gek zegquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Sersjee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |