quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jewel...ze is zometeen terug bij de Sander en Claudia show
Maar niet aaneengesloten.. En daarnaast zit ze niet alleen, maar wel met Sander. En dat is dan veel minder erg, want dan heeft ze niet het alleenrecht op de radio.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jewel...ze is zometeen terug bij de Sander en Claudia show
Alleen de combinatie sander en claudia is dodelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar niet aaneengesloten.. En daarnaast zit ze niet alleen, maar wel met Sander. En dat is dan veel minder erg, want dan heeft ze niet het alleenrecht op de radio.
Dat zei ik dan ook niet, ik zei 4 uur Claudia vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar niet aaneengesloten.. En daarnaast zit ze niet alleen, maar wel met Sander. En dat is dan veel minder erg, want dan heeft ze niet het alleenrecht op de radio.
NJa, het meeste zal ik in de auto beluisteren. Mocht het echt zo erg zijn, kan ik gemakkelijk overswitchen of een cdtje opzettenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen de combinatie sander en claudia is dodelijk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef Ekdom het volgende:
[..]
Een heftig regengebied met onweer, windstoten en golfballen zo groot als hagelstenen trekt vanavond over de ekstra weekend midgetgolfbaan..
nick change aanvragen, scheelt niet erg met jouw nickquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:24 schreef themauster het volgende:
Mensen wat is de nieuwe MH toch een plaat
Zijn nieuwe plaat is helemaal tenenkrommend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Vlindur het volgende:
Van dat haus am See ben ik inmiddels schijtziek
Nog niet (bewust) gehoordquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe plaat is helemaal tenenkrommend.
Bedoel je Alles Neu? Die's waanzinnig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe plaat is helemaal tenenkrommend.
Die's inderdaad wel tofquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bedoel je Alles Neu? Die's waanzinnig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |