abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72419021
En hier verder...

Het vorige deel eindigde met Windows XP en haar baggerheid.

En gelijk de reactie op de laatste post:

Omdat ik alleen Windows in een virtuele omgeving draai aangezien ik alleen Debian en Ubuntu draai. Ik moet helaas nog enkele apps draaien op Windows en daarom heb ik een VM. En deze VM moest wat aanpassingen ondergaan.

Mijn collega was ook al zo sceptisch mbt VM's maar dat neemt niet weg dat je alles kan doen met een VM wat je ook met een gewone machine zou kunnen doen. Behalve dan de onderdelen eruit slopen. We hebben in die VM zelfs nog Ubuntu geboot via een liveCD en de partitie tabelen opgevraagd. Guess what, 8GB, Gparted, 8 Gb, Windows 8Gb euhhh toch 3,nogwat. Gparted niet de hele schijf laten omzetten naar NTFS.. Windows ziet 7,88Gb, weer de schijf helemaals als NTFS, 7,88 Gb, en dat terwijl Windows toch ziet dat er 8Gb NTFS space allocated is..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:50:34 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72419407
Tsja, als je niks geks met je computer doet of weet hoe je ermee om moet gaan is Windows een prima OS. Op het werk gebruiken we Windows zakelijk, thuis experimenteer ik er wat meer mee, beide gaat uitstekend. Ik ben dan ook van mening dat het meer aan de gebruiker ligt dan aan het OS.
pi_72419464
Hahahahahaahahaha EPISCH. Ik kan niet anders doen dan lachen. HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
Grappenmaker.

Wij gebruiken zakelijk:
Solaris 8-10, Debian Etch, FreeBSD 4-7, Windows 2000/XP/2003.

En thuis gebruik ik:
Ubuntu, Debian.

Ik ben opgegroeid met MS-DOS en Windows. Ik weet er wel het eea van. Heb OS/2 Warp gedraaid.

[ Bericht 56% gewijzigd door slacker_nl op 03-09-2009 23:57:29 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:57:39 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72419668
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:51 schreef slacker_nl het volgende:
Hahahahahaahahaha EPISCH. Ik kan niet anders doen dan lachen. HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
Grappenmaker.
Ja, en nu heb je mijn ongelijk aangetoond ofzo?
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:00:10 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72419759
quote:

Wij gebruiken zakelijk:

En thuis gebruik ik:
Ubuntu, Debian.

Ik ben opgegroeid met MS-DOS en Windows. Ik weet er wel het eea van. Heb OS/2 Warp gedraaid.
Ik ben ook opgegroeid met MS-DOS en Windows, heb ook OS2/Warp gedraaid. Heb zakelijk UNIX gebruikt etc.

En nu, heb je nu gelijk ofzo?
pi_72419834
Dat hoef ik niet eens te doen. Impliceren dat de fout bij mij ligt terwijl je daadwerkelijk Windows de fout ziet maken.... Ik ga van de week deze bug nogmaals reproduceren, maar eerst naar bedje toe. Gent wacht.
pi_72419853
Ja, ik heb gelijk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:07:45 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72419986
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:02 schreef slacker_nl het volgende:
Dat hoef ik niet eens te doen. Impliceren dat de fout bij mij ligt terwijl je daadwerkelijk Windows de fout ziet maken.... Ik ga van de week deze bug nogmaals reproduceren, maar eerst naar bedje toe. Gent wacht.
Oh oke, Gent wacht...

Succes met het reproduceren van die verschrikkelijke bug. En ik ben trots op de lading OS ervaring van jou, je hebt me er ervan overtuigd hoe slecht Windows werkt! Na 8 jaar succesvol gebruik van Windows XP moet ik door de door jou aangetoonde bug en sterke argumenten nu toch echt over gaan schakelen. Ik ga mijn computer nu uitschakelen, straks ontploft hij nog!
pi_72420136
Ik vraag je niet om te switchen omdat ik deze bug tegenkom, als jij met LegacyOS wilt werken moet je dat vooral doen. Ik vind het een bagger OS en de screenshot van vanmiddag toont onder meer aan waarom. Ik hoef niemand te overtuigen dat LegacyOS brak is, dat merk je vanzelf. Point en click jij je maar suf.
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:14:36 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72420195
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:12 schreef slacker_nl het volgende:
Ik vraag je niet om te switchen omdat ik deze bug tegenkom, als jij met LegacyOS wilt werken moet je dat vooral doen. Ik vind het een bagger OS en de screenshot van vanmiddag toont onder meer aan waarom. Ik hoef niemand te overtuigen dat LegacyOS brak is, dat merk je vanzelf. Point en click jij je maar suf.
Ik heb geen last van die bug en Windows werkt uitstekend.
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:31:56 #11
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_72420719
Omdat jij geen last hebt van die bug betekent het niet dat de fout aan mij ligt, snappeh vouz? En Windows werkt niet uitstekend, het werkt naar behoren. Linux en OSX werken uitstekend.

Als je echt overtuigd wilt worden: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Windows_and_Linux
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:56:56 #12
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_72423323
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:31 schreef slacker_nl het volgende:
Omdat jij geen last hebt van die bug betekent het niet dat de fout aan mij ligt, snappeh vouz? En Windows werkt niet uitstekend, het werkt naar behoren. Linux en OSX werken uitstekend.

Als je echt overtuigd wilt worden: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Windows_and_Linux
Die lijstjes lijken linux nou niet echt als duidelijke overwinnaar aan te tonen eigenlijk. Ik heb ze niet allemaal doorgelopen, maar XP komt daar op veel punten imho toch als duidelijke overwinnaar uit de bus.
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:22:07 #13
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_72423546
Ik gebruik linux juist omdat ik het erg fijn vind om dingen in de terminal te doen. Ik draai regelmatig simulaties, die elk in een aparte directory draaien en daar een logfile uitspugen. Nu kan ik heel makkelijk ls -l `find . -name "*.log"` doen om er achter te komen wanneer er voor het laatst naar deze files geschreven is, of ik kan easy as hell de laatste paar lines printen zonder al die muisklikjes en notepad openen wat op windows nodig zou zijn. En ik _kan_ wel powershell aan gaan leren, maar bash is gewoon stukken geavanceerder. WindowsXP is leuk voor secretaresses en managers, niet voor mensen die ook daadwerkelijk wat met hun systeem willen doen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:48:22 #14
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_72423863
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 07:56 schreef ObviousClone het volgende:

[..]

Die lijstjes lijken linux nou niet echt als duidelijke overwinnaar aan te tonen eigenlijk. Ik heb ze niet allemaal doorgelopen, maar XP komt daar op veel punten imho toch als duidelijke overwinnaar uit de bus.
Dan heb ik wat anders gelezen, aangezien ik Linux/Unix uit de bus zie rollen. In mijn ogen is het de winnaar van op de volgende punten:

* GUI
* CLI
* Ease of install
* Drivers (ondanks dat niet alles ondersteund wordt)
* Install via LiveCD's
* Pre-installed software
* Not-preinstalled software
* Partitioning
* Filessystems
* Bootloader
* User focus
* Consistency between versions
* Consistency between app versions
* Customization (doh)
* General stability
* Downtime
* Device driver stability
* Recovery - mooi voorbeeld is mijn mislukte backup procedure een paar dagen geleden
Clonezilla kon mijn partitie tabel niet opnieuw maken, livecd van Ubuntu gebruikt en inmiddels draai m'n backup weer (ook Ubuntu).

En dat was 50% van de pagina wat uitkomt op Linux. Er zijn nog wel meer punten onder deze punten waar Linux de betere van de twee is, zoals package managment enzo. Onder aan de pagina staat ook nog een leuke link van een IT pro die zowel Windows als Linux heeft gebruikt en daar zijn mening met je deelt (ik zal het verklappen, hij kiest voor Linux).
pi_72423866
Tvp voor wanneer ik zin heb.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72424001
Windows
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2009 @ 09:02:28 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72424088
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben ook opgegroeid met MS-DOS en Windows, heb ook OS2/Warp gedraaid. Heb zakelijk UNIX gebruikt etc.

En nu, heb je nu gelijk ofzo?
Wat gek dat je dan gaat vragen of je windows apps native in OSX kan draaien als je zogenaamd op zoek bent naar een apple
... Met zoveel ervaring en kennis van verschillende OS'
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:16:30 #18
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_72424386
Windows /
Linux /
phluphy for president!
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:11:24 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72425502
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat gek dat je dan gaat vragen of je windows apps native in OSX kan draaien als je zogenaamd op zoek bent naar een apple
... Met zoveel ervaring en kennis van verschillende OS'
Ik ben niet op zoek naar een Apple, zoals ik jou al eerder uit heb proberen te leggen. Ik vind ze veel te duur. Ik zou er dan een voor mijn vriendin kopen, kan ze niks meer fout doen. En ik zou hem gebruiken om wat meer te experimenteren. Maar voor deze bedragen blijf ik mooi bij bij Windows, met een met zo stille en snellere computer voor minder geld

Wat bedoel je eigenlijk met dat native gebeuren? Ten tijde van Warp ging dat voor geen meter...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2009 @ 10:20:20 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72425685
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek naar een Apple, zoals ik jou al eerder uit heb proberen te leggen.
Waarom ging je dan in V&A in elk topic waar een mac werd aangeboden bieden?
quote:
Ik vind ze veel te duur. Ik zou er dan een voor mijn vriendin kopen, kan ze niks meer fout doen.
Waarom komt die de vragen dan niet stellen. En je was dus wel op zoek naar een apple. Of die voor jou of je vriendin is maakt niet uit.
quote:
En ik zou hem gebruiken om wat meer te experimenteren. Maar voor deze bedragen blijf ik mooi bij bij Windows, met een met zo stille en snellere computer voor minder geld
En minder productiviteit
quote:
Wat bedoel je eigenlijk met dat native gebeuren? Ten tijde van Warp ging dat voor geen meter...
Jij hebt toch zoveel kennis om een oordeel te kunnen vellen? De eerste de beste opmerking snap je al niet wat ik bedoel
pi_72430766
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef leolinedance het volgende:

Maar voor deze bedragen blijf ik mooi bij bij Windows, met een met zo stille en snellere computer voor minder geld
Yeah right, geef mij eens een linkje naar een PC die net zo stil is als een Mac mini en goedkoper..
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:37:54 #22
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72436022
Op mijn "hoofd" pc draait Vista, puur voor het gemak en omdat de meeste hier ermee om kunnen gaan.
Op me laptop ga ik vanavond Ubuntu installeren
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:07:22 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72660805
quote:
Grappenmaker.

Wij gebruiken zakelijk:

En thuis gebruik ik:
Ubuntu, Debian.

Kijk, dit is PRECIES de reden waarom *nix NOOIT groot op de desktop zal worden; zolang de community gedomineerd wordt door zeikberen die in continue PMS-modus staan en graag al vingerwijzend met halve waarheden strooien jagen ze teveel ICT-ers tegen zich in het harnas. Heck, zelfs Linus Torvalds doet daar vrolijk aan mee. Vraag eens voor de gein aan hem hoe je kernel modules geschreven in C++ moet inpassen en hij begint gelijk met een nergens op slaande donderpreek over hoe arrogant je wel niet bent om de kernel te herschrijven in die ranzige kuttaal C++. Daar denken de jongens van Unixlite toch heel anders over.

Doe mij dan maar ReactOS; veel minder hautaine community.
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:39:15 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72670122
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom ging je dan in V&A in elk topic waar een mac werd aangeboden bieden?
[..]

Waarom komt die de vragen dan niet stellen. En je was dus wel op zoek naar een apple. Of die voor jou of je vriendin is maakt niet uit.
[..]

En minder productiviteit
[..]

Jij hebt toch zoveel kennis om een oordeel te kunnen vellen? De eerste de beste opmerking snap je al niet wat ik bedoel
Ik wilde een Apple kopen om er weer eens mee te spelen. Als het zo geweldig is als jullie voor doen komen, waarom niet he Maar met deze absurde 2e hands prijzen ga ik natuurlijk niet mee, zoals je ook in die topics waar jij het over hebt kunt lezen. Dit heb ik je overigens al eerder uitgelegd, onthoud het toch eens...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 september 2009 @ 12:40:56 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72670152
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik wilde een Apple kopen om er weer eens mee te spelen. Als het zo geweldig is als jullie voor doen komen, waarom niet he Maar met deze absurde 2e hands prijzen ga ik natuurlijk niet mee, zoals je ook in die topics waar jij het over hebt kunt lezen. Dit heb ik je overigens al eerder uitgelegd, onthoud het toch eens...
Ja dat heb je eerder uitgelegd alleen de ene keer wilde je hem kopen voor je vriendin en nu weer voor jezelf om eens mee te spelen. En aangezien je allang had kunnen weten wat ze kosten vraag ik me af waarom je in diverse topics waar 2e hands macs werden aangeboden ging posten.

Dus je verhaal blijft maar tegenstrijdigheden bevatten.

Heb je al een linkje naar je PCM artikel?
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:47:55 #27
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72670305
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat heb je eerder uitgelegd alleen de ene keer wilde je hem kopen voor je vriendin en nu weer voor jezelf om eens mee te spelen. En aangezien je allang had kunnen weten wat ze kosten vraag ik me af waarom je in diverse topics waar 2e hands macs werden aangeboden ging posten.

Dus je verhaal blijft maar tegenstrijdigheden bevatten.

Heb je al een linkje naar je PCM artikel?
Voor mij om wat te spelen, voor mijn vriendin om overdag mee te werken bijvoorbeeld. Of mag jouw partner geen gebruik maken van jouw computer? Welke tegenstrijdigheden? Ik denk dat jij goed moet leren lezen, want hier ga je echt de fout in..

Overigens heb ik nog geen PM's gehad over het artikel, volgens mij is er geen interesse. Het is denk ik trouwens wel een C!T artikel, kwam er net achter dat ik al mijn PCM's weggegooid heb.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 september 2009 @ 12:51:05 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72670390
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Voor mij om wat te spelen, voor mijn vriendin om overdag mee te werken bijvoorbeeld. Of mag jouw partner geen gebruik maken van jouw computer? Welke tegenstrijdigheden? Ik denk dat jij goed moet leren lezen, want hier ga je echt de fout in..
Ah je veranderd het verhaal nu weer.

Wat er met mijn partner is maakt niets uit voor deze discussie. Dit is jouw tegenstrijdige verklaring.
quote:
Overigens heb ik nog geen PM's gehad over het artikel, volgens mij is er geen interesse. Het is denk ik trouwens wel een C!T artikel, kwam er net achter dat ik al mijn PCM's weggegooid heb.
Nee we hebben allemaal gezegd dat je het bewijs maar gewoon bij je grote muil moet posten. NIks pmtjes. Maar het blijkt wel weer dat je weer uit je nek lult. Net als met je topic over dat zielige meisje en al je kut excuusjes.

Slappe jankzak.
pi_72670423
Jezus Leo, de prijzen van Mac's zijn bekend, die gaan niet opeens 25% in prijs dalen, ook niet tweedehands, get over it en blijf lekker op een Dell bak rammelen dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:55:55 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72670514
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah je veranderd het verhaal nu weer.

Wat er met mijn partner is maakt niets uit voor deze discussie. Dit is jouw tegenstrijdige verklaring.
[..]

Nee we hebben allemaal gezegd dat je het bewijs maar gewoon bij je grote muil moet posten. NIks pmtjes. Maar het blijkt wel weer dat je weer uit je nek lult. Net als met je topic over dat zielige meisje en al je kut excuusjes.

Slappe jankzak.
Haha, wat ben je ook dom eigenlijk he. Ik had nog wel enige waardering voor je, maar je wordt met de dag gekker.

- Welke tegenstrijdige verklaring?

- Ik heb toch gezegd dat je maar een PM moet sturen bij intresse? En dan is er niemand die een PM stuurt en dan nu gaan lopen janken

Simpele ziel. Vooral met woorden als 'muil', ' jankzak' etc. Je maakt geen indruk op me. Nog sterker, ik begin je nu echt kansloos te vinden.

ps: Dat meisje is nu uit huis geplaatst door een hulpinstantie (buiten mijn hulp om). Hopelijk komt het goed met haar...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 september 2009 @ 13:01:39 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72670655
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Haha, wat ben je ook dom eigenlijk he. Ik had nog wel enige waardering voor je, maar je wordt met de dag gekker.

- Welke tegenstrijdige verklaring?
Moet ik het spellen? Voor je zelf, voor je wijf nu opeens voor beide.
quote:
- Ik heb toch gezegd dat je maar een PM moet sturen bij intresse? En dan is er niemand die een PM stuurt en dan nu gaan lopen janken
En daarop is direct door een stuk of 4 mensen gezegd dat ze dat stuk graag in dat topic zien verschijnen. Je hebt het gewoon niet, zoals je alles aan elkaar liegt en wil nu net doen alsof je het stuk niet stuurt omdat niemand het vraagt
quote:
Simpele ziel. Vooral met woorden als 'muil', ' jankzak' etc. Je maakt geen indruk op me. Nog sterker, ik begin je nu echt kansloos te vinden.
Dan lig ik een jaar op je voor.
quote:
ps: Dat meisje is nu uit huis geplaatst door een hulpinstantie (buiten mijn hulp om). Hopelijk komt het goed met haar...
Ja, aan JOU zal het niet gelegen hebben.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:22:58 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72673940
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Moet ik het spellen? Voor je zelf, voor je wijf nu opeens voor beide.
[..]

En daarop is direct door een stuk of 4 mensen gezegd dat ze dat stuk graag in dat topic zien verschijnen. Je hebt het gewoon niet, zoals je alles aan elkaar liegt en wil nu net doen alsof je het stuk niet stuurt omdat niemand het vraagt
[..]

Dan lig ik een jaar op je voor.
[..]

Ja, aan JOU zal het niet gelegen hebben.
- wijf Tokkie Ooit gehoord van 'delen'?

- Vooral niet doen wat ik je vraag, stug volhouden. Ben je op je werk en in je priveleven ook zo stug?

- Prima

- Door bepaalde users verging mij de zin om er iets aan te doen. Ik was een van de eerste die in de gaten had dat er iets niet helemaal goed zat. Door de uitstekende hulp die ik heb gekregen van Fok!kers (NOT, alleen maar kutopmerkingen, maja wat wil je op Fok! ) had ik totaal geen zin meer om er ook maar iets aan te doen. Gelukkig voor dat meisje had iemand anders het blijkbaar ook door
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 september 2009 @ 15:30:48 #33
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72674101
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

- wijf Tokkie Ooit gehoord van 'delen'?
Ja hersenloze, maar het gaat erom dat je elke keer je verhaal wijzigt
quote:
- Vooral niet doen wat ik je vraag, stug volhouden. Ben je op je werk en in je priveleven ook zo stug?
Waarom moeten we doen wat je vraagt? JIJ beweert wat. Bewijs het maar.
quote:
- Prima

- Door bepaalde users verging mij de zin om er iets aan te doen. Ik was een van de eerste die in de gaten had dat er iets niet helemaal goed zat. Door de uitstekende hulp die ik heb gekregen van Fok!kers (NOT, alleen maar kutopmerkingen, maja wat wil je op Fok! ) had ik totaal geen zin meer om er ook maar iets aan te doen. Gelukkig voor dat meisje had iemand anders het blijkbaar ook door
Je hebt nooit de intentie gehad wat te doen. Je wil alleen de toetsenbord held spelen en dat kreeg je nu een keer midden in je bek terug. Net als je PCM artikeltje wat simpelweg niet bestaat. Die kutopmerkingen heb je geheel en al aan jezelf te danken.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:36:26 #34
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72674217
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja hersenloze, maar het gaat erom dat je elke keer je verhaal wijzigt
[..]

Waarom moeten we doen wat je vraagt? JIJ beweert wat. Bewijs het maar.
[..]

Je hebt nooit de intentie gehad wat te doen. Je wil alleen de toetsenbord held spelen en dat kreeg je nu een keer midden in je bek terug. Net als je PCM artikeltje wat simpelweg niet bestaat. Die kutopmerkingen heb je geheel en al aan jezelf te danken.
- Nee hoor. Ik heb nooit gezegd dat alleen ik die computer ga gebruiken. Ook wel raar om erbij te zeggen als je zegt dat je misschien een nieuwe computer gaat kopen: "Ja, die is alleen voor mij en mijn vrouw mag hem zeker niet gebruiken!" Denk eens na voordat je iets zegt aub.

- Dat hoeft je niet. Maar dan ook niet zeuren als een klein kind aub.

- Prima, het kind mocht van mij al in de stront zakken. Ze zoekt het maar lekker zelf uit. Jij hoeft ook niet te geloven dat ik haar had willen helpen, dat interesseert me niets. Ik vroeg alleen maar om hulp. Het artikel staat inderdaad niet in PCM maar in C!T. Ik zei toen ook al dat ik DACHT dat het in PCM stond.

Een tip voor jou: Eerst goed lezen, dan reageren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 september 2009 @ 15:55:41 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72674649
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

- Nee hoor. Ik heb nooit gezegd dat alleen ik die computer ga gebruiken. Ook wel raar om erbij te zeggen als je zegt dat je misschien een nieuwe computer gaat kopen: "Ja, die is alleen voor mij en mijn vrouw mag hem zeker niet gebruiken!" Denk eens na voordat je iets zegt aub.
Ja hoor dat heb je wel gezegd
quote:
- Dat hoeft je niet. Maar dan ook niet zeuren als een klein kind aub.
De enige die zeurt ben jij. Je beweert iets en als je dan gevraagd wordt om bewijs moet men maar PM'en .
quote:
- Prima, het kind mocht van mij al in de stront zakken. Ze zoekt het maar lekker zelf uit. Jij hoeft ook niet te geloven dat ik haar had willen helpen, dat interesseert me niets. Ik vroeg alleen maar om hulp. Het artikel staat inderdaad niet in PCM maar in C!T. Ik zei toen ook al dat ik DACHT dat het in PCM stond.
Geef gewoon het artikel
quote:
Een tip voor jou: Eerst goed lezen, dan reageren.
Tip voor jou. Als je nu werkelijk weg wil komen met liegen en bedriegen is het handig als je een lijstje maakt van wat je eerst hebt gezegd.

Tobberd.
  zondag 13 september 2009 @ 00:58:15 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72689232
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

De enige die zeurt ben jij. Je beweert iets en als je dan gevraagd wordt om bewijs moet men maar PM'en .
[..]

Geef gewoon het artikel
[..]

Tip voor jou. Als je nu werkelijk weg wil komen met liegen en bedriegen is het handig als je een lijstje maakt van wat je eerst hebt gezegd.

Tobberd.
- nee

- Als je te lui bent voor een pm, nee. Heb even gezocht maar kon het zo snel niet vinden. Kan vast wel geregeld worden bij serieuze interesse (zonder gebash en gekut er omheen dus). Ben morgen overigens niet meer op Fok dus je kans voor dit weekend is verkeken.

- Ik hou er zelf niet van om bedrogen te worden. Daarom zou ik van jou dan ook graag horen waar ik wie dan bedrieg.

Je afsluiting spreekt wel weer boekdelen...
pi_72689891
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

[..]

Geef gewoon het artikel
[..]

Tobberd.
Zeg, ik weet niet of jij het in de gaten hebt, maar JIJ bent degene die zich hier ongeloofwaardig maakt door dit draadje als terrein voor je privé-jihad te gebruiken _zonder fatsoenlijke bronvermelding_. Daarom, links/pics or it didn't happen.

En nee, ik doe niet mee aan de drogreden van "guilty by association". Als het zo belangrijk voor is dat je dit draadje daarvoor door de plee trekt, dan wil ik wel eens weten waar je dat allemaal op baseert.
pi_73518322
Windows
Calmer than you are
pi_73518327
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Windows
pi_73518350
Lekker rappe reply, J. Zeker ook geen last van vastlopers en spyware?
Calmer than you are
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:38:12 #41
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_73550621
Ubuntu
Debian
FreeBSD
Solaris
OSX
Windows

vim
alpine
thunderbird
firefox
IE6
IE overige
pi_73559860
zal ik dan maar nog een knuppel in dit hoenderhok gooien?

Windows 7
ReactOS
pi_73561826
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef ErictheSwift het volgende:
zal ik dan maar nog een knuppel in dit hoenderhok gooien?

Windows 7
ReactOS [ afbeelding ]
lol wat is het nut van een OS maken als je het gewoon kopieert? En dan kopieer je ook nog van zo'n pauper OS
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:33:33 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_73562267
Voor de geïnteresseerden, het artikel over laptops (oa. Macbook Pro) waar ik aan refereerde staat in de Mei 2008 uitgave van het tijdschrift C!T.

Misschien dat je het via deze torrent nog binnen kunt halen als je het wilt lezen: http://thepiratebay.org/t(...)er_Totaal_-_Mei_2008
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:42:31 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_73562591
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

lol wat is het nut van een OS maken als je het gewoon kopieert? En dan kopieer je ook nog van zo'n pauper OS

Heel simpel: Het beste van verschillende OS'en proberen samen te brengen in één nieuwe OS. Zoals zo vaak geldt ook hier beter goed gekopieerd dan slecht bedacht. Over welke OS'en heb jij het overigens? En kun je een aantal concrete voorbeelden noemen van exact gekopieerde opties/programma's etc. van deze OS'en?
pi_73562614
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Het simpele antwoord: because we can.

Het nerdy antwoord: Enig idee hoe Linux is begonnen? Juistem, als FOSS herimplementatie van Unix.

Thank you for once again proving my point about the linux community .

EDIT: waarom is fok! mn replies aan het verkankertyfen? Kom op, de helft van mn replies verdwijnt gewoon.

[ Bericht 4% gewijzigd door ErictheSwift op 10-10-2009 23:49:40 ]
pi_73567285
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heel simpel: Het beste van verschillende OS'en proberen samen te brengen in één nieuwe OS. Zoals zo vaak geldt ook hier beter goed gekopieerd dan slecht bedacht. Over welke OS'en heb jij het overigens? En kun je een aantal concrete voorbeelden noemen van exact gekopieerde opties/programma's etc. van deze OS'en?
Ze nemen niet het beste van verschillende OS'en als ik die voorpagina zo lees... Ze kopieren gewoon windows Nou dat is geen best OS
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Het simpele antwoord: because we can.

Het nerdy antwoord: Enig idee hoe Linux is begonnen? Juistem, als FOSS herimplementatie van Unix.

Thank you for once again proving my point about the linux community [ afbeelding ].

EDIT: waarom is fok! mn replies aan het verkankertyfen? Kom op, de helft van mn replies verdwijnt gewoon.
Ze worden gewoon delete denk ik
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 oktober 2009 @ 09:03:36 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73567536
Het hele idee van react OS is inderdaad Open Source windows. Maar uiteraard is het backwards enginering en heeft het dus helemaal niets met windows te maken.
pi_73590033
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 06:43 schreef DutchErrorist het volgende:

Ze nemen niet het beste van verschillende OS'en als ik die voorpagina zo lees... Ze kopieren gewoon windows Nou dat is geen best OS .
En wat daar mis mee? Vistbah heeft zn slechte naam vooral te danken aan alle userland meuk die alle tweakerijen aan de NT6 kernel teniet doen. Se7en, wat eigenlijk Vista R2 is, voert die tweakerijen nog verder op en laat het grootste gedeelde van de useland meuk die vistbah de naam resource hog opleverden achterwege. En dat is te merken aan de doorgaans positieve commentaren over 7 die de grote ICT-sites laten horen.

En ReactOS neemt weldegelijk zaken over van andere OS-sen. Niet zozeer op architectureel vlak, maar wel op filosofisch en security vlak. Het FOSS model waar de linux community goede sier mee maakt zorgt voor een lean and mean code base en bugs kunnen beter eruit gefilterd worden. En we zijn het allemaal wel eens dat MS wel eens een flinke steek laat vallen met hun "security through obscurity" mentaliteit.
quote:
Ze worden gewoon delete denk ik
opvallend genoeg alleen als ik smilies invoeg

[ Bericht 1% gewijzigd door ErictheSwift op 11-10-2009 22:03:04 ]
pi_73778087

W7
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')