abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72526584
Ik heb sinds kort rfactor, vooral vanwege de fsone mod waar ik veel goeds over heb gehoord. Nu probeer ik te vinden waar ik de laatste complete versie hiervan kan vinden!

Ik heb tot nu toe alleen een 2007 versie met maar 4 f1 circuits gevonden.. wie kan mij helpen?
  maandag 7 september 2009 @ 19:17:19 #102
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_72527489
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik heb sinds kort rfactor, vooral vanwege de fsone mod waar ik veel goeds over heb gehoord. Nu probeer ik te vinden waar ik de laatste complete versie hiervan kan vinden!

Ik heb tot nu toe alleen een 2007 versie met maar 4 f1 circuits gevonden.. wie kan mij helpen?
offtopic
www.rfactorcentral.com

KERS zouden ze volgend jaar moeten gebruiken om brandstof te besparen, dat zou vet zijn..
Please, make yourself uncomfortable.
pi_72532621
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik vind Williams echt de grote verliezer in deze...

Pracht van een mechanisch systeem en er gewoon niet gebruik van maken.
Daarom stemden ze als enige tegen een verbod op KERS volgend jaar. Ze willen er nog gebruik van gaan maken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 7 september 2009 @ 22:39:07 #104
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_72536251
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daarom stemden ze als enige tegen een verbod op KERS volgend jaar. Ze willen er nog gebruik van gaan maken.
KERS blijft in 2010, toch?
pi_72538128
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik vind Williams echt de grote verliezer in deze...

Pracht van een mechanisch systeem en er gewoon niet gebruik van maken.
IS het werkelijk een prachtig systeem? Wanneer het daadwerkelijk zo goed zou werken zou het allang zijn ingezet tijdens race weekenden. Ik hoop dat het een goed systeem is maar ik heb mijn twijfels. Ik denk dat het een flink hoger gewicht met zich meebrengt dan de elec systemen van Ferrari/mclaren/renault.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72538231
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

FSONE 2008 1.01 is volgens mij de nieuwste.

De tracks zijn ook te vinden op die site
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 23:20:38 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72538254
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef bodylotion het volgende:

[..]

KERS blijft in 2010, toch?
In de reglementen wel, maar de FOTA wil er vanaf. De enige manier om dus KERS te gaan gebruiken is geen lid van de FOTA te zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72538663
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

IS het werkelijk een prachtig systeem? Wanneer het daadwerkelijk zo goed zou werken zou het allang zijn ingezet tijdens race weekenden. Ik hoop dat het een goed systeem is maar ik heb mijn twijfels. Ik denk dat het een flink hoger gewicht met zich meebrengt dan de elec systemen van Ferrari/mclaren/renault.
Dat denk ik niet ... je weet vast wel wat een accu weegt ^^

En ja, het is een prachtsysteem ... ze hebben het mechanisch opgelost en dat is voor een F1 auto toch wel bijzonder.
Calm down, please!
pi_72538949
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

In de reglementen wel, maar de FOTA wil er vanaf. De enige manier om dus KERS te gaan gebruiken is geen lid van de FOTA te zijn.
Ehmz, nu zijn er toch ook leden van de FOTA die het (soms) niet gebruiken?
Hoe zit dat dan? Ben je volgend jaar VERPLICHT om het te gebruiken of wat?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 september 2009 @ 23:40:35 #110
Maffe Fries
pi_72539090
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Ehmz, nu zijn er toch ook leden van de FOTA die het (soms) niet gebruiken?
Hoe zit dat dan? Ben je volgend jaar VERPLICHT om het te gebruiken of wat?
De FOTA-leden hebben voor volgend jaar afgesproken dat ze het systeem vrijwillig in de ban doen. KERS blijft volgend jaar reglementair bestaan, maar FOTA-leden zullen niet van die mogelijkheid gebruik gaan maken. Niet-FOTA-leden mogen dat zelf apart beslissen en ze kunnen nergens toe gedwongen worden.
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:01:56 #111
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72539705
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:20 schreef vosss het volgende:

[..]

FSONE 2008 1.01 is volgens mij de nieuwste.

De tracks zijn ook te vinden op die site
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=F1%202009%20F1RL ??

Heb geen rfactor
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_72539818
Die is niet van FSONE

De beste voor rFactor zijn FSONE, MMG en CTDP wat mij betreft.
Deze ken ik (nog) niet.

Ik zal hem eens binnen harken
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:11:53 #113
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72539985
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:06 schreef vosss het volgende:
Die is niet van FSONE

De beste voor rFactor zijn FSONE, MMG en CTDP wat mij betreft.
Deze ken ik (nog) niet.

Ik zal hem eens binnen harken
Ik wacht wel op CD. met een Wii.. heb veel gemod met GP3 en F1serie van EA maar nu ik geen eigen pc meer heb (alleen Macbook) zit het gamen er niet meer in
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:03:32 #114
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_72543010
Even over Monza.
Wat ik niet begrijp is dat Ferrari problemen heeft met de kerbstones. Maar had Ferrari dat vorig jaar dan ook? Wat het bodywork is dit jaar drastisch veranderd, maar de ophanging etc. is toch hetzelfde, danwel doorontwikkeld?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 september 2009 @ 09:23:20 #115
Maffe Fries
pi_72543342
ze zijn zo lijkt me vanaf 0 begonnen, dus het hele begrip Formule 1-bolide is opnieuw uitgevonden voor dit jaar zo ongeveer.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:26:05 #116
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72543398
Door het aanpassen van het bodywork zal er ook effect zijn op de ophanging. Die zal dus ook opnieuw gebouwd zijn
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72543620
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:26 schreef sanger het volgende:
Door het aanpassen van het bodywork zal er ook effect zijn op de ophanging. Die zal dus ook opnieuw gebouwd zijn
Ophanging zit niet aan het bodywork vast hoor Zo moeilijk is het niet om de gaten in het bodywork voor de ophanging een stukkie te verplaatsen.
Calm down, please!
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:50:39 #118
65960 sanger
pi_72543895
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ophanging zit niet aan het bodywork vast hoor Zo moeilijk is het niet om de gaten in het bodywork voor de ophanging een stukkie te verplaatsen.
Ik bedoel meer dat de neerwaartse druk wsl verandert waardoor de ophanging aan andere specs zou moeten voldoen. Zeker met de ingrijpende wijzigingen op gebied van voor en achtervleugels.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:54:42 #119
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72543980
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat de neerwaartse druk wsl verandert waardoor de ophanging aan andere specs zou moeten voldoen. Zeker met de ingrijpende wijzigingen op gebied van voor en achtervleugels.
Ik denk dat neerwaartse druk daar niet heel veel mee te maken heeft, dat kan je opvangen met de dempers. Het zijn juist eerder de slicks die zorgen voor meer krachten op wielophanging en dus een redesign zouden vragen
The line is a dot to you!
pi_72544005
quote:
Geslaagde cosmetische ingreep voor Massa
08 september 2009

Ferrari-coureur Felipe Massa heeft maandag een geslaagde cosmetische ingreep ondergaan aan zijn hoofd. De operatie vond plaats in het Albert Einstein-ziekenhuis in de Braziliaanse stad Sao Paulo en nam anderhalf uur in beslag.

Massa kreeg tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Hongarije een metalen veer van de auto van Rubens Barrichello tegen zijn helm. De 28-jarige Braziliaan liep hierbij een hersenschudding en een schedelbreuk op. Tijdens de laatste operatie hebben de doktoren het gedeelte boven het linkeroog, waar de veer de helm raakte, weer hersteld. Massa zal na een kort verblijf in het ziekenhuis weer naar huis mogen.

Naar verwachting keert Massa volgend jaar weer terug op de grid. Tot het zover is, wordt hij vervangen door Ferrari's nieuwe reservecoureur Giancarlo Fisichella.
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:58:16 #121
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_72545217
van de blog van Olav Mol
quote:
Massa vol goede moed

over terugkeer

Felipe Massa wil graag weer racen en zegt geen angst te hebben na zijn ongeluk in Hongarije. De Braziliaan is inmiddels weer geopereerd. Er is een titanium plaat in zijn hoofd gezet:" Die was nodig om weer te kunnen racen. Er miste een stuk bot en normaal kun je dar gewoon mee leven, maar om te racen moest er een pleet overeen",aldus Felipe.

Hij heeft zijn crash pas thuis in Brazilie bekeken en kon het niet geloven dat hij door een veer geraakt werd;"Ik heb eerder klappers meegmaakt die voor mijn gevoel erger waren, Monaco 2002 en twee keer in Barcelona toen ik zonder remmen kwam te zitten. Dan ga nadenken over de gevolgen, deze klap weet ik niks van en dus zal ik er geen last van hebben als ik weer in de auto zit. Mijn vrouw heeft me twee gevraagd of ik door wil gaan , maar dit is mijn leven , dit is wat ik doe en wil doen. Ook mijn moeder zie ik soms kijken en denken maar zijn durft de vraag niet te stellen omdat ze weet hoe ik ben' zegt Massa.

Nadat deze ingreep genezen is wil hij weer naar Europa en veel tijd besteden in de simulator en aan karten. Massa:" ik zal er bij zijn in Interlagos voor mijn thuisrace, het zal niet makkelijk zijn om toeschouwer te zijn maar ik zal er zijn".

grts
Olav
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:42:58 #122
65960 sanger
pi_72546368
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:54 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik denk dat neerwaartse druk daar niet heel veel mee te maken heeft, dat kan je opvangen met de dempers. Het zijn juist eerder de slicks die zorgen voor meer krachten op wielophanging en dus een redesign zouden vragen
Dempers zijn een onderdeel van de ophanging imo.

Slicks is ook een goede inderdaad.
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:53:20 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72546615
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Dempers zijn een onderdeel van de ophanging imo.

Slicks is ook een goede inderdaad.
Jawel, maar neerwaarste druk varieert sowieso al veel per circuit. Ik denk dat de wielophanging daarop al is berekent, maar het gebruik van slicks (en dus meer krachten op de wielophanging) zal de grootste factor zijn lijkt me
pi_72546781
quote:
Mijn vrouw heeft me twee gevraagd of ik door wil gaan , maar dit is mijn leven , dit is wat ik doe en wil doen.
Daar ga je alweer he. Vrouwen vragen nooit wat ze bedoelen. Het lijkt mij dat zijn vrouw bedoelde te vragen of hij er mee wil stoppen, maar in plaats daarvan vraagt ze of hij door wil gaan.

Ja als Massa dan door wil gaan moet ze achteraf ook niet lopen bitchen en Massa met haar probleem opzadelen dat ze niet duidelijk haar gevoel/mening gecommuniceerd heeft naar hem.

Achja, vrouwen, het blijven aparte wezens
pi_72546838
quote:
Renault ontkent manipulatie in brief aan FIA
Renault-teambaas Flavio Briatore en hoofdengineer Pat Symonds ontkennen ten stelligste dat ze Nelson Piquet vorig jaar in Singapore de opdracht gaven om opzettelijk te crashen. Het tweetal heeft een brief aan de internationale autosportbond FIA gestuurd om dat te benadrukken.

Renault moet op 21 september echter wel voor de World Motor Sport Council verschijnen om zich te verantwoorden. De Spaanse krant AS meldt dat Piquet voor de race verteld werd dat hij in een specifieke ronde een ongeluk diende te veroorzaken. Als beloning zou hem contractverlenging voor 2009 in het vooruitzicht zijn gesteld. De Braziliaanse zender Globo TV bericht ondertussen dat de spin van Piquet in de opwarmronde een oefening was voor de daadwerkelijke crash tijdens de race.
Ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Hoe kun je nou voor de race al bepalen wat een PERFECT moment is om zo je teamgenoot maximaal voordeel ervan te laten hebben.

In mijn optiek is dat schier onmogelijk
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:02:37 #126
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72546864
Ik heb een pre-order mail (van Formula1.com) gehad voor F1 2009 the game dus ik neem aan dat hij binnenkort komt...
N/A
pi_72546871
Niet vergeten dat de geometrie van de ophanging ook verstelbaar is
quote:
Modern Formula One suspension is minutely adjustable. Initial set-up for a track will be made according to weather conditions (wet weather settings are far softer) and experience from previous years, which will determine basic spring and damper settings. These rates can then be altered according to driver preference and tyre performance, as can the suspension geometry under specific circumstances.
Calm down, please!
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:04:08 #128
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72546885
Haha de spin in de opwarmronde als oefening

Maar zo onmogelijk is dat niet, crashen zodra Alonso in de pits staat
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:06:04 #129
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72546923
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:03 schreef Googolplexian het volgende:
Niet vergeten dat de geometrie van de ophanging ook verstelbaar is
[..]
Waarom moeten ze het nu altijd zo ingewikkeld maken
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:08:13 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_72546976
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef kepler het volgende:

Wat de uitkomst ook is die Piquet is echt een eikel , als je je auto in de muur zet om het team te helpen of als je later een gerucht daarover de wereld in helpt....
pi_72546980
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef kepler het volgende:

Tuurlijk is dat onmogelijk. Ik denk dat er vrij weinig pitstops gemaakt worden die EXACT volgens de planning verlopen. Je weet van te voren niet of je klem komt te zitten achter iemand, of dat je om kans te houden ineens een rondje of 2 eerder mee moet klappen met iemand anders.

Mij lijkt het onmogelijk om van te voren te zeggen okay, Alonso maakt zijn stop in ronde nummer 23 (ik roep maar iets) en dan moet jij in ronde 23 de muur in vliegen Piquet!

Van te voren weet je niet 100% zeker dat Alonso die stop echt we gaat maken in ronde 23 en over de boordradio roepen tegen Piquet dat ie een rondje eerder of later de muur in moet vliegen lijkt me ook niet echt handig

Flavio is een achterbakse lamlul, maar dit verhaal geloof ik persoonlijk niet
pi_72546984
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Hoe kun je nou voor de race al bepalen wat een PERFECT moment is om zo je teamgenoot maximaal voordeel ervan te laten hebben.

In mijn optiek is dat schier onmogelijk
Ehhh ... hoe bedoel je "PERFECT moment" ?

Als Alonso een korte eerste stint doet en hij pit voor de rest ... en Piquet veroorzaakt een ongeluk als hij in de pits staat (bij een bepaalde ronde) is dat toch het perfecte moment?

Enige wat je dan hoeft te doen is zorgen dat je minder peut bij je hebt dan de rest, lijkt me.
Calm down, please!
pi_72547028
Nouja, het kan allemaal ja, maar mij lijkt het gewoon een onzinverhaal de wereld ingeholpen door de braziliaanse media en niet door piquet zelf.

Maargoed, we zullen wel zien de 21ste
pi_72547038
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:08 schreef vosss het volgende:

Flavio is een achterbakse lamlul, maar dit verhaal geloof ik persoonlijk niet
Ik wel ... tot nu toe hebben de meeste whistle-blowers in het F1-wereldje gelijk gekregen. Bovendien is er zo weinig motivatie voor Nelson om dit te doen als het niet waar is.
Calm down, please!
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:12:18 #135
65960 sanger
pi_72547067
Wat zou het resultaat zijn op het WK van vorig jaar? Worden de Renaults gedeklasseerd? Wordt de hele race geschrapt?
pi_72547137
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:10 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik wel ... tot nu toe hebben de meeste whistle-blowers in het F1-wereldje gelijk gekregen. Bovendien is er zo weinig motivatie voor Nelson om dit te doen als het niet waar is.
Ik heb nog nergens gelezen dat Nelsinho dit verhaal naar buiten heeft gebracht
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:16:37 #137
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72547176
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:10 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Alleen nu is er geen echt duidelijke Whistle-blower toch? Er zijn een paar geruchten over wie het is, maar niemand weet het zeker. Het kan ook idd de Braziliaanse media zijn die met 'bewijzen' is gekomen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:23:50 #138
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_72547348
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb nog nergens gelezen dat Nelsinho dit verhaal naar buiten heeft gebracht
Mocht hij dit wel zelf gezegd hebben, en het blijkt niet waar te zijn, dan heeft Piquet zijn kansen in de F1 wel vergooit.

Mocht het wel waar zijn, wordt Renault sowieso geschrapt uit de uitslag van die race, en ik denk uit het hele seizoen 2008 + dat Flavio kan vertrekken. Is toch een zeer ernstig vergrijp om je rijder, de marshals en het publiek op deze manier in gevaar te brengen.

Voor het wereldkampioenschap maakt het niet zoveel uit, gezien Massa die race niet in de punten is gefinished en dus nooit meer punten dan Hamilton zou kunnen hebben behaald.
pi_72547378
quote:
Mocht hij dit wel zelf gezegd hebben, en het blijkt niet waar te zijn, dan heeft Piquet zijn kansen in de F1 wel vergooit.
Dat denk ik ook ja
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:30:40 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_72547519
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:23 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Mocht het wel waar zijn, wordt Renault sowieso geschrapt uit de uitslag van die race, en ik denk uit het hele seizoen 2008 + dat Flavio kan vertrekken. Is toch een zeer ernstig vergrijp om je rijder, de marshals en het publiek op deze manier in gevaar te brengen.

Maar Piquet zal hiervoor zelf ook gestraft worden, niet alleen Flavio
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:31:28 #141
65960 sanger
pi_72547544
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:23 schreef bodylotion het volgende:
Voor het wereldkampioenschap maakt het niet zoveel uit, gezien Massa die race niet in de punten is gefinished en dus nooit meer punten dan Hamilton zou kunnen hebben behaald.
Wel als de hele race wordt geschrapt. Dan verliest Hamilton meer punten (6) dan Massa (0).
pi_72547804
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Wel als de hele race wordt geschrapt. Dan verliest Hamilton meer punten (6) dan Massa (0).
De race gaan ze echt niet schrappen. Hamilton kan er niets aan doen dat Renault wellicht de boel oplicht.

Ik denk eerder dat ze Renault schrappen, al dan niet volledig uit 2008
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:14:28 #143
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72550140
Ik heb echt 5 races niet mee gedaan aan die voorspeller en ik sta volgens mij nog steeds in de top 100 whehehe
N/A
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:54:12 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_72557812
Santander to announce Ferrari deal

By Jonathan Noble Tuesday, September 8th 2009, 16:15 GMT
quote:
Ferrari will announce its sponsorship deal with Spanish banking giants Santander at Monza on Thursday, confirming a deal that was first revealed by AUTOSPORT in July last year.

Ferrari is to hold a press conference ahead of the Italian Grand Prix with Ferrari president Luca di Montezemolo and the president of the Bank of Santander, Emilio Botin.

The Santander alliance comes amid continued speculation that Spaniard Fernando Alonso is also on his way to Ferrari, although it is not known if an announcement about the Maranello team's 2010 driver plans will be made at Monza this weekend.

Ferrari has already stated that it is waiting for Felipe Massa to be fully fit for the start of next season, and it has a contract with Kimi Raikkonen too - although there is a chance this could be bought out.

Santander entered Formula 1 in 2007 with the McLaren team, on the back of its signing of Alonso, and its contract with the Woking-based team runs until the end of this year.
autosport.com
pi_72575921
Zeer gaaf voor Fisi. Beter gaat ie lekker snel!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_72576048
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef vosss het volgende:

[..]

De race gaan ze echt niet schrappen. Hamilton kan er niets aan doen dat Renault wellicht de boel oplicht.

Ik denk eerder dat ze Renault schrappen, al dan niet volledig uit 2008
En als ze dat al doen, dan zullen de punten voor de rest van de coureurs/teams gelijk blijven. Zie 1997 met Schumacher.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:56:05 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_72576158
quote:
F1's testing agreement will be slightly modified next year so that new or returning drivers can get some experience of their cars prior to racing.

According to Auto Motor und Sport, if a team wants or needs to alter its race line-up during the 2010 season, a one-day test for the replacement will be excluded from the total ban on proper in-season circuit testing.

Drivers eligible for the measure this year would have been Michael Schumacher, Luca Badoer, Tonio Liuzzi and rookies Jaime Alguersuari and Romain Grosjean.

To prevent abuse of the measure, in situations like that of Schumacher - who ultimately did not return to race - his test day would have been deleted from Ferrari's allocation of testing for the subsequent season.
Source: GMM
© CAPSIS International
pi_72576257
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Tarado het volgende:
Santander to announce Ferrari deal

By Jonathan Noble Tuesday, September 8th 2009, 16:15 GMT
[..]

autosport.com
Toch zie ik hem in 2010 nog steeds niet bij Ferrari rijden..
  woensdag 9 september 2009 @ 11:09:59 #149
65960 sanger
pi_72576476
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Source: GMM
© CAPSIS International
Goede zaak, en ook goed doorgedacht over het alsnog niet instappen van de tester.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:10:19 #150
65960 sanger
pi_72576489
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:01 schreef Giem het volgende:

[..]

Toch zie ik hem in 2010 nog steeds niet bij Ferrari rijden..
Ik eigenlijk wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')