wat heeft dat met voetbal te maken?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:40 schreef Szura het volgende:
Wat een fucking lelijke pot is die Vera Pauw toch![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:41 schreef Shivo het volgende:
Halve finale live bij de NOS!
goede traditiequote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef GeneraalUli het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Gooi die shirtjes maar uit!
uuh, het is de coach ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:41 schreef evert het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken?
Ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 21:41 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vond het serieus gewoon spannend.
Hier ookquote:Op donderdag 3 september 2009 21:41 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vond het serieus gewoon spannend.
Ze buigt dan voorover over je heen om je op te helpen... dan val je maar al te graag.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef raptorix het volgende:
Ik heb vorig jaar me eerste blessure in 8 jaar opgelopen tegen een vrouwenelftal, kreeg een gemene duw in me rug en viel op me achterhoofd, toch knap me scheenbenen zijn een slachtveld van aanslagen en dan wordt je door een vrouw de wedstrijd uit geholpen
Loopt er verder niets leuks in dat team rond dan? Of mag je niet naar andere vrouwen kijken?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:43 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik moet soms ook verplicht kijken bij mijn vriendin, the horror!
Nee hoor, je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 21:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die Anouk vergoed wel wat, of was de stream dusdanig brak?
Je hebt het tegen raptorix lieverd, dat is een nog grotere nicht dan ikquote:Op donderdag 3 september 2009 21:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze buigt dan voorover over je heen om je op te helpen... dan val je maar al te graag.
Inderdaadquote:
Ja, als ze Europees kampioen worden dan ga ik echt wel helemaal los.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Irrem het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kon na de training nog net de penalties kijken, was spannend. Echt fantastisch dat ze gewonnen hebben.
Is dat mogelijk?!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het tegen raptorix lieverd, dat is een nog grotere nicht dan ik
Doe wat je niet laten kanquote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja, als ze Europees kampioen worden dan ga ik echt wel helemaal los.
Doe ik, niets dan respect voor de prestatie hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef Bobooo het volgende:
Wat een reacties af en toe hier. Gun de vrouwen ook hun plezier
Ja maar wij hadden er 15 toernooien voor nodig.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
Straks winnen ze het EK, hebben ze net zoveel bereikt als de mannen
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jullie zitten nu op hetzelfde niveau als al die vrouwelijke Beckham-fans.
Er zijn er genoeg hier die die vrouwen willen plezieren hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef Bobooo het volgende:
Wat een reacties af en toe hier. Gun de vrouwen ook hun plezier
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg hier die die vrouwen willen plezieren hoor.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef MassimO het volgende:
mis het shirtjes wisselen eigenlijk wel na zo'n interland.
Je bedoelt dit toch wel sarcastich hopelijk?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
HA ga gag aga gaga ha.
Hoe kom je er op ?
Eens, mag van mij wel tegen opgetreden worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een trieste reacties hier toen zoeen vrouwtje miste zeg.
Ben jij de moraalridder van de dag?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Eens, mag van mij wel tegen opgetreden worden.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
We voelen ons een beetje bedreigd, laat ons.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jij was die Eric die mod wou worden toch ?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We voelen ons een beetje bedreigd, laat ons.
-EDIT-
Ow je bent een kerel.
Van het vrouwen VBL denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij was die Eric die mod wou worden toch ?
Ja, ik wil nog steeds mod worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij was die Eric die mod wou worden toch ?
Mag ik hopen voor wij VBL-users, anders komen we onder een streng regime lijkt me.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Van het vrouwen VBL denk ik.
Ik weet het niet, ik was vooral naar de pronte tietjes van Anouk aan het kijken.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:42 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog steeds mod worden.
Zie het VBL Speculatietopic #1 voor meer info.
Nu weer ontopic:
Wie kan mij vertellen hoeveel goals Nederland heeft gemaakt dit toernooi?
En lachen om Bokito.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was vooral naar de pronte tietjes van Anouk aan het kijken.
Haha, ok okquote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg hier die die vrouwen willen plezieren hoor.
Ja, haar penalty was erg goedquote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat een knappe prestatie
En ik zeg het nogmaals: Koster
Mee eens, Koster is een beul daar achterin...jammer van de penalty.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat een knappe prestatie
En ik zeg het nogmaals: Koster
Een pingel kun je missen, maar zoals ze stond te verdedigenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, haar penalty was erg goed
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:42 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog steeds mod worden.
Ik zeg: Mathijssen eruit, Koster erin Bert.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een pingel kun je missen, maar zoals ze stond te verdedigen![]()
Dat pittige kapsel een beetje bijknippen en niemand die het verschil zietquote:Op donderdag 3 september 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg: Mathijssen eruit, Koster erin Bert.
Tuurlijk wel, Koster maakt minder fouten.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat pittige kapsel een beetje bijknippen en niemand die het verschil ziet
Ze mag wel eredivisie clubs trainen, toch? Als eerste vrouw..quote:
Dat mag ze inderdaad. Naar verluidt was ze zeer goed op de cursus.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ze mag wel eredivisie clubs trainen, toch? Als eerste vrouw..
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Haar coaching was bijzonder sterk... "HOU VOOR JE" (x 100)
Je moet het natuurlijk ook aanpassen op het niveau van de spelers. Volgens mij bedoelde ze ermee dat ze hun opponent voor zich moesten houden.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Haar coaching was bijzonder sterk... "HOU VOOR JE" (x 100)
O rly?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ze zal vast meer verstand van voetbal hebben dan iedereen hier in VBL.
Joh?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:30 schreef Klopkoek het volgende:
Volgens mij bedoelde ze ermee dat ze hun opponent voor zich moesten houden.
Als ze die Duitsers verslaan sta jij met je bek vol tanden.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meer dan jou jij, daar ben ik zeker van.
Ik bedoelde het niet eens zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mond dicht, zeiksnol. Kom ik een keer voor 'ze' op...
Hap hap hap...quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als ze die Duitsers verslaan sta jij met je bek vol tanden.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:35 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet eens zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |