Gefeliciteerd. Je zit nu op hetzelfde niveau als al die vrouwelijke Beckham-fans.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat een techniek, wat een killermentaliteit, wat een lekker kontje
Echt hequote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je zit nu op hetzelfde niveau als al die vrouwelijke Beckham-fans.
Ja, en?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je zit nu op hetzelfde niveau als al die vrouwelijke Beckham-fans.
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En die wil jij zien omdat ze goed kan voetballen natuurlijk
Volgens mij had ik het in mijn post voor 2/3 over haar voetbalkwaliteiten.Dat is al heel wat meer dan het gemiddelde hierquote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil ook wel een topic aanmaken in B&H.
Maar alleen als jullie beloven het hier alleen over haar voetbal kwaliteiten te hebben.
Oke, geef voortaan ook maar even je mening over Becks nieuwe kapsel of Ronaldo's nieuwe jurkje.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het in mijn post voor 2/3 over haar voetbalkwaliteiten.Dat is al heel wat meer dan het gemiddelde hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |