Je hebt het tegen raptorix lieverd, dat is een nog grotere nicht dan ikquote:Op donderdag 3 september 2009 21:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze buigt dan voorover over je heen om je op te helpen... dan val je maar al te graag.
Inderdaadquote:
Ja, als ze Europees kampioen worden dan ga ik echt wel helemaal los.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Irrem het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kon na de training nog net de penalties kijken, was spannend. Echt fantastisch dat ze gewonnen hebben.
Is dat mogelijk?!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het tegen raptorix lieverd, dat is een nog grotere nicht dan ik
Doe wat je niet laten kanquote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja, als ze Europees kampioen worden dan ga ik echt wel helemaal los.
Doe ik, niets dan respect voor de prestatie hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef Bobooo het volgende:
Wat een reacties af en toe hier. Gun de vrouwen ook hun plezier
Ja maar wij hadden er 15 toernooien voor nodig.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
Straks winnen ze het EK, hebben ze net zoveel bereikt als de mannen
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jullie zitten nu op hetzelfde niveau als al die vrouwelijke Beckham-fans.
Er zijn er genoeg hier die die vrouwen willen plezieren hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef Bobooo het volgende:
Wat een reacties af en toe hier. Gun de vrouwen ook hun plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |