quote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg hier die die vrouwen willen plezieren hoor.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef MassimO het volgende:
mis het shirtjes wisselen eigenlijk wel na zo'n interland.
Je bedoelt dit toch wel sarcastich hopelijk?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
HA ga gag aga gaga ha.
Hoe kom je er op ?
Eens, mag van mij wel tegen opgetreden worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een trieste reacties hier toen zoeen vrouwtje miste zeg.
Ben jij de moraalridder van de dag?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Eens, mag van mij wel tegen opgetreden worden.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
We voelen ons een beetje bedreigd, laat ons.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jij was die Eric die mod wou worden toch ?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We voelen ons een beetje bedreigd, laat ons.
-EDIT-
Ow je bent een kerel.
Van het vrouwen VBL denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij was die Eric die mod wou worden toch ?
Ja, ik wil nog steeds mod worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij was die Eric die mod wou worden toch ?
Mag ik hopen voor wij VBL-users, anders komen we onder een streng regime lijkt me.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Van het vrouwen VBL denk ik.
Ik weet het niet, ik was vooral naar de pronte tietjes van Anouk aan het kijken.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:42 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog steeds mod worden.
Zie het VBL Speculatietopic #1 voor meer info.
Nu weer ontopic:
Wie kan mij vertellen hoeveel goals Nederland heeft gemaakt dit toernooi?
En lachen om Bokito.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was vooral naar de pronte tietjes van Anouk aan het kijken.
Haha, ok okquote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg hier die die vrouwen willen plezieren hoor.
Ja, haar penalty was erg goedquote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat een knappe prestatie
En ik zeg het nogmaals: Koster
Mee eens, Koster is een beul daar achterin...jammer van de penalty.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat een knappe prestatie
En ik zeg het nogmaals: Koster
Een pingel kun je missen, maar zoals ze stond te verdedigenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, haar penalty was erg goed
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:42 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog steeds mod worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |