Deze is wel veel slechterquote:
Kom dan met input!quote:
Doe maar die vorigequote:
Iets over Sjimz, dat is altijd goedquote:
Jij bent echt dom jongequote:Op donderdag 3 september 2009 21:36 schreef Happel het volgende:
Lepel
Kut.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij bent echt dom jonge![]()
![]()
!!!!!!!!!!11
Het is vork !!!!!
Het schattige Anouk Hoogendijk-fantopic #1quote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef Breach het volgende:
Oeeee, dat blonde poppetje dat net die laatste pingel maakt
Lekker.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef dndiek het volgende:
Nederlandse vrouwen in de halve finale op het EK.
Prachtig lichaam ontzettende rot kop?quote:
N.S.Squote:Op donderdag 3 september 2009 21:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Prachtig lichaam ontzettende rot kop?
The Beach is een saaie film....quote:Op donderdag 3 september 2009 21:43 schreef Houniet het volgende:
Ik ga eerst maar eens kijken of The Beach wat is, anders elders.
Oh.quote:
Wasda?quote:
quote:
Oke je bent slimmer dan ik dacht.quote:
De soundtrack niet. Orbital, V.A.S.T., Leftfield, Moby, Underworld, U.N.K.L.E., Faithless, New Orderquote:
Zonder gein. Breach is een goede filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
De tering wat een trieste reacties in dat livescore topic, mijn god, zelfs ik ontstijg dat niveau.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef dndiek het volgende:
Nederlandse vrouwen in de halve finale op het EK.
Dat voetbal heeft ook geen niveau, beetje aanpassen he.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De tering wat een trieste reacties in dat livescore topic, mijn god, zelfs ik ontstijg dat niveau.
Oh dan! BWHEHEHEH ZAG JE DIE FRANSE KANKERZEUG DIE DE PENALTY MISTE?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat voetbal heeft ook geen niveau, beetje aanpassen he.
Ging dat echt zo?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh dan! BWHEHEHEH ZAG JE DIE FRANSE KANKERZEUG DIE DE PENALTY MISTE?![]()
WAT EEN GEDROCHT
![]()
![]()
ÉN DIE KEEPER, NET EEN MAN
![]()
![]()
Nee, maar ik pas me aan. Nouja bijna wel, werd er een penalty gemist door een Nederlandse en waren er allemaal reacties van 'hoerrrrrrr', 'stoephoerrrrrrrr' etcquote:Op donderdag 3 september 2009 22:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ging dat echt zo?Naja ik kan er wel om lachen
Het lijkt wel KLB.
Tja dit soort wedstrijden trekken helaas een ander soort publeik dan gebruikelijk in VBLquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik pas me aan. Nouja bijna wel, werd er een penalty gemist door een Nederlandse en waren er allemaal reacties van 'hoerrrrrrr', 'stoephoerrrrrrrr' etc
Dat was nou juist de grap, iedereen die deed alsof 'ie vrouwenvoetbal serieus namquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik pas me aan. Nouja bijna wel, werd er een penalty gemist door een Nederlandse en waren er allemaal reacties van 'hoerrrrrrr', 'stoephoerrrrrrrr' etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |